LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Gerard Hempen Houten Keukens uit Leek

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
Tinalina

Gerard Hempen Houten Keukens uit Leek

Ongelezen bericht door Tinalina »

Nog maar een poging: zijn er hier mensen die een keuken gekocht hebben bij Gerard Hempen uit Leek? Ik ben benieuwd naar ervaringen!

Rens1

Re: Gerard Hempen Houten Keukens uit Leek

Ongelezen bericht door Rens1 »

Heb je al ervaringen of moet je die nog opdoen?

Tinalina

Hoi Rens1,
We hebben inmiddels een offerte laten maken bij Hempen. Ziet er goed uit. Ik denk dat we het binnenkort definitief gaan maken!

buk

Ongelezen bericht door buk »

Wij zijn ook aan het kijken naar een houten en moderne keuken. Kun je iets over de prijsindicatie zeggen?

Tinalina

Hoi Buk,
Wij hebben geen moderne keuken, eerder een ouderwetse boerenkeuken (op hardstenen pootjes). Onze keuken is 4,75 meter lang, op zeven pootjes met Belgisch hardsteen, massief hout, Bosch-vaatwasser, schuine schouw met Gutmann-afzuigkap en Falcon Classic 90 fornuis. Alles bij elkaar 14.500 euro. We gaan nog wel even de puntjes op de i zetten, we willen toch een Miele-vaatwasser en een goedkopere afzuigkap bijvoorbeeld, maar zo heb je een idee. Hempen maakt overigens ook moderne, strakke keukens.

buk

Ongelezen bericht door buk »

Die prijs schrikt mij iig niet af. Ben nog wel benieuwd of het in- of exclusief plaatsing is? We gaan zeker eens kijken.
Succes met jullie keuken.

Gesloten