LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Paul Roucher, garantie tot aan de deur!!!!!

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.

Ook dit soort evaringen?

Peiling eindigde op 20 nov 2007 18:16

Ja
2
40%
nee
3
60%
 
Totaal aantal stemmen: 5

Ebaytopper
Berichten: 29
Lid geworden op: 09 okt 2007 15:32

Paul Roucher, garantie tot aan de deur!!!!!

Ongelezen bericht door Ebaytopper »

Hallo,

Hier ~~EEN TOPUNT VAN ONFATSOEN~~.
Ik heb een keuken van paul roucher gekocht, maar na de garantieperiode van 5 jaar. 3 maanden na de garantieperiode bemerkte ik dat alle KEUKENFRONTEN loslaten! Ik de betreffende keukenboer bellen, en ze wilden niet komen kijken en absoluut geen coulance in garantie. Tegen een ``aangepast tarief`` kon ik alle fronten vervangen, met de kans op kleurverschillen. Ik heb dit op jullie site geschreven en gelukkig kwam er een zeer vriendelijke keukenexpert uit Nijverdal welke mij uit de brand hielp. Gelukkig bestaan mensen met gevoel voor service en kwaliteit ook nog in de keukenbranche. Maar nog steeds geen PauL Roucher en mijn advocaat van CNV-rechtshulp heeft de zaak 6-8 maanden laten liggen/vergeten! Terwijl wij alle fronten weg kunnen gooien, en eens per 2 maanden de etna/atag repatrateur langs laten komen voor storingen aan de apparatuur. Deze zijn in 9 jaar reeds een 30 tal langs geweest voor storingen!!!!

Dit is het ergste consumentendrama dat ik ooit heb gezien en meegamaakt, en het moet haast wel op TV, daar dit niemand ooit mag overkomen!!!!! wat een schande.
Ik hoop, dat uw programma er aandacht aan besteed, daar ik alles heb bewaart en kan onderbouwen!!!
Laatst gewijzigd door Ebaytopper op 02 nov 2007 17:07, 3 keer totaal gewijzigd.

hark
Berichten: 447
Lid geworden op: 19 dec 2006 11:41

Re: Paul Roucher, garantie tot aan de deur!!!!!

Ongelezen bericht door hark »

Met spanning gewacht op de uitzending van gisteren.......maar helaas had Antoinette het erg druk met de Rabobank..........

kweenie
Berichten: 15948
Lid geworden op: 24 okt 2007 15:04

Re: Paul Roucher, garantie tot aan de deur!!!!!

Ongelezen bericht door kweenie »

Bij elk product heb je los van de papieren garantie ook een wettelijk recht dat je product een bepaalde tijd meegaat. Gaat het binnen die tijd stuk, dan moet de leverancier voor een deel meebetalen. Afhankelijk van de kwaliteit van je keuken moet die toch minstens 10 jaar meegaan (lijkt mij...). Dus als de keuken bij normaal gebruik na 5 jaar stuk is, dan zou je leverancier toch minstens 5/10 deel moeten meebetalen.

Ebaytopper
Berichten: 29
Lid geworden op: 09 okt 2007 15:32

Re: Paul Roucher, garantie tot aan de deur!!!!!

Ongelezen bericht door Ebaytopper »

Wat ik geleerd heb uit mijn ervaring met Paul Roucher. liever iets meer betalen en een goede service, dan goedkoop. Het bespaard vandaag een dubbeltje en kost morgen een kwartje.

gtreets rene :oops:

GWTE
Berichten: 928
Lid geworden op: 21 mei 2007 21:16

Re: Paul Roucher, garantie tot aan de deur!!!!!

Ongelezen bericht door GWTE »

nee
100% [ 1 ]

Totaal aantal stemmen : 1

Keuken-man
Berichten: 31
Lid geworden op: 28 aug 2007 15:48

Re: Paul Roucher, garantie tot aan de deur!!!!!

Ongelezen bericht door Keuken-man »

zeker een rotpunkt keuken. verkopen ze daar alleen maar

Ebaytopper
Berichten: 29
Lid geworden op: 09 okt 2007 15:32

Re: Paul Roucher, garantie tot aan de deur!!!!!

Ongelezen bericht door Ebaytopper »

Hoi,

precies in de roos!
Rottpunkt...

Keuken-man
Berichten: 31
Lid geworden op: 28 aug 2007 15:48

Re: Paul Roucher, garantie tot aan de deur!!!!!

Ongelezen bericht door Keuken-man »

sluit mooi aan bij topic: kwaliteit rotpunkt
succes met de verdere afhandeling van die roescher

Gesloten