LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] prijsverschil randafwerking keukenblad

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
koningklant123

prijsverschil randafwerking keukenblad

Ongelezen bericht door koningklant123 »

Heeft iemand een idee wat de meerprijs is indien je kiest voor een grotere rand. Standaard is volgens mij 4cm. Maar wat kost het meer als je 6cm of 8cm wilt. Dit zowel voor een graniet en composiet werkblad. De afmeting van het werkblad is bij elkaar ongeveer 4m bij 63cm zijn.

ice1982

Re: prijsverschil randafwerking keukenblad

Ongelezen bericht door ice1982 »

De meerprijs van een 5/6 cm blad ten opzichte van een 3/4 cm blad is ongeveer 50 euro per meter (composiet, bij een bladdiepte van 60cm) Elke stap van 2 cm kost je grofweg 50 a 75 euro per meter extra bij composiet (Kemie) Bij natuursteen ligt het eraan welke prijsgroep je pakt. Bij de goedkopere bladen kan je grofweg het prijsverschil van composiet aanhouden, bij de duurdere natuursteen soorten kan het verschil aardig oplopen.

koningklant123

Ongelezen bericht door koningklant123 »

bedankt voor je reactie!

Maw voor een composiet blad (cosmostone) zal het niet meer moeten kosten dan ongeveer 75 euro per 2cm / per meter. Alles daarboven of ver daarboven zou niet redelijk zijn.

ice1982

Ongelezen bericht door ice1982 »

Cosmostone (kemie) kost in prijsgroep 2, 50 euro per meter meer wanneer je dikker gaat (3 en 4 cm is een prijsgroep, net als 5/6 etc), let wel, dit is bij een bladdiepte van 60cm. Met een dieper blad weet ik de prijzen zo niet uit mijn hoofd.

Gesloten