Service bij de koop erg goed, maar wat erna komt is erg slecht.
Begin
- keuken afgeleverd en opeens kan het type kast niet besteld worden dus is er zonder ons goedkeuren een andere indeling van die medicijnen kast gemaakt. Erg raar 2 weken later naar andere grando gegaan en daar kon het wel
- kras op composiet blad, kregen we een kleine vergoeding voor, maar was pas te zien na schoonmaken van het blad
- nastellen van kasten zijn ze nooit meer voor geweest
-motor van afzuigkap defect, moesten we zelf vervangen ( hebben geen monteurs)
-Wasbak defect, voegen laten los. Krijgen een nieuwe ( valt niet onder de garantie) is toch wel erg raar.
En je raad het al weer geen monteurs , moeten we het weer zelf doen
Ik raad iedereen af om hier een keuken te kopen
Service is erg slecht en garantie heb je wel maar dan moet je blijven zeuren en alles zelf vervangen, want "monteurs" hebben ze opeens niet
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Grando keukens (sve) Spijkenisse
Re: Grando keukens (sve) Spijkenisse
Dat een kast anders geleverd wordt zonder overleg is niet goed te praten.
Het lijkt erop dat u zelf de montage gedaan of geregeld heeft. Dan is het natuurlijk niet raar dat er bij problemen alleen de benodigde materialen geleverd worden.
Het lijkt erop dat u zelf de montage gedaan of geregeld heeft. Dan is het natuurlijk niet raar dat er bij problemen alleen de benodigde materialen geleverd worden.
Zoals ik het lees is montage wel door grando uitgevoerd:
Het(kortzichtig!) motto is blijkbaar:
Monteurs kosten geld, verkopers verdienen geld
Te gek voor woorden dat je motor zelf dient te vervangen!nastellen van kasten zijn ze nooit meer voor geweest
Het(kortzichtig!) motto is blijkbaar:
Monteurs kosten geld, verkopers verdienen geld
-
ikbenhetgezeurzat
Ik geloof niets van dit verhaal!! Een leverancier vervangt wel een motor en laat de klant dit niet zelf doen!!
het verhaal ruikt naaar stemmingmakerij!
Een telefoontje naar Grando en ik weet zeker dat ze het oplossen!!
het verhaal ruikt naaar stemmingmakerij!
Een telefoontje naar Grando en ik weet zeker dat ze het oplossen!!
Natuurlijk moet je op je rechten staan en natuurlijk gaat Grando de montage uitvoeren.
Misschien verstandig om voortaan niet op prijs te kopen maar op kwaliteit. Er zijn verschillende kwaliteitsgroepen in nederland die hun leden testen op betrouwbaarheid en op kwaliteit, ook de prijs-kwaliteitverhouding van merken wordt dan vaak getest.
Zo is er de stichting Kwaliteitsbevordering Keukenbranche of de Kwaliteit Garantie Groep. Zorg in ieder geval als je een keuken koopt dat de handelaar lid is van zo'n instelling.
Misschien verstandig om voortaan niet op prijs te kopen maar op kwaliteit. Er zijn verschillende kwaliteitsgroepen in nederland die hun leden testen op betrouwbaarheid en op kwaliteit, ook de prijs-kwaliteitverhouding van merken wordt dan vaak getest.
Zo is er de stichting Kwaliteitsbevordering Keukenbranche of de Kwaliteit Garantie Groep. Zorg in ieder geval als je een keuken koopt dat de handelaar lid is van zo'n instelling.