LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] zoektocht keuken

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
trudy81

zoektocht keuken

Ongelezen bericht door trudy81 »

Beste mensen,

ik heb hier al veel nuttige tips gekregen over het uitzoeken van een keuken, maar ik heb nog steeds niets gekocht.
Punt is, ik hoor vaak, ga naar een zelfstandige kleine zaak; goed advies natuurlijk. Helaas ken ik er geen enkele. Ik wil deze keuken namelijk kopen voor mijn nieuwe huis in Rotterdam maar ik woon nu niet in omgeving Rotterdam. Ik ben al flink aan het zoeken geweest maar er zijn er zoveel dat ik eigenlijk helemaal niet meer weet waar ik moet beginnen.

Is er iemand die een goede ervaring heeft met een zaak in of in de omgeving van rotterdam betreffende een keuken? Ik ben op zoek naar een keuken in de prijs klasse van Hacker.

groetjes

Trudy

Berenice

Re: zoektocht keuken

Ongelezen bericht door Berenice »

Wij hebben onze keuken gekocht bij Grando. En eerlijk gezegd ben ik nog steeds helemaal blij met ze. Een prachtige keuken, alles paste, alles was er, prima prijs, aardige monteur die keurig werk afleverde en de volgende dag een mooie grote taart (gefeliciteerd met uw keuken) en 6 maanden later kwamen ze mijn kastjes nog kosteloos opnieuw stellen..

Maar dat zal wel per Grando verschillen. Dit in Hoogvliet is in ieder geval prima! (wel even een beetje stevig onderhandelen)

trudy81

Re: zoektocht keuken

Ongelezen bericht door trudy81 »

Hai,

ik keek net even op de keukenwinkel.nl, is op zich een leuk concept maar ik ben eigenlijk opzoek naar iemand die meedenkt (een echt mens zeg maar) Ik kan me overigens wel voorstellen dat sommige mensen dit een goed concept vinden.

Verder, ik ben al eens bij de grando geweest, dat beviel prima (niets gekocht alleen gekeken) maar omdat het een DMG zaak is maak ik me een beetje zorgen wat betreft service en problemen.

Trudy

Gesloten