LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ervaringen met Stall Treffpunkt Keukens

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
Gosse

Ervaringen met Stall Treffpunkt Keukens

Ongelezen bericht door Gosse »

Hallo allen,

Wie heeft er ervaring met Stall Treffpunkt keukens uit Gronau & Croesfeld?
Wij denken aan een Siematic keuken met Siemens-apparatuur.
Volgens de site zijn Siematic en Siemens 'partners" van Stall. Wil dat zeggen dat men keukens door Siematic laat produceren en met dezelfde Siematic-kwaliteit onder een andere merknaam verkoopt of dat de kwaliteit lager is dan de echte Siematic (zoals Brugman met de "Brugmatic")?

Alvast bedankt voor de reacties

Emlichheimer

Re: Ervaringen met Stall Treffpunkt Keukens

Ongelezen bericht door Emlichheimer »

ja ikke, negatief!!!

Toen wij ons huis aan het bouwen waren, waren we ons aan het oriënteren voor een keuken (we wonen al jaren in Duitsland, dus daar koop ik m'n keuken ook)

Keukenplan klaar, al een paar offertes binnen en toen lag er opeens een folder van Stall uit Gronau in de bus. Interessant was de leus op de voorpagina: Jetzt 60% Rabatt auf alle freigeplante Küchen!!!
Dus afspraak gemaakt, heengereden, 2 uur gezeten en toen kwam de prijs, 23.000euries... Ik zeg goed, dat is mooi, 60% eraf en dan hebben we de goede prijs....(rest van de offertes lagen tussen de 13.900 en 17.900)
Hoezo 50% eraf werd gezegd, hier was de korting al af. Ik klapperde met m'n oren en zei dat onze keuken dan normaal zo'n 50.000 euro moest kosten.
Nee meneer, hier gaat normale korting af, geen 60%.
Ik had de folder meegenomen, heb ik op tafel gegooid en vroeg waarom op de folder dan de bekende kreet stond van 60% Rabatt.
Zei meneer doodleuk: "Aber mein herr, wir können auf so eine Küche doch keine 50% Rabatt geben, das ist doch unmöglich!"
Echt, ik weet niet hoe ik het had, keek m'n vriendin aan, pakte m'n zoontje bij de arm en we zijn zo de deur uitgelopen zonder ook maar een woord te zeggen.
Naderhand thuis nog telefoon gehad wat er nou was gebeurt, haarfijn uitgelegd dat ik me bedrogen voelde door deze actie en dat in inmiddels een geweldige keuken had gekocht voor de goede prijs...

Kwam er later door wat te googlen in duitsland dat Stall ook al eens failliet is geweest de afgelopen jaren...

Als je perse in Duitsland een keuken wilt kopen, ik weet nog wel een paar fatsoenlijke keukenzaken in Nordhorn met fatsoenlijke prijzen...

edit: had 50% korting vermeld, maar zag net in de email-correspondentie dat het zelfs 60% was!

Harry1951

Re: Ervaringen met Stall Treffpunkt Keukens

Ongelezen bericht door Harry1951 »

Hebben een keuken gekocht bij Stall keukens.
De installatie liet te wensen over, aantal dingen niet afgekit.
Toen we later toch nog een alleenstaande keukenkast bij bestelden, werd deze in het animatieprogramma keurig getoond.
Toen ik de kast ophaalde bleek het een bouwpakket te zijn.
Moest zelf nog de plinten en achterwand zagen en monteren.
Bij de vraag of dit niet als service moest worden gedaan, vertelde men mij doodleuk dat dit nooit zo was.
Om de kast goed te krijgen kon ik een monteur laten komen waarvoor ik kilometerprijs betalen moest en een uurloon.
In de showroom staat een klanttevredenheid van boven de 99%.
Hier geloof ik dus helemaal niets van.
Wij komen nooit weer bij Stall keukens.

Gesloten