afgelopen woensdag (7-4-04) werden we gebeld om een afspraak te maken die vandaag vrijdag 9 april heeft plaats gevonden. Het was prettig dat de afspraak op zo korte termijn gemaakt kon worden. Bij Bruynzeel Venlo zijn we vandaag vriendelijk en correct ontvangen. Onder genot van een kop koffie hebben we goed kunnen praten over de situatie. Bruynzeel verontschuldigde zich voor de niet soepele communicatie, wat te maken had met het intern overdragen van onze situatie naar een andere verkoper. Verder was Bruynzeel ontzettend begripvol voor onze moeilijke financiële situatie en heeft aangeboden om de koopovereenkomst te vernietigen. Dit was totaal boven onze verwachting, en we willen daarom ook de eerdere uitspraken herroepen.
Bruynzeel Venlo: compliment dat jullie zo begripvol zijn voor onze situatie en om het in TROS RADAR woorden te zeggen: Van ons verdienen jullie de warme douche!
PS aannemer x je hebt inderdaad gelijk gehad
C&h
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] bruynzeel venlo
Re: bruynzeel venlo
Aannemer X,
Het is toch normaal dat je Bruynzeel Venlo verdedigt wanneer je jouw klanten daar naartoe verwijst !
Het is een publiek geheim dat ALLE keukenleveranciers aan de aannemerij provisies van tenminste 10 % over het aankoopbedrag van de keuken dienen te voldoen ! We weten toch allemaal uit de recente berichtgeving in de media hoe het met de aannemerij in Nederland gesteld is.
Doe je toch niet roomser voor als de paus
Het is toch normaal dat je Bruynzeel Venlo verdedigt wanneer je jouw klanten daar naartoe verwijst !
Het is een publiek geheim dat ALLE keukenleveranciers aan de aannemerij provisies van tenminste 10 % over het aankoopbedrag van de keuken dienen te voldoen ! We weten toch allemaal uit de recente berichtgeving in de media hoe het met de aannemerij in Nederland gesteld is.
Doe je toch niet roomser voor als de paus
Ja hoor daar heb je er weer een. Weer zo een stel dat allerlei excuses aanhaalt om de keuze die ongedaan moet worden gemaakt te gebruiken tegen de leverancier.
Heel smerig om dit op dit forum uit te spelen. Blijkt ook wel uit de slijmerige reaktie wanneer ze toch hun zin hebben gekregen(waarschijnlijk onder druk van dit forum)
Waar moet het in dit land naar toe met al die mensen met een grote bek maar geen verantwoordelijkheid voor hun eigen keuzes.
Bah bah.
Heel smerig om dit op dit forum uit te spelen. Blijkt ook wel uit de slijmerige reaktie wanneer ze toch hun zin hebben gekregen(waarschijnlijk onder druk van dit forum)
Waar moet het in dit land naar toe met al die mensen met een grote bek maar geen verantwoordelijkheid voor hun eigen keuzes.
Bah bah.
En welke verantwoordelijkheid ligt aan jouw keuze ten grondslag?Waar moet het in dit land naar toe met al die mensen met een grote bek maar geen verantwoordelijkheid voor hun eigen keuzes.
Ik sluit mij aan bij de opmerking dat iedere verkoper zal proberen je over de streep te trekken met een interessant bod. Ook bij Bruynzeel probeerden ze dat. Toen wij aangaven dat wij een grens aan de aanbiedings-termijn totaal niet relevant vonden omdat wij nog een paar maanden om ons heen wilden kunnen kijken, was het voor hen duidelijk dat we serieus geinteresseerd waren, maar ons niet wilden binden en laten opjutten. Daarover is geen onvertogen woord gevallen en zijn wij vooralsnog bijzonder goed geholpen. Men heeft ongeveer 8-10 uur aan ons besteed ! Vanuit ons nieuwbouwproject hoor ik toch totaal andere berichten over keukenshowrooms waarbij verkopers ronduit boos en onbeschoft werden als je niet na 4 uur schetsen en rekenen meteen een contract wilde ondertekenen ! Wat dat aangaat dus lof voor Bruynzeel. We zijn er nog lang niet uit wat het wordt, maar het was los daarvan een zeer goede indruk.
En ben je er nu al wel uit?Geplaatst op 23 Dec 2004 20:55 door dony
--------------------------------------------------------------------------------
Ik sluit mij aan bij de opmerking dat iedere verkoper zal proberen je over de streep te trekken met een interessant bod. Ook bij Bruynzeel probeerden ze dat. Toen wij aangaven dat wij een grens aan de aanbiedings-termijn totaal niet relevant vonden
KS
Wij hebben gisteren een offerte laten maken bij Bruynzeel Keukens. Bij aankoop van een keuken kon je kiezen uit een cadeaupakket of korting.Wij zagen dat pakket niet zo zitten, dus we wilden wel meer korting! De man die ons hielp zei eerder in het gesprek het bedrag van het pakket van de totale uitkomst af te mogen trekken.
Maar het rare was, het pakket werd eerst meegerekend, t.w.v. EU 1990,- , en daarna werd het er weer afgehaald. HUH????
Je kreeg dus eigelijk niets. Het kan zijn dat sommige mensen daar in trappen, en ik vind het zo lullig om dat op deze manier te proberen. Toen wij hierover in discussie gingen, vertelde de verkoper ons dat hij wettelijk verplicht is om de helft van het cadeaubedrag aan korting te verrekeken.
UIteindelijk kwamen we nog uit met een fikse korting, maar toen kwam het hele NU tekenen verhaal. Allerlei smoezen werden naar boven gehaald. Dat het voor hun ook zo fijn is als ze die keuken bij deze week op hun lijstje konden zetten. Dat de verkoper het zo graag wilde weten voordat hij dinsdag op vakantie gaat, want dat 'voelde' lekker. Hij begon ook als een bezetene op een rekenmachine te tikken, allemaal erg vreemd.
Toen nog discussies over het tekenen van onder voorbehoud van financiering, kortom: het hele gesprek kreeg een hele rare wending.
Heel jammer, want we werden in eerste instantie goed geholpen en we hadden de keuken daar best willen kopen. Was helemaal naar onze zin. Maar als zij ons vervolgens behandelen alsof we gek zijn, dan heb ik er geen trek meer in....
Maar het rare was, het pakket werd eerst meegerekend, t.w.v. EU 1990,- , en daarna werd het er weer afgehaald. HUH????
Je kreeg dus eigelijk niets. Het kan zijn dat sommige mensen daar in trappen, en ik vind het zo lullig om dat op deze manier te proberen. Toen wij hierover in discussie gingen, vertelde de verkoper ons dat hij wettelijk verplicht is om de helft van het cadeaubedrag aan korting te verrekeken.
UIteindelijk kwamen we nog uit met een fikse korting, maar toen kwam het hele NU tekenen verhaal. Allerlei smoezen werden naar boven gehaald. Dat het voor hun ook zo fijn is als ze die keuken bij deze week op hun lijstje konden zetten. Dat de verkoper het zo graag wilde weten voordat hij dinsdag op vakantie gaat, want dat 'voelde' lekker. Hij begon ook als een bezetene op een rekenmachine te tikken, allemaal erg vreemd.
Toen nog discussies over het tekenen van onder voorbehoud van financiering, kortom: het hele gesprek kreeg een hele rare wending.
Heel jammer, want we werden in eerste instantie goed geholpen en we hadden de keuken daar best willen kopen. Was helemaal naar onze zin. Maar als zij ons vervolgens behandelen alsof we gek zijn, dan heb ik er geen trek meer in....