LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] keuken en (bad)3000 in spijkenisse

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
hiero
Berichten: 4
Lid geworden op: 28 dec 2006 22:02

keuken en (bad)3000 in spijkenisse

Ongelezen bericht door hiero »

hallo
Ik heb laatst een keuken gekocht en nieuw toilet bij deze zaak!
En eerst waren de spullen niet goed moest dus langer wachten!
En daarna afschuwlijk in elkaar gezet en nog niet af
Maar heb het meeste al betaald,anders kwamen ze de keuken en spullen van het toilet niet leveren!
Daarna nog bedreigt door monteur(hier is ook een melding van gedaan bij de politie)
Heb nu een aangetekende brief gestuurd,om ze de gelegenheid te geven om het in orde te maken(dat moet ook juridisch gezien)
Heb ook al rechts bijstand gebeld voor info!
Wie heeft ook zoiets meegemaakt bij Keuken en Bad 3000 in spijkenisse? :(
In de hoop er iets tegen te doen dat deze zaak verdwijnt

wibojanse
Berichten: 19
Lid geworden op: 16 dec 2006 13:37

Re: keuken en (bad)3000 in spijkenisse

Ongelezen bericht door wibojanse »

Beste Hiero,

Ik weet dat er een aantal keuken en bad 3000 zaken slecht lopen, zie topic hierover. Je geeft tenminste duidelijk aan welke keuken en bad 3000. De zaak zelf zal wel weten wie u bent, maar verdwijnen zullen ze toch niet omdat Der Kreis hierachter zit. Een inkooporganisatie, dus probeer het daar eens

Zelfstandige
Berichten: 190
Lid geworden op: 03 aug 2006 12:12

Re: keuken en (bad)3000 in spijkenisse

Ongelezen bericht door Zelfstandige »

Stuur een briefje og e-mailtje naar "der Kreis" in Hasselt (Ned) www.derkreis.nl dit is de organisatie waar Keuken 3000 onder valt.

Zij kunnen het niet ongemoeid laten als een van hun leden niet juist handelt!

Het is jammer dat je hier wat gekocht hebt want Dhr. S. Vermolen (eigenaar keuken 3000 Spijkenisse) is één van de zoons die ook werkte in de zaak van z'n vader, welke zo'n een jaar geleden failliet is gegaan. Vlak voor het faillissement is deze man onder de naam Keuken 3000 gestart en heeft alle gedupeerden zo buiten de deur weten te houden. Als ik het goed heb is er op dit forum ook nog een oude topic over het faillisement van Vermolen.

Ik neem hier geen blad voor de mond omdat ik deze mensen als collega's niet weet te waarderen en weet dat zij ver gaan in het "uitpersen" van consumenten.

Succes, en als je meer "gegevens" nodig hebt laat het maar weten........

hiero
Berichten: 4
Lid geworden op: 28 dec 2006 22:02

Re: keuken en (bad)3000 in spijkenisse

Ongelezen bericht door hiero »

Hallo zelfstandige,
Bedankt voor U reactie!
Ik heb gelijk gemaild naar Der kreis.
Alvast bedankt
groeten hiero

Zelfstandige
Berichten: 190
Lid geworden op: 03 aug 2006 12:12

Re: keuken en (bad)3000 in spijkenisse

Ongelezen bericht door Zelfstandige »

Hou je ons wel op de hoogte?

Ben erg nieuwsgierig of "der Kreis" daadwerkelijk actie onderneemt. :oops:

Bedankt

16again
Berichten: 16127
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: keuken en (bad)3000 in spijkenisse

Ongelezen bericht door 16again »

Stuur een briefje og e-mailtje naar "der Kreis" in Hasselt (Ned)......
Zij kunnen het niet ongemoeid laten als een van hun leden niet juist handelt!
Ook dat is een club die ondernemersbelangen behartigt, en dus niets voor de consument zal doen.

Zelfstandige
Berichten: 190
Lid geworden op: 03 aug 2006 12:12

Re: keuken en (bad)3000 in spijkenisse

Ongelezen bericht door Zelfstandige »

Neen, dit is een inkoopclub waarvan de leden elkaar in de gaten houden......dat is ff wat anders. Helaas hebben zij niets met consumenten te maken maar wel met het gedrag van hun leden en de reactie van consumenten daar op, waardoor andere leden in discrediet gebracht worden (niet alle Keuken 3000 zaken handelen hetzelfde).

Daarom kunnen zij er wel wat aan doen..................

hiero
Berichten: 4
Lid geworden op: 28 dec 2006 22:02

Re: keuken en (bad)3000 in spijkenisse

Ongelezen bericht door hiero »

hallo zelfstandige,
Bedankt voor je reactie!
Ze hebben gebeld dat ze woensdag komen kijken!
Van DER KREIS heb ik nog geen mail terug gekregen!
Ik houd U op de hoogte
Groeten hiero

PS ik weet niet hoe ik op Uw eigen profiel kan reageren?

stofzuiger
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 dec 2007 10:41

Re: keuken en (bad)3000 in spijkenisse

Ongelezen bericht door stofzuiger »

wie heeft er op dit moment goede of slechte ervaringen (na alle negatieve publiciteit) over Keuken & Bad 3000 te Spijkenisse?
wij hebben namelijk een vloer & keuken besteld bij deze heer, en we hebben hierná pas gehoord over alle negatieve publiciteit over deze zaak.
graag spoedig reactie?
groeten van een bezorgde klant..... :oops:

Eek
Berichten: 426
Lid geworden op: 20 jan 2007 10:07

Re: keuken en (bad)3000 in spijkenisse

Ongelezen bericht door Eek »

Helaas, ik ken eigenlijk alleen maar negatieve verhalen over deze winkel......

stofzuiger
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 dec 2007 10:41

Re: keuken en (bad)3000 in spijkenisse

Ongelezen bericht door stofzuiger »

kun je (of iemand anders) me uitleggen om wat voor negatieve dingen het gaat? betreffende keuken & bad 3000 te spijkenisse.
gaat het om 1 enkel geval, of meerdere gevallen? en wanneer was het?
sorry, maar ik wil meer uitleg en motivatie.

Eek
Berichten: 426
Lid geworden op: 20 jan 2007 10:07

Re: keuken en (bad)3000 in spijkenisse

Ongelezen bericht door Eek »

Het gaat om meerdere gevallen en zijn ook nu nog gaande.

Maar goed je hebt getekend, dus wat schiet je nu nog op met deze info ?
Je hebt waarschijnlijk getekend omdat je er een goed gevoel bij had, wie weet ben jij wel die persoon waar alles wel goed bij gaat !
Volgende keer eerst checken dan tekenen ?

Succes.

spijkenisse
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 feb 2008 21:44

Re: keuken en (bad)3000 in spijkenisse

Ongelezen bericht door spijkenisse »

Helaas hebben wij ook slechte ervaringen met deze firma,
Bij aanschaf neemt Meneer Vermolen alle tijd voor je, maar als de keuken eenmaal geplaatst moet worden vallen ze van de ene fout in de andere, Komen afspraken niet na, geen aanrader. Vervelend stel mensen bij elkaar.

keukenmonteur
Berichten: 20
Lid geworden op: 22 dec 2006 00:39

Re: keuken en (bad)3000 in spijkenisse

Ongelezen bericht door keukenmonteur »

en keuken en bad 3000 is niet meer
Laatst gewijzigd door keukenmonteur op 17 mar 2012 20:29, 1 keer totaal gewijzigd.

Eek
Berichten: 426
Lid geworden op: 20 jan 2007 10:07

Re: keuken en (bad)3000 in spijkenisse

Ongelezen bericht door Eek »

Hoop in ieder geval dat je je facturen in beter Nederlands schrijft dan dit bericht...tsjonge jonge....

(b)engeltje
Berichten: 12
Lid geworden op: 18 sep 2007 16:51

Re: keuken en (bad)3000 in spijkenisse

Ongelezen bericht door (b)engeltje »

Hier een klein stuk van een artikel uit 2004 :

Bad- en Keukencentrum Vermolen met een vestiging in Vlaardingen en in Spijkenisse bestond al jaren en was een begrip in de buurt. Ook het afgelopen halfjaar hebben consumenten daar een nieuwe keuken en/of badkamer gekocht.

Maar in oktober werden de winkeldeuren opeens gesloten en op 9 november ’04 werd het faillissement uitgesproken. Tientallen gedupeerden hebben sindsdien van zich laten horen. Van aanbetalingen van een paar duizend euro, tot het niet geleverd hebben van bestelde en betaalde producten, tot klachten over het uitgevoerde werk. Sommigen hadden hun oude keuken al gesloopt en zitten nu al weken zonder iets.

Vermolen heeft tot het eind aangegeven lid te zijn van CBW, de Centrale Branchevereniging Wonen. Vermolen is echter op 6 april geroyeerd en was dus helemaal geen lid. Toen CBW in september de melding kreeg dat Vermolen het logo op hun site voerde, is CBW in actie gekomen, want dat is misleidend en er staat dan ook een boete op. Op de site van het CBW wordt jammer genoeg alleen vermeld wie lid is en niet wie geroyeerd is. Zoek dan ook altijd van te voren uit of een winkel wel echt lid is. Daar is ook meer informatie te vinden over de algemene voorwaarden en over de regeling bij een faillissement.

Sommige gedupeerden zullen aangifte gaan doen tegen Vermolen omdat zij zich opgelicht voelen. Vermolen heeft namelijk tot het laatste moment bestellingen opgenomen en aanbetalingen laten doen, terwijl hij volgens hen vermoedelijk al langer ernstige financiële problemen had. Wat vele gedupeerden ook zeer verdacht vinden, is het feit dat de zoon van Vermolen, die eerst bij zijn vader in de zaak stond en nog tot in de zomer contact heeft gehad met klanten van die winkel, in augustus een eigen bad- en keukenwinkel heeft geopend om de hoek. En een deel van het personeel van senior werkt nu bij junior in de zaak.

De zoon van Vermolen zegt zelf dat er geen verband te leggen valt tussen de failliete winkel van zijn vader en zijn nieuwe vestiging. Hij schrijft dat in een fax aan Kassa. De curator zegt er nog geen uitspraak over te kunnen doen.

wel vaag dat hij jaren keukens verkocht bij zijn vader en dan er niets mee maken heeft... vader vermolen staat overigens nog steeds regelmatig in het filiaal te spijkenisse van zijn zoon, maar hij heeft waarschijnlijk niets te maken met zijn zoon ! ? ! ?

risto
Berichten: 43
Lid geworden op: 28 nov 2006 17:32

Re: keuken en (bad)3000 in spijkenisse

Ongelezen bericht door risto »

Klopt helemaal, ze zijn inderdaad heel slecht van betalen. Wij als bedrijf hebben dit ook ervaren samen met concullega's.

Zip
Berichten: 4
Lid geworden op: 06 jan 2009 13:57

Re: keuken en (bad)3000 in spijkenisse

Ongelezen bericht door Zip »

Koop nooit een keuken bij Keuken 3000. Dat is Vermolen geweest en dezelfde heer werkt er nog steeds en belooft een hoop bij het plaatsen van een keuken maar er wordt een hoop beloofd maar niks gedaan. Zijn eerst failliet gegaan maar gaan nu onder een andere naam verder alleen neemt geloof ik zijn zoon het waar? :roll: Ik heb ook gehoord dat monteurs niet betaald worden, en dat je zelf alles moet betalen terwijl de helft van je keuken er niet is, hele slechte zaak :evil:

jersto
Berichten: 3
Lid geworden op: 13 feb 2009 15:33

Re: keuken en (bad)3000 in spijkenisse

Ongelezen bericht door jersto »

ik heb mijn bericht verwijderd van deze site
Laatst gewijzigd door jersto op 07 nov 2009 15:29, 1 keer totaal gewijzigd.

Zip
Berichten: 4
Lid geworden op: 06 jan 2009 13:57

Re: keuken en (bad)3000 in spijkenisse

Ongelezen bericht door Zip »

Keuken en Bad 3000 schuift het lekker op de monteurs af, terwijl hen de verantwoordelijke zijn. De monteurs hebben geen 3 jaar garantie op hun monteurwerk, dat zeggen ze om het af te schuiven naar een ander. Ze zijn op het randje van failliet als ze zo door gaan. Ze zijn echt niet te vetrouwen, gladde praatjes en meer niet!!!

Gesloten