Ikea een leuke winkel voor de afhaal producten maar laat ze niks op maat maken!
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ikea Keuken
Ikea Keuken
Tijdens de Ikea keuken actie weken in mei 2008 hebben mijn man en ik entausiast onze nieuwe keuken besteld. Al snel kwam er bericht dat bepaalde onderdelen niet op tijd geleverd konden worden, maar ach soms zit het even tegen dus afwachten maar. Nadat we alle onderdelen in elkaar hadden zitten bleek er in de vestiging Amersfoort vergeten te zijn ons werkblad via de computer te bestellen. Ze waren de dag na onze aankoop over gegaan op een nieuw systheem. Ook dit konden we begrijpen, mensen maken immers fouten. Echter toen ons blad kwam bleek de spoelbak op de verkeerde plek ingevreesd te zijn en past het blad niet. Inmiddels was het augustus en woonden wij in ons nieuwe huis met leuke keukenkastjes zonder blad. Tja dan kom je in de klachten modus. Van callcenter naar callcenter en iedereen even begripvol. Helaas ging het daar niet sneller door. In september bleek dat het blad wat wij uitgezocht hadden niet meer gemaakt werd. Dus dan maar ongezien mee met een gelijksoortig nieuw blad. Als we het maar af kunnen maken dachten we. Tot volgende week. Weer (8e levering inmiddels) werd een nieuw blad gebracht en jawel hoor wederom past de spoelbak niet. Toch staan op de tekening de juiste maten!!! Dan moet er wat tijdens de montage mis gegaan zijn. Handteren ze daar soms andere maten dan in de vestiging zelf?? Wij weten het ook niet meer. Meteen de klachten lijn van Ikea gebeld. Het dossier van ons moet toch aardig dik geworden zijn. We zouden terug gebeld worden want het was herfstvakantie. Jammer dat dat zo moeizaam gaat want nog steeds gingen wij er van uit dat we gehoord zouden worden. Geduld hebben wij toch zeker lang genoeg getoond. Mijn man heeft echter zelf een aantal keren terug kunnen bellen omdat de beloofde telefoontjes niet kwamen. En hoe dit af gaat lopen? We hopen voor de kerst onze keuken af te hebben.
Re: Ikea Keuken
waarom laat je ze niet hikken, vraag je geld terug (lijkt me erg billijk)
en ga bij lokaal klein keukenleveraniertje een werkblad bestellen. ben je wel iets meer kwijt (denk ik) maar wel goed en wellicht snel !
en ga bij lokaal klein keukenleveraniertje een werkblad bestellen. ben je wel iets meer kwijt (denk ik) maar wel goed en wellicht snel !