Voor een nieuw consumentenprogramma zijn wij op zoek naar mensen die problemen hebben in, aan of rondom hun huis. Is er bij u een gloednieuwe keuken geplaatst maar hangen na een jaar de kastdeurtjes al helemaal scheef of trekt je parketvloer na een half jaar al helemaal krom en geeft de leverancier niet thuis? Neem dan contact op met onderstaand nummer. Wellicht kunnen wij iets voor u doen.
Met vriendelijke groet,
Steven Dansen
0624639680
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Gedupeerden gezocht
Re: Gedupeerden gezocht
oftewel bel deze zelfbenoemd aannemer en krijg een aantrekkelijke offerte voor reparatie.....
zoals het er nu staat leest het als spam, graag naam van het tv programma, zender etc.
zoals het er nu staat leest het als spam, graag naam van het tv programma, zender etc.
Ik moet zeggen, het is geen handige en complete manier van oproep...
Voor de geinteresseerden onder ons... even googlen op telnr geeft een ietsje meer informatie, maar dan ook een ietsje.
Voor de geinteresseerden onder ons... even googlen op telnr geeft een ietsje meer informatie, maar dan ook een ietsje.
Nog geen naam tv programma. Maar je kan me ook mailen op onderstaand email-adres.
Met vriendelijke groet,
Steven Dansen
[email protected]
Met vriendelijke groet,
Steven Dansen
[email protected]
-
625tv maakt toch "de Smaakpolitie" bijvoorbeeld....wie weet klopt het verhaal toch!!
het verhaal klopt op zich denk ik ook wel, als je op zijn naam of tel googled krijg je links naar tv makers etc.
Maar een ietswat completere oproep kan geen kwaad.
-inhoud programma
-stel jezelf voor
etc. etc.
deze oproep lijkt echt nergens op,
is er iets mis contact 06....
Maar een ietswat completere oproep kan geen kwaad.
-inhoud programma
-stel jezelf voor
etc. etc.
deze oproep lijkt echt nergens op,
is er iets mis contact 06....