LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] nextline versus eggersman

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
snelle koper
Berichten: 15
Lid geworden op: 21 sep 2007 22:11

nextline versus eggersman

Ongelezen bericht door snelle koper »

Is een eggersman keuken even duur als een nextline?
Is de nextline ook exclusief fluisterprofielen te leveren?
Weet iemand hoeveel kgr de lades kunnen bevatten van de next?
Is de kwaliteit van deze twee merken gelijk?
BVD :wink:

Pfffff

Re: nextline versus eggersman

Ongelezen bericht door Pfffff »

:lol:
Laatst gewijzigd door Pfffff op 06 nov 2007 20:58, 1 keer totaal gewijzigd.

opdehoogte
Berichten: 19
Lid geworden op: 27 sep 2007 21:08

Re: nextline versus eggersman

Ongelezen bericht door opdehoogte »

Bij Eggersmann mag je spreken van een TOP-product. Veelzijdig in de mogelijkheden en net iets anders als andere concurrenten. (SieMatic of Poggenpaul) Verdiep je in de mogelijkheden en laat je eens verrassen door deze kleinere maar zeer vooruitstrevende fabrikant!!!

maxx
Berichten: 1701
Lid geworden op: 03 sep 2005 12:50

Re: nextline versus eggersman

Ongelezen bericht door maxx »

Nee, Nee, 40 , Nee
Bestekladen 30kg en voorraadladen 50kg. Blum heeft geen 40kg. En eNextline zonder die fluisterprofielen? Kijk dan eens naar , jawel, Format.


MVG

jema
Berichten: 19
Lid geworden op: 19 jul 2007 00:25

Re: nextline versus eggersman

Ongelezen bericht door jema »

Wij zijn op zoek naar een Eggersmann maar nu hoor ik van iemand dat het merk Systemat gelijkwaardig in kwaliteit is maar goedkoper in prijs.
Kenners wat vinden jullie.

Pfffff

Re: nextline versus eggersman

Ongelezen bericht door Pfffff »

:lol:
Laatst gewijzigd door Pfffff op 06 nov 2007 20:57, 1 keer totaal gewijzigd.

zelfstandigste
Berichten: 1971
Lid geworden op: 16 jan 2007 22:45
Locatie: Belgie

Re: nextline versus eggersman

Ongelezen bericht door zelfstandigste »

Wij zijn op zoek naar een Eggersmann maar nu hoor ik van iemand dat het merk Systemat gelijkwaardig in kwaliteit is maar goedkoper in prijs.
Kenners wat vinden jullie.
Dat deze 2 merken niet zo makkelijk te vergelijken,
en ZEKER niet gelijkwaardig in kwaliteit zijn!

jema
Berichten: 19
Lid geworden op: 19 jul 2007 00:25

Re: nextline versus eggersman

Ongelezen bericht door jema »

Eggermanns dus toch wel beter denk ik, het gaat bij mij om een keuken met alleen onder het blad laden.

Jeannette van der Lee
Berichten: 6
Lid geworden op: 09 okt 2007 16:36

Re: nextline versus eggersman

Ongelezen bericht door Jeannette van der Lee »

Wij hebben sinds anderhalf jaar een eggersmann keuken. Deze is ronduit te gek.Wij hebben hem gekocht in Duitsland, net over de grens, en ik kan iedereen aanraden deze keuken daar te kopen.
Kwalitatief top, en in Duitsland puur voor de prijs. En later ook voor de service, want helaas is menig keukenzaak in nederland niet te vergelijken met de duitse service.
Eggersmann is echt een schitterden keuken die het kwalitatief niet haalt bij Nextline.
Het is niet de goedkoopste keuken, maar voor ons het geld echt waard.
Succes bij jullie keuze[/url]

snelle koper
Berichten: 15
Lid geworden op: 21 sep 2007 22:11

Re: nextline versus eggersman

Ongelezen bericht door snelle koper »

mag ik vragen waar die eggersman vandaan komt (iN De) hoe de service was en wat u voor een keuken heeft???
Bedankt

Jeannette van der Lee
Berichten: 6
Lid geworden op: 09 okt 2007 16:36

Re: nextline versus eggersman

Ongelezen bericht door Jeannette van der Lee »

Beste Snelle koper,
Wij hebben hem in Nordhorn gekocht. Net over de grens, bij keuchenhaus Ekelhoff. Ze spreken nederlands en de prijs is ongeveer 40 procent goedkoper dan in Nederland.
De service is prima. De keuken zagen wij eerst in Nederland en kregen na de ned. offerte een tip dat deze ook in Duitsl. te koop was.En dat klopte, met de zelfde art. nrs als in nederland.
Wij hebben type ancona cappuccino. Deze is strak en greeploos. Alleen lage kasten en omlijst door 10 cm hardsteen. Wij zijn heel erg tevreden. En is kwalitatief echt top. Alles is daar mogelijk. Veel succes en heeft u al op de eggersmann site gekeken?

snelle koper
Berichten: 15
Lid geworden op: 21 sep 2007 22:11

Re: nextline versus eggersman

Ongelezen bericht door snelle koper »

Bedankt voor de tip. Wat zijn de kosten incl plaatsen geworden?
Bij mij in het project zitten ook aardig wat mensen die over de grens zijn gegaan, moesten lang wachten indien er iets niet correct was.
Dat is dan weer het nadeel. 8)

Jeannette van der Lee
Berichten: 6
Lid geworden op: 09 okt 2007 16:36

Re: nextline versus eggersman

Ongelezen bericht door Jeannette van der Lee »

Kosten zijn afhankelijk van wat je kiest aan materiaal.
Er waren bij ons enkele stukken bij aflevering niet, maar tijdelijk andere spullen geleverd en na één week kwamen de juiste stukken. Het inmeten van het natuursteen werd na het plaatsten gedaan, daar dat op de milimeter nauwkeurig moest gebeuren.
Ook nog een keer gebeld voor het stellen, en daar werd ook keurig afspraak gemaakt. Wij hebben gelukkig geen negatieve ervaringen.
Anders gewoon eerst eens in nederland een ontwerp maken en dan naar het buurland. Het is 5 km voorbij de grens. Parkeergarage om de hoek en gratis.
succes

GWTE
Berichten: 928
Lid geworden op: 21 mei 2007 21:16

Re: nextline versus eggersman

Ongelezen bericht door GWTE »

Dat deze 2 merken niet zo makkelijk te vergelijken,
en ZEKER niet gelijkwaardig in kwaliteit zijn!
Beste zelfstandigste,

kun jij mij als keuken kenner uitleggen wat de kwaliteitsverschillen zijn tussen deze twee merken. En begin nu weer niet over persing of dat soort onzin. Ik hoor het graag van je, tot gauw.

GWTE.

jema
Berichten: 19
Lid geworden op: 19 jul 2007 00:25

Re: nextline versus eggersman

Ongelezen bericht door jema »

Hallo Jeannette,

Kreeg jij bij Ekelhoff een gespecificeerde offerte of alleen een totaalprijs. Ik alleen het totaal in 1 regeltje via de email, wel moet ik zeggen dat het inderdaad 5000 scheelt met hier.

Pfffff

Re: nextline versus eggersman

Ongelezen bericht door Pfffff »

:lol:
Laatst gewijzigd door Pfffff op 06 nov 2007 20:55, 1 keer totaal gewijzigd.

Jeannette van der Lee
Berichten: 6
Lid geworden op: 09 okt 2007 16:36

Re: nextline versus eggersman

Ongelezen bericht door Jeannette van der Lee »

Hallo,
Wij kregen inderdaad alleen totaalbedrag, maar daar wij al een offerte hadden uit nederland en de opstelling hetzelfde bleef met dezelfde apparatuur maakte dat ons niets uit. Wij bedachten dat we met dat grote prijsverschil andere leuke en nodige dingen konden doen.
Hoe het met andere keukenzaken vergaat, is ons niets bekend. Het is niet mijn bedoeling om te promoten, maar we horen helaas veel negatieve berichten van vrienden en familie over het plaatsen van keukens hier, en dat er erg veel prijsverschil zit, als je het hebt over duitse merkkeukens. Wij waren na een eerdere negatieve ervaring
(eerder drama) op keukengebied heel blij dat het deze keer gewoon heel goed geregeld was, en dat grote prijsverschil lijkt me ook niet geheel onbelangrijk zeker als je praat over duizenden euros.
succes

kosherman
Berichten: 11
Lid geworden op: 11 jul 2007 16:33

Re: nextline versus eggersman

Ongelezen bericht door kosherman »

Een schitterden keuken ?

Een schitterende keuken kan je òòk in Nederland kopen als je naar de juiste zaak gaat, voor een prima prijs.


Wij kregen inderdaad alleen totaalbedrag in Duitsland

En dat klopte, met de zelfde art. nrs als in nederland

Als je alleen het totaal bedrag krijgt, kan je niet vergelijken, als leek heb je knollen met citroenen vergeleken.

(Anders gewoon eerst eens in nederland een ontwerp maken en dan naar het buurland) dit is pas A-siociaal

"Het is niet mijn bedoeling om te promoten" Wat doe je anders of krijg je commissie?

Jeannette van der Lee
Berichten: 6
Lid geworden op: 09 okt 2007 16:36

Re: nextline versus eggersman

Ongelezen bericht door Jeannette van der Lee »

radar vraagt meningen van kopers. Ik zie de vraag over een eggersmann keuken en reageer erop. Jammer dat mensen dat verkeerd opvatten. Het staat iedereen toch vrij om zijn keuken te kopen waar hij /zij wil.Ik neem aan dat je alles vergelijkt. De art. nrs had ik van de ned offerte en zag dat de verkoper in duitsland dezelfde gebruikte voor het uitrekenen van zijn offerte. Trouwens van alle merken inbouwapparatuur heb je ook folders met artikelnummers, en op internet wordt je ook genoeg wijzer. Wij hebben het zo gedaan en voelen ons prettig erbij en genieten van de keuken. We hebben geen knollen met citroenen vergeleken, maar zijn grondig te werk gegaan. Als iemand anders het anders doet staat hem dat vrij. Jammer dat er mensen zijn die gelijk altijd van het negatieve uitgaan van mensen. Daar is de radar site toch niet voor bedoeld. Je kan toch van elkaar leren door de ervaringen die anderen opdoen. Niet iedereen is het gewend om handje klap te doen met een keukenverkoper. Waren er voor deze zaken maar vaste prijzen. En ja er zijn zeker goede keukenzaken, maar wij vonden het prijsverschil te groot.

mausje
Berichten: 43
Lid geworden op: 10 aug 2005 09:25

Re: nextline versus eggersman

Ongelezen bericht door mausje »

Je hebt groot gelijk Jeannette!
Wij gaan ook goed vergelijken, keukenzaken hebben dit zelf in de hand gewerkt dat de consument slimmer aan het worden is en geen dief van eigen portemonee wil zijn!

Gesloten