Weet iemand wat het blokvoordeel inhoudt bij superkeukens is dat op apparatuur of is dat een combinatie ervan met apparatuur of kastjes??
Ik heb nu drie offertes liggen en telkens verschilt het voordeel terwijl ik eigenlijk alleen de apparatuur nu gewijzigd heb van ariston naar siemens maar het verschil tussen de apparatuur is 1250 maar ik moet in de totaal prijs toch 1600 euro betalen omdat het blokvoordeel omlaag gaat, Ariston apparatuur kost 2300 euro en SIemens 3550 voor oven, magnetron, vaatwasser. koelvriescomb.,gaskookplaat 5 pits en wasemkap.
Hopelijk weet iemand het want ik wil het morgen even gaan bespreken bij superkeukens.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] blokvoordeel bij superkeukens is dat apparatuur of meubels
-
Re: blokvoordeel bij superkeukens is dat apparatuur of meubels
Laatst gewijzigd door pfffff op 26 jan 2009 14:28, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Het blokvoordeel wordt verrekend met de bij de fabrikant bestelde onderdelen.
Dat kunnen alleen kastjes zijn, maar ook de apparatuur en/of het werkblad.....
Aangezien het hier om een Nobilia gaat met Siemens of Ariston is het 100% zeker dat de apparatuur in de blokverrekening meegenomen wordt, dus wordt er geen vast "kortingspercentage" aan gehangen!
Dat kunnen alleen kastjes zijn, maar ook de apparatuur en/of het werkblad.....
Aangezien het hier om een Nobilia gaat met Siemens of Ariston is het 100% zeker dat de apparatuur in de blokverrekening meegenomen wordt, dus wordt er geen vast "kortingspercentage" aan gehangen!
-
Okee dus het kan wel zijn dat het blokvoordeel van 3100 naar 2900 euro gaat maar dan is het wel vreemd dat de meubelen in een keer omhoog schieten met 300 euro terwijl er niks aan de meubelen gedaan wordt toch?
volgens mij moet het gewoon dan worden
meubelen oude prijs, apparatuur nieuwe prijs en dan blokvoordeel (de lagere eraf). Maar de 3500 euro is toch denk ik al een nettoprijs voor siemens volgens mij ook wel een realistische prijs.
overigens bedankt voor de reacties alvast.
volgens mij moet het gewoon dan worden
meubelen oude prijs, apparatuur nieuwe prijs en dan blokvoordeel (de lagere eraf). Maar de 3500 euro is toch denk ik al een nettoprijs voor siemens volgens mij ook wel een realistische prijs.
overigens bedankt voor de reacties alvast.
-
In een blok zit een bepaalde waarde aan kasten en een bepaalde waarde aan apparatuur. Als verkoper zoek je dan het blok dat het meest overeenkomt met hetgeen je nodig hebt. Het kan dan zo zijn dat door van apparatuurmerk te wisselen, een ander blok net iets beter uitkomt terwijl er misschien iets aan kastwaarde overblijft.....
Het zou in kunnen houden dat je dan je kasten nog iets luxer zou kunnen maken zonder een prijsverhoging...
Het zou in kunnen houden dat je dan je kasten nog iets luxer zou kunnen maken zonder een prijsverhoging...
-
Probleem is al opgelost in de 1e offerte zijn wat dingen vergeten die hebben ze later met een controle erin gezet maar die prijs hebben ze in het computersysteem weggepoets nu we een nieuwe offerte hebben aangevraagd kwam die meubelprijs hoger uit maar gelukkig gisteren even langsgeweest en het is al opgelost de korting hebben we er gewoon nog afgekregen.
Al met al heel erg goed geholpen bij Superkeukens in Utrecht dat mag dan ook wel gezegt worden vind ik, als het plaatsen van de keuken ook zo goed gaat dan ben ik heel tevreden.
Al met al heel erg goed geholpen bij Superkeukens in Utrecht dat mag dan ook wel gezegt worden vind ik, als het plaatsen van de keuken ook zo goed gaat dan ben ik heel tevreden.
Alle Nobilia en NOLTE dealers bieden Blokvoordeel aan.
Het is heus geen uitvinding van super keukens, maar een systeem van
Nobilia en NOLTE, dus doe je voordeel mee.
Het is heus geen uitvinding van super keukens, maar een systeem van
Nobilia en NOLTE, dus doe je voordeel mee.