LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Keukenloods
Keukenloods
Heeft iemand ervaring met Keukenloods?
Re: Keukenloods
@ keukenkast
Beste keukenkast,
Aan z’n reactie heft niemand wat… Als je geen informatie hebt schijf dan ook niets.
met vriendelijke groet,
Dimitri
Beste keukenkast,
Aan z’n reactie heft niemand wat… Als je geen informatie hebt schijf dan ook niets.
Tip: gebruik de zoekfunctie en geef "Keukenloods" in, er zijn z'n 20 topics die met de Keukenloods te maken hebben.Heeft iemand ervaring met Keukenloods?
met vriendelijke groet,
Dimitri
-
heb zelf goede ervaring met keukenloods.
keurig geholpen en goede prijzen.
alles snel bezorgt
ik ben in filiaal zaandam geweest.
keurig geholpen en goede prijzen.
alles snel bezorgt
ik ben in filiaal zaandam geweest.
Ik heb goede ervaringen met de KEUKENLOODS.
Men komt een beetje cowboyachtig over, maar men hanteert goede prijzen.
Ook het plaatsen van onze keuken is prima en netjes gebeurd. Je hoort wel eens andere verhalen !!!
Ik heb mijn keuken bij de vestiging in Gaanderen gekocht.
Wim
Men komt een beetje cowboyachtig over, maar men hanteert goede prijzen.
Ook het plaatsen van onze keuken is prima en netjes gebeurd. Je hoort wel eens andere verhalen !!!
Ik heb mijn keuken bij de vestiging in Gaanderen gekocht.
Wim
Eerlijke prijzen. Heb ooit eens een offerte aangevraagd.
Ze zijn alleen een beetje traag met offerte maken en dergelijke. (overigens was dit wel via de telefoon). Reageren slecht via de email.
Ze zijn alleen een beetje traag met offerte maken en dergelijke. (overigens was dit wel via de telefoon). Reageren slecht via de email.
Wij hebben onze keuken ook bij de Keukenloods gekocht, maar die moet nog geplaatst worden. Tot zover zijn wij wel tevreden met de manier waarop het contact is geweest. We hebben wat minder standaard dingen in de keuken en de verkoper heeft heel goed mee zitten denken en had veel technisch inzicht wat erg handig was.
Maar goed, hij moet dus nog geplaatst worden.
Maar goed, hij moet dus nog geplaatst worden.
-
Laatst gewijzigd door keukenklepper op 13 feb 2010 14:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Van de week wat inbouwapparatuur bij keukenloods gekocht.
Na aanvragen van offertes en een beetje heen en weer mailen op een prima deal uitgekomen. Er werd zeer snel op mijn emails gereageerd, Door de weeks zelfs tot negen uur savonds. Levering zeer snel en afhandeling correct zonder poespas. Ik ben zeer tevreden!
Tip: altijd een offerte aanvragen, prijzen op de site kunnen nog een stuk omlaag als je aangeeft dat ze elders goedkoper zijn!
Na aanvragen van offertes en een beetje heen en weer mailen op een prima deal uitgekomen. Er werd zeer snel op mijn emails gereageerd, Door de weeks zelfs tot negen uur savonds. Levering zeer snel en afhandeling correct zonder poespas. Ik ben zeer tevreden!
Tip: altijd een offerte aanvragen, prijzen op de site kunnen nog een stuk omlaag als je aangeeft dat ze elders goedkoper zijn!
Weet iemand welke merken keukens de keukenloods heeft?
Op hun website kan je dat namelijk niet zien.
Op hun website kan je dat namelijk niet zien.