LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ervaring met Schouwkeukens en Houtsmakeukens?

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
knabbeltje

Ervaring met Schouwkeukens en Houtsmakeukens?

Ongelezen bericht door knabbeltje »

Wij zijn druk bezig met het uitzoeken van een keuken, nou zijn we bij schouw keukens geweest en ze hebben een leuke offerte uitgebracht. Alleen vragen wij ons af of de kwaliteit die ze leveren ook goed is.
Ook bij houtsma hebben ze ons een mooi voorstel gedaan, maar voor wie moeten we gaan?
Heeft iemand van jullie daar ervaring mee met deze keuken zaken?

Alle ervaringen zijn welkom.

Alvast bedankt!!

zelfstandigste

Re: Ervaring met Schouwkeukens en Houtsmakeukens?

Ongelezen bericht door zelfstandigste »

Zijn beide goed..... Houtsma bestaat langer maar momenteel is schouwkeukens een groter en degelijker bedrijf. Keuze is moeilijk maar ik denk dat schouwkeukens de betere offerte heeft, in 1 op 1 vergelijk zullen zij voor u de voordeligste zijn.

knabbeltje

Ongelezen bericht door knabbeltje »

Bij schouwkeukens krijg ik wel 1 hoekcarousselkast meer en de eiland is iets groter. Dus daar krijg ik inderdaad dan wel iets meer voor.

Bedankt voor u bericht, dan kan ik met een gerust hart er weer naar toe
gaan. :wink:

houtsma

Ongelezen bericht door houtsma »

Een vergelijking maken tussen het schouw en houtsma is erg moeilijk.
Het schouw verkoop oa Rötpunkt en Houtsma pronorm en keukens uit eigen fabriek in Almere.
Dat je bij het schouw meer krijgt voor minder is dus alleen te bepalen als je appels met appels vergelijkt. Wij nodigen u graag uit in de showroom om dit vergelijk op een eerlijke manier te doen. U zegt dat u een carrouselkast meer krijgt bij het schouw. Blijkt hier uit dat de opstelling van de keuken ook anders is? Zo wordt vergelijken wel heel erg moeilijk.

zelfstandigste

Ongelezen bericht door zelfstandigste »

Een vergelijking maken tussen het schouw en houtsma is erg moeilijk.
Nee hoor, veel werknemers van het Schouw komen bij Houtsma vandaan, dat is een schouderklopje waard toch!? :wink:

De appels met peren-vergelijking gaat op voor de geoffreerde producten, niet voor de manier van verkoop of advies, die is bij BEIDE zaken netjes :!:

maxx

Ongelezen bericht door maxx »

die is bij BEIDE zaken netjes
Jammer genoeg is de internet-strategie van Houtsma dan blijkbaar weer niet onbevlekt.

MVG

Gesloten