| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] concept 3000 failliet.
concept 3000 failliet.
Hallo,
Wij hebben een keuken besteld bij concept 3000.
Gelukkig hebben wij geen aanbetaling gedaan maar wel een handtekening gezet op het orderformulier.
Normaliter moet je wachten op bericht van de curator maar wij hebben de keuken over 3 maanden nodig en m.b.t. de levertijd en bestelling van een nieuwe keuken ,vraag ik me af of wij elders een keuken kunnen kopen.
graag jullie reaktie's
Wij hebben een keuken besteld bij concept 3000.
Gelukkig hebben wij geen aanbetaling gedaan maar wel een handtekening gezet op het orderformulier.
Normaliter moet je wachten op bericht van de curator maar wij hebben de keuken over 3 maanden nodig en m.b.t. de levertijd en bestelling van een nieuwe keuken ,vraag ik me af of wij elders een keuken kunnen kopen.
graag jullie reaktie's
Re: concept 3000 failliet.
Je hebt een overeenkomst waar de curator je aan kunt houden.
Mogelijk dat de keuken de levertijd overschrijdt dan zou je er onderuit kunnen, maar dit is niet altijd het geval.
Beste is zo snel mogelijk contact met de curator.
Is het faillissement al uitgesproken of alleen aangevraagd?
Mogelijk dat de keuken de levertijd overschrijdt dan zou je er onderuit kunnen, maar dit is niet altijd het geval.
Beste is zo snel mogelijk contact met de curator.
Is het faillissement al uitgesproken of alleen aangevraagd?
Re: concept 3000 failliet.
Concept 3000 wordt overgenomen. Ik heb vernomen dat een personeelslid het over neemt. Keukens en meubels worden waarschijnlijk gewoon geleverd........