Tijdens de woonbeurs heb ik onder andere gekeken naar de Bulthaup keuken. Ik kreeg daar het boek mee met een blaadje met de verkooppunten. Daarin viel mij op dat Bulthaup de Jong in Amstelveen en de dependance op de Lijnbaansgracht in Amsterdam niet meer op de lijst stonden. Ook via de Internetsite van Bulthaup was de Jong verdwenen. Via via hoorde ik dat er een financieel probleem was.
Kijkende naar de Internet site is de Jong nog steeds actief en ook hoor ik van vrienden dat hij nog steeds Bulthaup keukens verkoopt. Ik vraag mij nu af of het verstandig is om een offerte voor een Bulthaup keuken door hem te laten maken (met natuurlijk de mogelijkheid dat ik de keuken daarna ook bij hem bestel). Wie o wie weet meer?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Bulthaup de Jong in Amstelveen
Re: Bulthaup de Jong in Amstelveen
De keukenstudio in Amstelveen is gesloten. Daar werd ook Format en Alno verkocht.
Volgens mij stond het er financieel niet echt rooskleurig voor. Daar zal het huidige economische klimaat niet bij helpen.
MVG
Volgens mij stond het er financieel niet echt rooskleurig voor. Daar zal het huidige economische klimaat niet bij helpen.
MVG