LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] loesjes systemat

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
cody
Berichten: 19
Lid geworden op: 25 mar 2008 14:03

loesjes systemat

Ongelezen bericht door cody »

Beste Loesjes,

al heel wat reactie van jou hier gelezen
graag zou ik van jou als systemat verkoper een offerte voor keukenkasten ontvangen
kan dat?

GWTE
Berichten: 928
Lid geworden op: 21 mei 2007 21:16

Re: loesjes systemat

Ongelezen bericht door GWTE »

Beste Cody,

Zoals je weet mag er via dit forum geen zaken worden gedaan, reclame worden gemaakt of teveel gechat. :wink:

Prijzen verstrekken via dit forum kan incidenteel wel eens voorkomen om een een vraag of punt te verklaren maar we willen er natuurlijk geen gewoonte van maken.

Bovendien heeft Loesjes wel wat beters te doen dan kansloze prijsopgave te geven aan consumenten die de reguliere Häcker verkooppunten proberen te omzeilen, om deze prijsopgave bij de Häcker dealer te misbruiken om een onredelijk vergelijk te kunnen maken met Internet apparaten prijzen en netto meubel prijzen.

Iedere keukendealer wil jou graag aan een complete keuken helpen met een totaal prijs voor je complete keuken en apparaten, succes!

GWTE (At Your Service)

cody
Berichten: 19
Lid geworden op: 25 mar 2008 14:03

Re: loesjes systemat

Ongelezen bericht door cody »

Bovendien heeft Loesjes wel wat beters te doen dan kansloze prijsopgave te geven aan consumenten die de reguliere Häcker verkooppunten proberen te omzeilen, om deze prijsopgave bij de Häcker dealer te misbruiken om een onredelijk vergelijk te kunnen maken met Internet apparaten prijzen en netto meubel prijzen.

hallo

helaas een beetje kort door de bocht
misschien dat u door al uw berichten hier iedereen over een kam scheert
bovendien was dit niet mijn vraag

ik heb een vraag gesteld aan loesje vanwege haar achtergrond
en ik vertrouwen heb in haar kennis/kunde
als ik had willen gaan shoppen had ik meteen alle gegevens hier wel op het forum gegooid
maar het leek mij beter om mijn wensen per prive mail aan te geven

GWTE
Berichten: 928
Lid geworden op: 21 mei 2007 21:16

Re: loesjes systemat

Ongelezen bericht door GWTE »

bovendien was dit niet mijn vraag
Hoe bedoel je?
een offerte voor keukenkasten ontvangen
kan dat?
Waarom vraag je niet gewoon wat je bedoel?

cody
Berichten: 19
Lid geworden op: 25 mar 2008 14:03

Re: loesjes systemat

Ongelezen bericht door cody »

beste

mijn vraag was aan loesjes gericht en ik zit niet te wachten op andere negatieve reacties over shoppen/ elkander uitspelen etc

ik wil het graag on topic houden=keukenkasten van systemat via loesjes

helaas weet ik niet hoe zij rechtstreeks te benaderen is anders had ik het graag op die manier gedaan

hoop dat het duidelijk is

mvg

GWTE
Berichten: 928
Lid geworden op: 21 mei 2007 21:16

Re: loesjes systemat

Ongelezen bericht door GWTE »

hoop dat het duidelijk is
Maar al te goed.....eigelijk gelijk al.. 8) vandaar jou Geïrriteerde reactie. Ik hoop niet dat je echt kwaad bent. Voor prijzen moet je toch echt naar de winkel. Als je iets ever de technische kant van de keuken zou willen weten wil ik je graag van dienst zijn. Ik weet alles van Hacker.

GWTE (At Your Service)

loesjes
Berichten: 705
Lid geworden op: 22 sep 2005 10:26

Re: loesjes systemat

Ongelezen bericht door loesjes »

Cody

Sorry , ik lees nu je posting pas. Ik ben hier op het forum om te kunnen zien wat er onder de consument leeft, en ook om hier en daaar mijn advies en mening te geven.
Ik ben hier niet om klanten te winnen. ik heb vanaf het begin het standpunt ingenomen om geen reclame te maken voor mijn bedrijf ( ook niet via email buiten dit forum om)
met dit gegeven, is het dus weinig zinvol om een offerte van mij te ontvangen want je kan er niets mee. wel wil ik als je al een offerte hebt en je twijfelt er sterk aan hem eens meten met mijn prijzen, maar verder als dat kan ik je niet helpen.
Ik hoop dat je begrip hebt voor mijn standpunt.

Ik raad je aan om naar een (kleine) keukenzaak die Hacker-systemat verkoopt bij je in de buurt te gaan. Via de site van hacker kun je dealer informatie krijgen. en misschien kom je dan vanzelf wel bij me in de zaak hihihihi
Ik zou de "grote ketens" een beetje links laten liggen, maak op dit moment zoveel klanten mee ddie daar zo raar gevoel kregen en akelig werden van de opdringerige verkoopmethode die daar gehanteerd wordt.
Ik ben vabn mening dat een keuken kopen een plezierige aangelegenheid moet zijn en daar werk ik met mijn bedrijf hard voor.

succes.

cody
Berichten: 19
Lid geworden op: 25 mar 2008 14:03

Re: loesjes systemat

Ongelezen bericht door cody »

hallo

dank voor je reactie

na die grote zaken ga ik al niet eens heen
helaas zijn er in het middelpunt van dit land bijna allemaal grote ketens van oa dmg e.d.
ik respecteer je standpunt om geen reclame te maken etc.
vandaar dat ik het via prive/zakelijke mail of persoonlijk(indien je niet aan het eind van nl woont :wink: )wilde vragen
daarom zette ik mijn wensen niet meteen op dit forum
want dan krijg je van div handelaren weer reacties/prijzen
als het echt niet anders kan- zou jij misschien een indicatie kunnen geven.k weet zelf al welke kasten ik wil
het betreft een vervanging van de keukenkasten
ik heb geen offerte
misschien kun je een hint geven waar ik je kan vinden-zie dit niet als reclame hoor
:wink:

mvg

CocaCola81
Berichten: 453
Lid geworden op: 07 aug 2007 00:35

Re: loesjes systemat

Ongelezen bericht door CocaCola81 »

Nog eentje voor 't "Vraag het aan Loesjes" topic :) :

Heeft Hacker in het Systemat Edition gamma een 60cm brede apparaat(onder)kast (voor een 45cm oven) met eronder een (korf)lade?

cody
Berichten: 19
Lid geworden op: 25 mar 2008 14:03

Re: loesjes systemat

Ongelezen bericht door cody »

loesjes,
misschien kun je me dan op deze manier helpen
aangezien wij voornemens zijn om alleen onze keukenkasten te vervangen als dat niet al te kostbaar is,
willen we graag weten waar we ongeveer op moeten rekenen

rechte opstelling,hoogglanslak front en inleg greep

kastenwand van 3 kasten 60 cm ca 190cm hoog
1x voor koel vries van 178cm siemens
1x servies kast
1x kast met 3 laden en daarboven combi magnetron 45cm

kook/spoel/v.w. wand ca 300cm-alleen onderkasten
koken links-spoelen rechts
dat kun je op verschillende manieren indelen denk ik?-indien beschikbaar/mogelijk

2x 120cm laden+v.w.
2x 90cm laden +2x60cm
3x 80 cm laden+v.w.

graag zouden we een indicatie willen voor gewone keuken en eventueel als het leverbaar is maxi-lijn
daarnaast lijkt het ons mooi omdat het vrijstaand is om eventueel slanke stollen te gebruiken als afwerking-dit is echt een extra

hopelijk is het duidelijk
ik zie uit naar je reactie
mvg

ps zijn er ook zaken die alleen bovenstaande zouden willen leveren?
buiten de ikea

cody
Berichten: 19
Lid geworden op: 25 mar 2008 14:03

Re: loesjes systemat

Ongelezen bericht door cody »

beste gwte

ik ben niet kwaad hoor :lol:
was alleen teleurgesteld in je reactie
we gaan niet allemaal tig keuken zaken af om te shoppen
-buiten dat de meeste keuken zaken willen denk ik alleen complete keukens verkopen
mvg

loesjes
Berichten: 705
Lid geworden op: 22 sep 2005 10:26

Re: loesjes systemat

Ongelezen bericht door loesjes »

Iedere keukenzaak wil volgens mij ook gewoon alleen kasten leveren hoor, wij doen het in ieder geval wel vaker.
Ik ben even te druk vanmiddag om aan je overzicht toe te komen. maar ik beloof je ik kom er snel op terug. zet anders even je email adres erbij dan kan ik het als een prive bericht sturen.

cody
Berichten: 19
Lid geworden op: 25 mar 2008 14:03

Re: loesjes systemat

Ongelezen bericht door cody »

loesjes

hartstikke fijn

bij deze [email protected]
prettig weekend
mvg

CocaCola81
Berichten: 453
Lid geworden op: 07 aug 2007 00:35

Re: loesjes systemat

Ongelezen bericht door CocaCola81 »

Even een kickje omhoog:
Heeft Hacker in het Systemat Edition gamma een 60cm brede apparaat(onder)kast (voor een 45cm oven) met eronder een (korf)lade?
Deze waren voor mijn keuken wel ingetekend tweemaal maar blijken dus niet te bestaan.. :cry: Is die informatie juist?

keukenklepper
Berichten: 600
Lid geworden op: 16 mar 2007 17:20

Re: loesjes systemat

Ongelezen bericht door keukenklepper »

Ik heet geen Loesjes maar ik heb wel zo'n kalender op de wc hangen Cola, geldt dat ook?

In ieder geval krijg je wel een antwoord van me: TUURLIJK HEBBEN ZE DIE!

Elk zichzelf respecterend keukenmerk maakt die kast, al is het alleen maar om dat in ca 25% van de keukens in NL die kast wordt ingepland.

Ik had ook begrepen dat je bij Systemat een kast op maat kan laten maken zolang de panelen die je wilt gebruiken maar in hun assortiment zitten. Rastertje 13 (cm) dacht ik.
Maw.. een pannelade van 26 cm hoog moet mogelijk zijn onder je combi of compacte oven..

Succes ermee Pepsi !

CocaCola81
Berichten: 453
Lid geworden op: 07 aug 2007 00:35

Re: loesjes systemat

Ongelezen bericht door CocaCola81 »

Supergeil, vielen dank! Daß ist sehr gute info Kücheklapfer.

Maarrr is dat ook voor 't greeploze Edition programma?

Want het is toch een stuk(je) handiger zo'n lade dan een vaste blende. 8)

keukenklepper
Berichten: 600
Lid geworden op: 16 mar 2007 17:20

Re: loesjes systemat

Ongelezen bericht door keukenklepper »

Oh sorry, ik was ff vergeten dat je een greeploze had gekocht. Ik zal het morgen bij de buren eens vragen voor je.

cody
Berichten: 19
Lid geworden op: 25 mar 2008 14:03

Re: loesjes systemat

Ongelezen bericht door cody »

Ik ben even te druk vanmiddag om aan je overzicht toe te komen. maar ik beloof je ik kom er snel op terug. zet anders even je email adres erbij dan kan ik het als een prive bericht sturen.
loesjes,heb je nog aan mij gedacht-de keuken dan :wink: :)

vr.gr.

CocaCola81
Berichten: 453
Lid geworden op: 07 aug 2007 00:35

Re: loesjes systemat

Ongelezen bericht door CocaCola81 »

Klep, nog op de koffie geweest bij je buren?

Ik ben erg benieuwd, zeg ik 't goed als de keellijst 7cm hoog is bij een Edition?

keukenklepper
Berichten: 600
Lid geworden op: 16 mar 2007 17:20

Re: loesjes systemat

Ongelezen bericht door keukenklepper »

Cola, ik weet niet of de prik er onderhand al af is maar ik heb een soort van een antwoord voor je.

Het past niet.

Succes.

Gesloten