LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Keuken van Wanrooij Oss

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
eindhoven79

Keuken van Wanrooij Oss

Ongelezen bericht door eindhoven79 »

Hallo,

Wij hebben een nieuwbouwwoning gekocht en daardoor redelijk gebonden aan van Wanrooij in Oss. Indien we daar onze keuken/sanitair niet kopen krijgen we 60% van de waarde terug.

Wat raden jullie ons aan? Zijn er goede ervaringen met van Wanrooij of loont het om te gaan shoppen in de regio? Zo ja wat zijn goede bedrijven in de regio Eindhoven, Den Bosch en Uden?

Wij denken aan een middenklasse keuken, max 10.000 Euro budget.

zelfstandigste

Re: Keuken van Wanrooij Oss

Ongelezen bericht door zelfstandigste »

Het loont in ieder geval om te vergelijken; die 60% credit is meestal op waarde van de standaard keuken, zodra je bij gaat bestellen gaat de teller lopen.

Als u een vergelijk maakt met de door u gewenste opstelling zal dit zeker lonen.

Regio Eindhoven is "vergeven" van de zelfstandige zaken.
Als u voorkeur heeft voor een bepaald Merk of werkwijze, stuur mij maar een mailtje dan geef ik wel de juiste adressen door. (Als vertegenwoordiger sla je die gegevens op he!?) [email protected]

CocaCola81

Ongelezen bericht door CocaCola81 »

Simpel, omdat het je projectleverancier is het zeker wijs om er heen te gaan ivm je stelpost inderdaad, maar eerst moet je natuurlijk weten of 'ie niet stukken duurder is dan de concurrent. Dus laat een (gespecificeerde) offerte opmaken voor een (merk)keuken, vergelijk die offerte een op een met een andere keukenzaak uit de buurt en je hebt je antwoord of het loont om te gaan shoppen.

Bijkomend voordeel van je projectleverancier is dat de keuken erin staat bij oplevering, dat leidingwerk verlegd kan worden en je niet na oplevering met een casco keuken zit waar je eerst nog in kan gaan klussen of iemand voor moet inhuren. Dat voordeel is ook nog wel wat waard, mocht de projectleverancier iets duurder zijn, vergeet dat niet.

Zelf heb ik ervaring met een projectleverancier (tevens Siematic dealer, om even een indicatie van het soort zaak te geven) die ca. E 12.000,- rekende voor een basic Pronorm keuken. Wel alles netjes gespecificeerd, maarja wat koop je daarvoor als een Bemmel & Kroon E 8000,- rekent onder de streep, zonder subtotalen, voor hetzelfde merk in dezelfde opstelling.

Na deze eye-opener ben ik uiteraard gaan shoppen, tot grote voldoening. :D

eindhoven79

Ongelezen bericht door eindhoven79 »

ik hoor goede verhalen over atlis klopt dit? of welke zouden jullie mij eventueel aanraden? of zijn namen van leveranciers hier niet gewenst?

graag alleen reactie van klanten, niet leveranciers.

Gesloten