LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Schuller Nextline NL501 of Hacker Systemat?
Schuller Nextline NL501 of Hacker Systemat?
In onze zoektocht naar een nieuwe greeploze keuken twijfelen we nu tussen Schuller Nextline NL501 of Hacker Systemat. De Systemat is op dit moment iets goedkoper. Kan iemand ons adviseren mbt de kwaliteit van deze 2 opties? Alvast bedankt
-
Re: Schuller Nextline NL501 of Hacker Systemat?
beste m ,
Ik zou gaan voor de systemat, maar kijk goed waar je hem koopt !!
Bij de grote ketens in nederland betaal je standaard "de onderhandelingskorting" teveel.
Let er ook op dat je de luxere uitvoering krijgt, maw het simpelste te herkennen aan het fluisterprofiel op de kopkanten van de kasten.
Ik zou gaan voor de systemat, maar kijk goed waar je hem koopt !!
Bij de grote ketens in nederland betaal je standaard "de onderhandelingskorting" teveel.
Let er ook op dat je de luxere uitvoering krijgt, maw het simpelste te herkennen aan het fluisterprofiel op de kopkanten van de kasten.
Hartelijk dank voor uw reactie. Is er nog een bepaalde reden waarom ik voor de Systemat zou moeten gaan?
Bijde merken zijn goed en kwaliteit doet ook niet onder van elkaar ,
kijk naar wat je mooi vind en de mogelijkheden met de meubels dat
deze naar wens is , belangrijkste is dat je vertrouwen hebt in je leverancier. Dat er bij problemen weet dat deze ook opgelost worden.
Systemat is bij meerdere leveranciers verkrijgbaar ook als eigen merk.
Als je voor service en goede montage gaat ga naar een kleinere keuken adviseur en voor goedkoop moet je bij de Keuken concurrent of keuken kampioen , zie hier een paar voorbeelden.
http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=33270
http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=60221
kijk naar wat je mooi vind en de mogelijkheden met de meubels dat
deze naar wens is , belangrijkste is dat je vertrouwen hebt in je leverancier. Dat er bij problemen weet dat deze ook opgelost worden.
Systemat is bij meerdere leveranciers verkrijgbaar ook als eigen merk.
Als je voor service en goede montage gaat ga naar een kleinere keuken adviseur en voor goedkoop moet je bij de Keuken concurrent of keuken kampioen , zie hier een paar voorbeelden.
http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=33270
http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=60221
-
Systemat (Hacker) heeft een paar jaar geleden een paar jongens van Siematic in dienst genomen, en zoals iedereen weet heeft Siematic gewoonweg de beste greeploze keuken zeker als het om de techniek gaat ( is behoorlijk anders als bij een normale keuken )
Maar zoals ik al eerder opmerkte, kijk goed waar je hem koopt.
Neem bij de grotere ketens geen genoegen met 25% korting op het meubel, 40 tot 50 kan makkelijk.
Maar zoals ik al eerder opmerkte, kijk goed waar je hem koopt.
Neem bij de grotere ketens geen genoegen met 25% korting op het meubel, 40 tot 50 kan makkelijk.
de deuren en laden van de nextline lopen soepeler en sluiten geluidloos, niet bij systemat. systemat heeft een waterdichte bodem in het kastje onder de spoelbak. maar verder heb ik geen kwaliteitsverschil kunnen ontdekken. wat bij mijn keuze voor nextline meespeelde is de verschillende maatvoering. ik heb een kleine keuken waar de nextline beter in pastte. het werkblad kon bij mij niet dieper dan 70 cm, bij nextline kun je dan diepere laden krijgen, bij systemat krijg je tot 73 cm gewoon de standaard laden. het ruimteverlies bij de nextline in de laden onder de spoelbak is wel veel groter dan bij de systemat, want wordt op maat gemaakt bij systemat (heb ik me laten vertellen). let op bij systemat dat je het nieuwe model krijgt, het oude model heeft een plint van 28 cm bij een werkhoogte van 95 cm, afgezien van het uiterlijk betekent dat kleine kastjes. Het prijsverschil was bij mij minimaal.