Vandaag bij de showroom van Keller Keukens een interessant gesprek gehad. Bij een vergelijking op kwaliteit gaf de verkoper aan dat keller keukens zeker niet onderdoet voor een Hebaform keuken maar wel een stapje lager staat dan Siematic.
Als consument is het zeer moeilijk te beoordelen hoe de kwaleit van een keuken te beoordelen is. Weet iemand wat de zwakke punten zijn van een Keller keuken tov de andere genoemde keukens en bijvoorbeeld een Eggersmann? Bedankt !
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] kwaliteit Keller Keukens?
Re: kwaliteit Keller Keukens?
niemand hier een antwoord op? Ik ben namelijk ook wel benieuwd naar de kwaliteit van Keller , ben me op dit moment ook aan het orienteren op een Keller keuken (type arcade)
Re: kwaliteit Keller Keukens?
Mijn ervaringen met Keller zijn goed.
Keller biedt veel mogelijkheden. De kasten zitten goed in elkaar. Wat ook belangrijk is dat de keuken over het algemeen compleet en onbeschadigd geleverd wordt. Serviceleveringen zijn doorgaans snel.
Keller wil zich meten met merken als Systemat, Hebaform e.d. Jammer vindt ik persoonlijk dat laden bijvoorbeeld niet standaard zijn voorzien van een slipmat of verhoogde zijkanten. Het is een stuk toegevoegde waarde die bij andere fabrikanten wel standaard zijn. Bij Keller is dit een optie.
Een beetje chauvinistisch ben ik ook dus ik zou gaan voor de Keller.
Bovenstaande is mijn persoonlijke mening, misschien dat collega's andere ervaringen hebben.
Succes.
Mr.P.
p.s. Keller heeft een paar verschillende series. Van projektmarkt tot luxere keukens. Kijk ook op site. Te vinden via www.keukenfabrikant.nl
Keller biedt veel mogelijkheden. De kasten zitten goed in elkaar. Wat ook belangrijk is dat de keuken over het algemeen compleet en onbeschadigd geleverd wordt. Serviceleveringen zijn doorgaans snel.
Keller wil zich meten met merken als Systemat, Hebaform e.d. Jammer vindt ik persoonlijk dat laden bijvoorbeeld niet standaard zijn voorzien van een slipmat of verhoogde zijkanten. Het is een stuk toegevoegde waarde die bij andere fabrikanten wel standaard zijn. Bij Keller is dit een optie.
Een beetje chauvinistisch ben ik ook dus ik zou gaan voor de Keller.
Bovenstaande is mijn persoonlijke mening, misschien dat collega's andere ervaringen hebben.
Succes.
Mr.P.
p.s. Keller heeft een paar verschillende series. Van projektmarkt tot luxere keukens. Kijk ook op site. Te vinden via www.keukenfabrikant.nl