LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Haecker systemat (greeploos?)
Haecker systemat (greeploos?)
Heeft Haecker systemat een greeploze keuken?
In welk prijsgroep bevind zich deze?
Heb nu een prijs in SM 4000 met een M500 greep,semi-greeploos,zou de prijs duurder worden in volledig greeploos?
In welk prijsgroep bevind zich deze?
Heb nu een prijs in SM 4000 met een M500 greep,semi-greeploos,zou de prijs duurder worden in volledig greeploos?
Re: Haecker systemat (greeploos?)
Ja, Systemat heeft greploos. Ben helaas niet op de hoogte van de prijzen...
Wij hebben gekozen voor een greep die bovenop het deurtje ligt, vonden we er ook aaridg grrploos uitzien.
Groet,
Mini7
Wij hebben gekozen voor een greep die bovenop het deurtje ligt, vonden we er ook aaridg grrploos uitzien.
Groet,
Mini7
-
h999~ Jep, voluit Hacker Systemat Edition heet het greeploze programma. Houd er rekening mee dat je korpushoogte van 78cm naar 72cm gaat, dus minder kastruimte en een hogere plint.
Iemand een idee of de zaak duurder of goedkoper word?
Sta wat in twijfel tussen greeploos of greep M500 of zoals mini7 greep op de deur.
@Mini7,welke grep heb jij juist?
Sta wat in twijfel tussen greeploos of greep M500 of zoals mini7 greep op de deur.
@Mini7,welke grep heb jij juist?
Hoi H999,
Stom,maar ik weet niet hoe degreep heet. Hij staat wel in het Haeker boekje. Zal eens kijken op welke pagina, maar nu moet ik opschieten om nog op tijd op het werk te zijn!
Oh en volgens mij is de greeploze variant wel de duurste van allemaal...
Hartelijke groet,
Mini7
Stom,maar ik weet niet hoe degreep heet. Hij staat wel in het Haeker boekje. Zal eens kijken op welke pagina, maar nu moet ik opschieten om nog op tijd op het werk te zijn!
Oh en volgens mij is de greeploze variant wel de duurste van allemaal...
Hartelijke groet,
Mini7
Kijk ook eens naar Rotpunk.
mooie greeploze keukens voor iedere smaak.
En goede prijzen.
mooie greeploze keukens voor iedere smaak.
En goede prijzen.
Hoi H999,
Beter laat dan nooit! Ben er inmiddels achter dat de greep die wij gekozen hebben een greeplijst is. Op de Hacker website is deze in verschillende keukens verwerkt (onder meer in de tweede keken in de 'design' afdeling)
http://www.haecker-kuechen.de/
Succes!
Mini7
Beter laat dan nooit! Ben er inmiddels achter dat de greep die wij gekozen hebben een greeplijst is. Op de Hacker website is deze in verschillende keukens verwerkt (onder meer in de tweede keken in de 'design' afdeling)
Succes!
Mini7
Dan heb je zo een grip die bovenaan het deurje gemonteerd is?Hoi H999,
Succes!
Mini7
Vandaag nog eens gaan kijken,greeploos is echt wel mooi vind ik.
stap je over op de editon = greeploos dan het het behoorlijk duurder.Iemand een idee of de zaak duurder of goedkoper word?
Zoals cocacola zei wordt de hoogte van de kast kleiner en heb je dus een behoorlijke plint eronder. Ook moet het blad dieper worden dus ook dat wordt duurder.
Alternatief is het merk Leicht, die hebben een greeploze uitvoering die wel een hoge onderkast heeft en waarbij niet persé het blad dieper moet (wel als je de greeplijst in de vaatwasser wil door laten lopen). Is denk ik ook goeiekoper dan de systemat. Wij hebben d'r goeie ervaringen mee.
Dealers staan op ww.keukefabrikant.nl
aju
Heb ik ook al naar gekeken.Weet jij een goede delaer van Leicht ?Geplaatst op 04 Mei 2008 06:22 door rayke
Alternatief is het merk Leicht, die hebben een greeploze uitvoering die wel een hoge onderkast heeft en waarbij niet persé het blad dieper moet (wel als je de greeplijst in de vaatwasser wil door laten lopen). Is denk ik ook goeiekoper dan de systemat. Wij hebben d'r goeie ervaringen mee.
Dealers staan op ww.keukefabrikant.nl
aju
Zit je niet in de hogere prijsklasse?Of heb ik het mis.
gisteren eens gaan kijken naar EBKE keukens,zien er ook degelijk uit.
Thanks
Landgenoten (en Rayke),Zoals cocacola zei wordt de hoogte van de kast kleiner en heb je dus een behoorlijke plint eronder
Ik moet zeggen dat ik steeds meer begin te twijfelen aan het onschuldige, anonieme klant zijn van Coca Cola (ook wel bekend als Pepsi). Hij weet inmiddels wel erg veel zinnigs te zeggen over keukens en dan met namen Häcker keukens. Het kan natuurlijk zijn dat hij zich erg goed heeft verdiept in het product “keukens” als klant maar hij zou ook zomaar bij de Keukenkampioen kunnen werken (met zijn superscherpe offerte/order).
En Rayke jongen, even on-topic dat de Häcker Edition slechts 720 mm hoog is kan natuurlijk geen nadeel worden genoemd. En dat je dan met een extra hoge plint moet werken is ook een beetje onzin. Tenslotte zijn bijna alle keuken merken standaard tussen de 700 mm en de 725 mm hoog. En dan werk je standaard dus met een plint van 145 mm, 150 mm of 170 mm hoog bij een werkblad hoogte van 900 mm of 910 mm (met een standaard blad van 30/40 mm) en dat is allemaal behoorlijk normaal.
GWTE (At Your Service)
-
Hahaha, je maakt m'n dag weer goed GWTE. Mijn kennis over keukens komt grotendeels juist hier, van 't forum, vandaan. De rest is uit (koop)ervaring en catalogi/sites.
Zo heeft Siemens weer een mooie actie momenteel, 50 E terug per energie-zuinig apparaat (soort groene e als herkenbaar pictogrammetje). Wel bij aankoop van 4 of 5 apparaten pas!
Zo heeft Siemens weer een mooie actie momenteel, 50 E terug per energie-zuinig apparaat (soort groene e als herkenbaar pictogrammetje). Wel bij aankoop van 4 of 5 apparaten pas!
H999, Yep, die heb ik inderdaad. Vind ik er bijna greeploos uitzien!
Groetjes Mini7
Groetjes Mini7
Ok bedankt,Geplaatst op 04 Mei 2008 20:53 door Mini7
--------------------------------------------------------------------------------
H999, Yep, die heb ik inderdaad. Vind ik er bijna greeploos uitzien!
Groetjes Mini7
Het ene stuk zal een greeploos in hoogglans worden en het andere stuk weten we nog niet,iets dat op witte of magnolia hooglans past,iemand een idee.
Amaai de Systemat Edition is gewoon heel duur,ons ontwerp is gewoon met bijna 5000€ gestegen,is dit normaal?
Weet iemand een goed alternatief voor greeploos hoogglans,kwaliteit Systemat .
alvast bedankt
alvast bedankt
Hoi H999,
Ehm... hacker active met greeplijst?
Enneh, als je precies weet wat je wilt stap dan eens goed geïnformeerd een Mandemakers binnen. Scheelde bij ons echt een slok op en borrel...
En daar verkopen ze ook Systemat greeploos!
Succes!
Mini7
Enneh, als je precies weet wat je wilt stap dan eens goed geïnformeerd een Mandemakers binnen. Scheelde bij ons echt een slok op en borrel...
Succes!
Mini7
Tja binnen stappen,tis maar dat ik in Belgie woonGeplaatst op 06 Mei 2008 21:13 door Mini7
--------------------------------------------------------------------------------
Hoi H999,
Succes!
Mini7
Je zou ook eens naar Next (=Schuller) kunnen kijken. Die heeft ook een greeploze variant (NextLine) en die kwam bij ons qua prijs interessant uit.
Niemand ??Geplaatst op 06 Mei 2008 21:10 door h999
Amaai de Systemat Edition is gewoon heel duur,ons ontwerp is gewoon met bijna 5000€ gestegen,is dit normaal?
alvast bedankt
-
Kijk eens naar Schüller's Next Line?
http://www.next125.de/nl/produkt/nextline.htm
Of eventueel Leicht?
http://www.next125.de/nl/produkt/nextline.htm
Of eventueel Leicht?