| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Nooit meer teveel betalen voor je keuken
Nooit meer teveel betalen voor je keuken
Voor alle onzekere mensen die een keuken willen aanschaffen en niet 100 euro te veel willen betalen voor een keuken heb ik nu de oplossing gevonden:
http://www.keukenzorg.nl/
Zij ontnemen voor een kleine vergoeding de zorg van je over.
http://www.keukenzorg.nl/
Zij ontnemen voor een kleine vergoeding de zorg van je over.
-
zelfstandigste
Re: Nooit meer teveel betalen voor je keuken
Voel ik mij even geknipt en genaaid dat ik al die jaren bovenstaande "diensten" niet heb doorberekend, maar het als deel van het vak zagPakket 1: Gesprekken waarna we een plan opstellen voor uw keuken.
Dit gebeurt op nacalculatiebasis tegen € 45,00 per uur.
Pakket 2: Opstellen van een plan, zoeken naar leveranciers, beoordelen van de offertes en de uiteindelijke keuze van de leverancier(s). Deze dienst bieden we u aan voor een vaste prijs van € 500,00.
Pakket 3: Dit pakket omvat alle onderdelen van pakket 1, met daarbij de controle van de bevestiging van de aangeschafte keuken en inschakelen van ons netwerk voor de overige werkzaamheden, zoals sloop, tegel- en leidingwerk. Verder zijn we bij de oplevering van de keuken aanwezig, die daarna kookklaar voor u is.
Deze dienst bieden we u aan voor een vaste prijs van € 1.000,00.
Pakket 4: Offertecheck. Hierbij beoordelen wij de aan u aangeboden offertes. Deze dienst bieden we u aan voor een vaste prijs van € 45,00 per offerte.
voelt u 'm; de sarcastische ondertoon?
Beste Siemens, het interesseert mij geen "achterwerk" wat u in het algemeen van keukenverkopers denkt, het feit dat u alle keukenverkopers over één kam scheert, zegt meer over u (met uw éénmalige ervaring) dan over de keukenadviseurs.
Bovendien beweert u dus dat de aardige mevrouw op de door u geprefereerde website óók een oplichter is.
Zolang MIJN klanten tevreden zijn geef ik geen ruk om uw mening
Laatst gewijzigd door zelfstandigste op 19 aug 2008 15:00, 2 keer totaal gewijzigd.
-
keukenvirus
Zelfstandige ik had het niet beter kunnen vertellen.Voel ik mij even geknipt en genaaid
-
keukenklepper
Laatst gewijzigd door keukenklepper op 13 feb 2010 12:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Sjonge, heb je dat zomaar gevonden?
Voor alle onzekere mensen die een keuken willen aanschaffen en niet 100 euro te veel willen betalen voor een keuken heb ik nu de oplossing gevonden:
Effe googlen en je vindt er wel een stuk of 20 in NL die dit doen.
Enne, over deze mevrouw :
waarom als jegaan we bij verschillende bedrijven op zoek
Door de jaren heen hebben we een netwerk opgebouwd binnen de branche
= a tarief van 45,- zo'n 11 uur werk, aardig wat uren (2 uurtjes intake, uurtje werk invoeren in tekenprogramma, 2 uurtjes doorspreken offerte, kwartiertje faxen naar leverancier en de rest ... koffiedrinken.)Pakket 2: Opstellen van een plan, zoeken naar leveranciers, beoordelen van de offertes en de uiteindelijke keuze van de leverancier(s). Deze dienst bieden we u aan voor een vaste prijs van € 500,00.
Toch niet zoveel werk om je echtgenoot in te schakelen?inschakelen van ons netwerk voor de overige werkzaamheden,
Al met al, een tussenpersoon is best wel handig, maar hoeft echt niet veel geld te kosten. Een goede adviseur regelt dit in 1 werkdag van 8 uur. Met een tarief van 45,- is dit nog steeds niet meer dan 360,- + wat reiskosten.
Voor alle onzekere mensen die een keuken willen aanschaffen en niet 100 euro te veel willen betalen voor een keuken
Beste Siemens,
Heb jij nou niet door dat jijzelf, door deze persoon in te schakelen, zelfs nog meer teveel hebt betaald? Jij betaald e.500,= voor het ontnemen van de zorg die er bij een normale keukenzaak sowieso niet is.
In het uitgebreide netwerk van dit soort mensen zit vast wel een aantal vaste keukenleveranciers met wie een deal is gemaakt. Dus weer een objectief advies wat niet zo objectief blijkt.
Voor niets gaat de zon op. Zoals Rayke al aangeeft is 500,= een erg forse prijs. Offertecontrole 45,=, mag ik er daar 10 van per dag? Offertecheck 15 minuutjes...... das een goedbetaalde deeltijdbaan!!
MVG
Ben deze site toevalig tegen gekomen en vond het ook grote onzin
dus met een knipoog geplaatst en ik denk persoonlijk niet dat hiet mensen intrappen maar goed te waarschuwing van deze praktijken
Dus ik heb deze site/mensen niet serieus genomen
dus met een knipoog geplaatst en ik denk persoonlijk niet dat hiet mensen intrappen maar goed te waarschuwing van deze praktijken
Dus ik heb deze site/mensen niet serieus genomen