LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] BAUFORMAT en of BURGER

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
Prospect
Berichten: 36
Lid geworden op: 28 mei 2007 12:55

Re: BAUFORMAT en of BURGER

Ongelezen bericht door Prospect »

Beste SR voor welke jij staat is inmiddels wel duidelijk. Daarom heb ik een specifieke vraag. Bij pronorm heb ik ervaren dat men heel moeilijk deed over kleuren anders dan genoemd dus weinig flexibiliteit. Klopt dit?

Kijk uit naar je reactie overigens deed de fabriek wazig en de dealer reageerde overspannen. Ben toch wel nieuwsgierg wat jij gaat zeggen.


Andere tip ! respect en omgangsnormen zijn voor klanten zo belangrijk :) en die zijn hier in grote getalen! wilde je er even aan herrineren.

Overigens laat ons met rust? ben nieuwsgierig wie ons is: leveranciers? of klanten? inhoudelijk doet hij het helemaal nog niet zo slecht heb jouw berichten gechecked en kwam weinig inhoud tegen. Dus ons de consument stoort zich absoluut niet aan Maxx.

GWTE
Berichten: 928
Lid geworden op: 21 mei 2007 21:16

Re: BAUFORMAT en of BURGER

Ongelezen bericht door GWTE »

Beste Maxx,
Ik moet mijn denkbeeld over jou toch echt bijstellen...sorry hiervoor. Ik besefte echt niet dat jullie zoveel lade systemen verkochten! 20 tot 30 lade systemen per week....wauw.....vandaar dat Blum zo groot is.

Even narekenen...een ladekast heeft 6 gelieders....een keuken heeft bij ons tegenwoordig ongeveer 6 tot 8 lade....twee geleiders per lade dat is uuuuhhhhh..... 16 geleiders...zoooooo dat is (even ruim rekenen)..... twee tot drie keukens per week, nou, nou....

Beste Maxx...er zijn bedrijven die 200 tot 300 keer zo veel verkopen per week...weet jij hoeveel geleiders dat zijn?

maxx
Berichten: 1701
Lid geworden op: 03 sep 2005 12:50

Re: BAUFORMAT en of BURGER

Ongelezen bericht door maxx »

Beste GWTE,

In 8 jaar montage meer dan genoeg keukens door de handen gehad om te weten dat Blum er met kop en schouders bovenuit steekt.

Ik zeg niet dat ik groot afnemer ben maar wel dat ik dagelijks zonder twijfel het product durf te leveren.

MVG

sr
Berichten: 58
Lid geworden op: 09 apr 2007 20:22

Re: BAUFORMAT en of BURGER

Ongelezen bericht door sr »

hallo prospect

ik herken niet wat je zegt over moeilijk doen met kleuren bij pronorm
zei hebben een heleboel kleuren in hun collectie zitten
volgens mij keuze's te over

Prospect
Berichten: 36
Lid geworden op: 28 mei 2007 12:55

Re: BAUFORMAT en of BURGER

Ongelezen bericht door Prospect »

SR mijn dank betekend dit wanneer ik een NCS kleurcode aanlever zij dit ook kunnen leveren? Is namelijk geen standaard kleur.

Die flexibiliteit heb ik niet mogen ervaren, maar verras mij.
Laatst gewijzigd door Prospect op 01 jun 2007 16:20, 1 keer totaal gewijzigd.

WARNING!
Berichten: 136
Lid geworden op: 18 mei 2007 17:15

Re: BAUFORMAT en of BURGER

Ongelezen bericht door WARNING! »

Ik zeg niet dat ik groot afnemer ben maar wel dat ik dagelijks zonder twijfel het product durf te leveren.
Dat durven ze bij Ikea ook...dat is trouwens wel een groot afnemer, werken in hun keukens ook met Blüm...ga maar kijken. Moet wel goed zijn dus. Dus voor keukens met geleiders van Blüm....gewoon naar Ikea!

maxx
Berichten: 1701
Lid geworden op: 03 sep 2005 12:50

Re: BAUFORMAT en of BURGER

Ongelezen bericht door maxx »

Je loopt achter, Ikea is of gaat over op Hettich. Blum maakte voor Ikea een speciale uitgeklede versie. Als je het laatje uit de kast haalt zie je het verschil meteen.

Omdat het nu nog goedkoper moet stapt Blum ervanaf omdat de kwaliteit (en daar mee de goede naam) in gevaar komt. Hettich heeft daar blijkbaar geen probleem mee....

MVG

WARNING!
Berichten: 136
Lid geworden op: 18 mei 2007 17:15

Re: BAUFORMAT en of BURGER

Ongelezen bericht door WARNING! »

Ik heb net even met Julius Blum gebeld...ja,ja, de Julius blum uit Österreich, en hij zij daar niets van te weten. De enige uitgeklede versie, zei hij, ligt bij jou thuis op de sofa op je te wachten.

kuchina
Berichten: 48
Lid geworden op: 15 mei 2007 20:50

Re: BAUFORMAT en of BURGER

Ongelezen bericht door kuchina »

hey, heel vreemd

meteen naar het filiaal van aanschaf gaan, afspraak maken met of bedrijfsleider of regiomanager. Die gaat je echt wel goed helpen.
Er staat namelijk op een puntenlijst "levenslange service" in de showroom, dus ze MOETEN je helpen hiermee. Het is een van de pijlers achter het bedrijf. Mocht dit NIET het geval zijn, bel je Ernst Bareman gewoon op. Dan wordt je wel geholpen. Nummer kan je op de site vinden van keukenconcurrent.

rayke
Berichten: 1018
Lid geworden op: 23 okt 2004 21:04

Re: BAUFORMAT en of BURGER

Ongelezen bericht door rayke »

Ik heb net even met Julius Blum gebeld...ja,ja, de Julius blum uit Österreich,
tjonge wat ben jij belangrijk zeg. Met de baas gebeld. Die heeft waarschijnlijk wel wat anders te doen dan naar jouw geleuter te luisteren.

ronan
Berichten: 125
Lid geworden op: 08 jun 2005 19:42

Re: BAUFORMAT en of BURGER

Ongelezen bericht door ronan »

geen humor ,rayke,ik vind hem wel leuk :P

sr
Berichten: 58
Lid geworden op: 09 apr 2007 20:22

Re: BAUFORMAT en of BURGER

Ongelezen bericht door sr »

prospect natuurlijk gaan ze geen kleur buiten hun eigen collectie maken ze hebben er al genoeg en geen eenmerk gaat op aanvraag een willekeurige kleur maken

Prospect
Berichten: 36
Lid geworden op: 28 mei 2007 12:55

Re: BAUFORMAT en of BURGER

Ongelezen bericht door Prospect »

Sr er zijn bijna 2000 NCS kleuren waarbij sommige geen probleem hebben om deze te leveren toen ik ging kijken voor een hoogglans greeploze keuken. Wij hadden een NCS kleur op het oog die voor menig ander geen probleem was maar wel voor pronorm.

Bewust kleurenblind?

Thnx kuchegirl
Plaats ik mijn Format Keuken toch even boven de middenmoter van Pronorm gezien de flexibiliteit in kleur.(Overigens was de kleur daar het hete hangijzer geloof ook niet dat het verder slecht is).
Laatst gewijzigd door Prospect op 03 jun 2007 13:01, 1 keer totaal gewijzigd.

maxx
Berichten: 1701
Lid geworden op: 03 sep 2005 12:50

Re: BAUFORMAT en of BURGER

Ongelezen bericht door maxx »

en geen eenmerk gaat op aanvraag een willekeurige kleur maken
Beste SR,

Dit meen je toch niet serieus?!? :shock:

Siematic, Format, Tristar en ga nog maar even door.

MVG

Kuchegirl
Berichten: 101
Lid geworden op: 21 aug 2006 12:01

Re: BAUFORMAT en of BURGER

Ongelezen bericht door Kuchegirl »

Toch wel grappig dat haantjes gedrag, iedereen denkt dat hij of zij het beste merk verkoop.
Mijn ervaring is dat er meerdere wegen na Rome leiden, en als de klant een aparte kleur wil, ja dan loop je met een midden klasser als Pronorm tegen de lamp.
Daarmee wil ik niet zeggen dat het een slecht product is!
Maar wel eentje voor een andere doelgroep.
Over het hang en sluitwerk, blum is de beste, dat weten we allemaal, dat er dan eens een defect in voorkomt, tja wat beweegt kan stuk, zelfs blum hang en sluitwerk.

Mvg kuchegirl.

Pfffff

Re: BAUFORMAT en of BURGER

Ongelezen bericht door Pfffff »

:lol:
Laatst gewijzigd door Pfffff op 08 sep 2007 00:13, 1 keer totaal gewijzigd.

maxx
Berichten: 1701
Lid geworden op: 03 sep 2005 12:50

Re: BAUFORMAT en of BURGER

Ongelezen bericht door maxx »

10% is geen kattepies, maar je maakt de keuken er wel wat persoonlijker mee. Geldt dat voor iedere laksoort (hoogglans, zijde en structuur)?

Wij werken met een vaste meerprijs en er wordt vaak gebruik van gemaakt.

MVG

Pfffff

Re: BAUFORMAT en of BURGER

Ongelezen bericht door Pfffff »

:lol:
Laatst gewijzigd door Pfffff op 08 sep 2007 00:13, 1 keer totaal gewijzigd.

maxx
Berichten: 1701
Lid geworden op: 03 sep 2005 12:50

Re: BAUFORMAT en of BURGER

Ongelezen bericht door maxx »

Ja, NCS staat ook bij ons voor 800,= in het boek. We berekenen dat er alleen niet voor.

Hoeveel langer is die levertijd dan? Zou toch niet uit mogen maken als de keukens op commissie worden gefabriceerd.

MVG

Pfffff

Re: BAUFORMAT en of BURGER

Ongelezen bericht door Pfffff »

:lol:
Laatst gewijzigd door Pfffff op 08 sep 2007 00:14, 1 keer totaal gewijzigd.

Gesloten