Hallo allemaal,
Wij hebben een mooie wandschouw gezien bij ABK (prosolo) 90 x 50 x 90 cm
voor een bedrag van 1893 euro. Nu heb ik bij Franke een soort gelijke afzuiger gevonden voor 1099 euro. Heeft er iemand een idee waar dit grote prijsverschil vandaan komt?
Alvast bedannkt voor de reactie......
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Franke afzuigkappen vs ABK ??
Re: Franke afzuigkappen vs ABK ??
als je de code's van die twee hier neerzet, kunnen we even kijken.
Het verschil kan in alles zitten, randafzuiging, led/halogeen verlichting, motor vermogen. bruto prijs tov. netto prijs. Promo aktie van Franke etc.
Het verschil kan in alles zitten, randafzuiging, led/halogeen verlichting, motor vermogen. bruto prijs tov. netto prijs. Promo aktie van Franke etc.
-
Jantine018
Franke FPL 906-P XS
ABK PSW0905WS
grappig als je ze googled.....kom je meteen op sites waar ze veeeeel voordeliger zijn, wat is internet toch mooi
ABK PSW0905WS
grappig als je ze googled.....kom je meteen op sites waar ze veeeeel voordeliger zijn, wat is internet toch mooi
Laatst gewijzigd door pfffff op 12 feb 2010 16:33, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Jantine018
Dat is niet helemaal waar.....ze zijn beide geadviseerd door andere keuken winkels maar het prijsverschil kunnen ze niet goed uitleggen????? Ik moet zeggen dat ik de keukenbranche een heel vervelende branch vind!!!
Geef goed advies en een goede prijs, niet dat gedoe met eerst 40% erop, dan korting geven bah!! Teksten als "we kunnen wel een vriendelijker prijs maken" en "er kan best nog wel wat vanaf" zijn afschuwlijk, je wordt behandeld als een idioot. Je weet als leek helemaal niet waar je aan toe bent. Het is niet zo raar dat mensen gaan kijken op internet en gaan shoppen. Dat heeft de keukenbranch volledig aan zichzelf te danken.
Ik ben blij dat er nog een forum is waar er mensen zijn die er wel verstand van hebben maar niet met winstmarches in hun hoofd advies geven. Als je de internet prijzen bekijkt zijn dat ook ongeveer dezelfde prijzen als in de keukenzaak maar dan met 35 tot 40% korting die men vaak geeft bij de keuken winkel maar die mijn keuken meneer toch even was vergeten te rekenen, wie houdt wie nou voor de gek.
Ik ben blij dat er nog een forum is waar er mensen zijn die er wel verstand van hebben maar niet met winstmarches in hun hoofd advies geven. Als je de internet prijzen bekijkt zijn dat ook ongeveer dezelfde prijzen als in de keukenzaak maar dan met 35 tot 40% korting die men vaak geeft bij de keuken winkel maar die mijn keuken meneer toch even was vergeten te rekenen, wie houdt wie nou voor de gek.