LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Folie-fineer laat los van Bruynzeel keuken

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
mgboth

Folie-fineer laat los van Bruynzeel keuken

Ongelezen bericht door mgboth »

Heeft iemand ervaring met het loslaten van de folie binnen 5 jaar !! van een Bruynzeel keuken. Zo ja, hebben jullie het voor elkaar gekregen NIETS te hoeven betalen of is Bruynzeel gewoon zo'n bedrijf waarbij je DENKT garantie te krijgen, maar blijkt dat het eigenlijk toch niet zo'n SERVICE gericht bedrijf te zijn...... :?

ikbenhetgezeurzat

Re: Folie-fineer laat los van Bruynzeel keuken

Ongelezen bericht door ikbenhetgezeurzat »

Al contact opgenomen met Bruynzeel? Schrijf eerst eens een mailtje of een brief en dan zul je zien dat het zo is opgelost!! Wat heeft het nu voor nut om dit op een forum te vragen? Je krijgt alleen maar eachties van verkopers die Bruynzeel afbreken! Rechtstreeks contact opnemen met je winkel en zie: alles wordt opgelost!

mgboth

Wij hebben al contact gehad met Bruynzeel en het is NIET OPGELOST !!! Wij hebben ook de vraag neergelegd bij het CBW, deze stelt de voorwaarden op voor Bruynzeel.
MIJN TIP VOOR U: wees gerust iets minder kritisch op een vraag die wordt gesteld door andere mensen. Bekijk het forum niet zo negatief !!!.
Wij hebben onze vraag op het forum gezet om een evt. positieve ervaringen met het fineer-folie probleem te krijgen..... :idea:

sjoegel

Ongelezen bericht door sjoegel »

Doe niet zo moeilijk. een tube lijm wat klemmen en plakken maar. Het probleem is zo groot als dat je het zelf maakt. :D

mgboth

Tjonge, zo leer je je medemens wat beter kennen.... :(
Jammer hoor dat er zo negatief kritisch wordt gereageerd.
1 ding geleerd: Begeef je NOOIT op een forum, want daar kom je NX verder mee !!!
Wens jullie allemaal wat meer liefde, geduld en zegen toe. :D

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

1 ding geleerd: Begeef je NOOIT op een forum, want daar kom je NX verder mee !!!
Wens jullie allemaal wat meer liefde, geduld en zegen toe.
Kijk voor de aardigheid eens bij de letselschades, hoe we daar samen hebben zitten vechten, bidden, slachtoffers moed in hebben gesproken, en waar nu eindelijk schot in begint te komen. :wink:

zelfstandigste

Ongelezen bericht door zelfstandigste »

mgboth, Het antwoord wat redelijkerwijs te geven is op uw probleem is hoogstwaarschijnlijk niet het antwoord wat u wilt horen!........

Folie kan loslaten! Als u een foliekeuken aanschaft is dat vaak een keuze die naar het budget gemaakt is. Het enige wat u bruynzeel, of beter nog de verkoper hier van, kwalijk kan nemen is dat hij of zij u bijna 5 jaar geleden niet goed heeft voorgelicht....

Ik verkoop ook folie, er gaat echter geen foliekeuken de deur uit zonder de melding dat de folie na een jaar of 5 KAN loslaten.......

Ook zijn er zat topics over dit onderwerp op dit forum te lezen, even de zoekfunctie gebruiken.

dolphy

Ongelezen bericht door dolphy »

sjoegel schreef:Doe niet zo moeilijk. een tube lijm wat klemmen en plakken maar. Het probleem is zo groot als dat je het zelf maakt. :D
Wat voor een soort lijm? Ik heb het nodig voor een losgelaten hoekje fineer bij een buikkastje en stukje fineer van mijn eettafel. Het zit dus nog aan één kant vast en dat wil ik zo houden... Hoe kom ik onder het hoekje van dat buikkastje. Bedoel met welk fijn gereedschap (+ lijm)???

Gesloten