Nobilia, Resopal pro (ballerina), we zien door de bomen het bos niet meer!

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
Thijs124
Berichten: 1315
Lid geworden op: 29 aug 2023 21:02

Re: Nobilia, Resopal pro (ballerina), we zien door de bomen het bos niet meer!

Ongelezen bericht door Thijs124 »

Ik heb greeploos, fronten met houtnerf. Ook nisbekleding 18 mm meubel panelen, zelfde kleur als aanrechtblad. Meteen een all in prijs. Sloop oude keuken zelf gedaan plus voorbereiding stroom, water, afvoer. Inbouw Junker inductie kookplaat en koelkast en Inventim combi oven. Hergebruik 1/2 jaar oude vaatwasser. Alles gemeten, gerekend. Ik vond het zulke mooie spullen. Er kwam een prijs waarvoor ik niet meer naar een ander wil gaan. Binnen 2 maanden klaar. Na de overstroming van alweer bijna 3 jaar geleden eindelijk alles droog en klaar. Meteen elkaar aangekeken, hetzelfde gevoel, doen. 20% aanbetaling binnen drie dagen rest op de dag van montage.
Waarschijnlijk is de vakmanschap van de keukenbouwer nog veel belangrijker dan het merk. Het afstellen van het werkblad, kastjes, deuren, inbouwapparatuur kost de meeste tijd.

Erthanax
Berichten: 10068
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Nobilia, Resopal pro (ballerina), we zien door de bomen het bos niet meer!

Ongelezen bericht door Erthanax »

Kom op zeg. Je wil een offerte toch goed kunnen bestuderen om zeker te weten dat alles is zoals je het hebben wil. Dit bedrijf links laten liggen!

Op matte lak krijg je glanzende vette vingers, op ganslak krijg je matte vette vingers. Zo is er altijd wat. Maar…
Glanslak is goed te poetsen, of bij lichte beschadiging zelfs te polijsten.
Als je matte lak te hard poetst, kun je minder matte of licht glanzende plekken krijgen.

Zwart is een heel kwetsbare kleur, zowel glans al mat. Zwarte spoelbak en kraan, ook heel modieus. De kalkvlekken zijn dat minder.

Bedenk hierbij ook dat cognitieve dissonantie en rationalisering even krachtige als prachtige mechanismen zijn. Ik wens u heel veel plezier met uw nieuwe keuken — van een andere keukenwinkel, dat dan wel.

Plaats reactie