Wij hebben een Systemat keuken, type SM4030GL (hoogglans en greeploos), gekocht met enkel AEG apparatuur. Wie kan mij vertellen of dit een goede keus is geweest?
Een Systemat keuken, waar kunnen wij dat mee vergelijken? Zijn de kasten sterk? Hoe sterk zijn de scharnieren? Bij het dichtslaan van de laden kasten, dempt dat dan? etc...
Wij hebben altijd een AEG vaatwasser gehad, de beste die je maar kon nemen, en daar waren/zijn we erg tevreden over. Wij zijn erg benieuwd naar de kwaliteit van overige apparaten van AEG, zoals afzuigkap, vriezer, koelkast, magnetron, oven en kookplaat. Kan iemand ons dit vertellen? Uiteraard zijn er verschillen, laten we even uit gaan van de beste van AEG. Waar zouden wij dat mee kunnen vergelijken?
Wij zijn erg benieuwd naar verschillende meningen.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Systemat en AEG apparatuur, goede keus?
Re: Systemat en AEG apparatuur, goede keus?
Zijn twee topics waarin dit besproken word:
kwaliteit keukens
en:
kwaliteit keukens en apparatuur
Keuken is dus best een goede keus zoals je ziet. Qua apparatuur zou ik toch eerder kiezen voor Siemens of Miele.
kwaliteit keukens
en:
kwaliteit keukens en apparatuur
Keuken is dus best een goede keus zoals je ziet. Qua apparatuur zou ik toch eerder kiezen voor Siemens of Miele.
Re: Systemat en AEG apparatuur, goede keus?
AEG is prima, niets mis mee, kan zich met de besten meten!
Systemat is een product van de HÄCKER fabriek. De kwaliteit is niet meer of minder dan enig ander merk. Häcker is wel van huis uit een goedkoop merk. Met Systemat probeert men dit imago te ontgroeien.
Het is wel het huismerk van de DMG groep. Dus indirect.........
Systemat is een product van de HÄCKER fabriek. De kwaliteit is niet meer of minder dan enig ander merk. Häcker is wel van huis uit een goedkoop merk. Met Systemat probeert men dit imago te ontgroeien.
Het is wel het huismerk van de DMG groep. Dus indirect.........