Ons klokje (analoog, ovaal) op het fornuis (4-pit met fry-top, 2 ovens) maakt dusdanig veel geluid dat je er 's nachts wakker van ligt..... Het klokje is al een keer vervangen geweest.
Heeft iemand de zelfde problemen (gehad) en eventueel een oplossing?
Pascal
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] klokje (analoog) Boretti fornuis
Re: klokje (analoog) Boretti fornuis
Gewoon weer laten repareren door bedrijf waar je hem hebt gekocht
kunnen ze dit niet ( = wanprestatie ) dan koop ontbinden en andere kopen.
Groeten,
Frans-Jan
kunnen ze dit niet ( = wanprestatie ) dan koop ontbinden en andere kopen.
Groeten,
Frans-Jan
Wat is je e-mail adres?
Ik kan je dan misschien helpen om het probleem op te lossen. 
Ik reageer nu maar gelijk even op het forum...
Ik kreeg destijds van een hulpvaardige medewerker van Boretti te horen, dat je het twee-delige knopje van het analoge klokje eraf moet halen en vervolgens een tikje op het asje naar binnen toe moet geven. Hierdoor schiet blijkbaar een onwillig tandwieltje weer op z'n plek. Ik heb dit zelf een half jaar geleden te horen gekregen en heb sindsdien geen problemen meer.
Ik kreeg destijds van een hulpvaardige medewerker van Boretti te horen, dat je het twee-delige knopje van het analoge klokje eraf moet halen en vervolgens een tikje op het asje naar binnen toe moet geven. Hierdoor schiet blijkbaar een onwillig tandwieltje weer op z'n plek. Ik heb dit zelf een half jaar geleden te horen gekregen en heb sindsdien geen problemen meer.