Mijn keuken is ook klaar in eerste instantie een keuken genomen met Ariston apparatuur maar eenmaal thuis gekomen even gekeken waar dit merk vandaan kwam (hoorde ik natuurlijk voor die tijd al te doen maar ja) en toch maar geruild voor siemens.
Installatie ging goed alles ging eigenlijk goed. Ben benieuwd of jullie hem net zo mooi vinden als ik hem vind
Nette keuken, de switch naar Siemens is wijs geweest!
2 mij opvallende puntjes:
* Het stopcontact (denk dat 't is) op het passtuk links van de hoge kasten zit niet op een logische, doch opvallende, plek!?
* Puur uit symmetrische overwegingen had ik de greep van de spoelkast ook op het midden geboord.
Die greep had ik ook op het midden van de deur geboord.
Ik zou ook niet al te grote pannen op de rechter gaspitten gebruiken als daar geen BP-saver/hittereflectie wordt gebruikt. Dat kan gevolgen hebben voor de achterwand.
Ik zou zelf alle grepen in de midden hebben laten zetten...
Vind het leuke fronten met een stoere greep en mooie blad die mooi doorloopt in de achterwand.
Jammer inderdaad van de stopcontact of lichtknop (volgens mij).
ik had ook 1 lampje extra genomen nu zie je dat ze niet gelijk zijn verdeeld.Verder een prachtige keuken.Waarom een glazen plaat, of is het geen granit
Mooie keuken, gefeliciteerd en vele jaren plezier er mee.
Persoonlijke opmerkingen :
ik zou de roosters onder en boven de koelkast vervangen door een wat netter model in aluminium of zo.
Zelf had ik de uittrekbare voorraadkast in het midden van de 2 hoge kasten gezet.
Leuk ook om te horen welke zaak dit heeft geleverd. Superkeukens?
Okee voor de kenners inderdaad wat puntjes ik als leek had het niet zo gezien hoor.
De knop in het zijpanel is geen stopcontact ook geen lichtschakelaar wij hebben een mechanische ventilatiesysteem die moest blijven omdat de wc en de badkamer er ook op zitten vandaar de knop.
De greepjes zelf vind ik eigenlijk wel goed zo dat ze niet in het midden zit is voor mij geen ergenis ofzo.
Bij de lampjes had ik er inderdaad misschien 4 moeten nemen maar goed ze hangen eral.
'
De roosters wil ik inderdaad vervangen voor rvs roosters dat vind ik toch iets mooier.
Die van de saver zal ik inderdaad nog even vragen voor aan de zijkant nu kan je op de foto het niet zien maar de zijkant zit wel meer ruimte tussen dan tussen de achterkant van de gasplaat.
De keuken is inderdaad van superkeukens is dat zo duidelijk te zien??
het is allemaal perfekt gelopen bij superkeukens vooral de monteurs verdienen een pluim ze hebben erg hard gewerkt (waarschijnlijk gebeurt dat meestal wel maar je leest en hoort zoveel andere verhalen)
Wij zijn bij superkeukens Utrecht geweest en kan niet anders zeggen dat we netjes zijn geholpen en niet gepusht.