LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Systemat keuken

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
sean24
Berichten: 6
Lid geworden op: 14 aug 2007 00:04

Systemat keuken

Ongelezen bericht door sean24 »

Topic closed
Laatst gewijzigd door sean24 op 19 aug 2007 21:34, 1 keer totaal gewijzigd.

Kulta
Berichten: 320
Lid geworden op: 14 apr 2006 09:24

Re: Systemat keuken

Ongelezen bericht door Kulta »

Hallo Sean,

Als je een vergelijk wilt maken, dan moet je iets specifieker zijn met je omschrijvingen.

Siemens heeft bijvoorbeeld een inductiekookplaat van € 1599, maar ook een van € 2899,-

dus: welke apparaten, welke spoelbak, uitvoering en soort composiet, uitvoering kasten (zijkanten / steunwangen kunststof of lak) etc etc.

Hoe uitvoeriger de omschrijving hoe makkelijker het vergelijk

sean24
Berichten: 6
Lid geworden op: 14 aug 2007 00:04

Re: Systemat keuken

Ongelezen bericht door sean24 »

Hoi Kulta,

ik weet niet zeker of ik snap wat je bedoelt, maar hieronder een poging tot een antwoord op jouw vragen:

- we hebben nog geen keuzes gemaakt, maar voor elk apparaat/kraan/spoelbak/werkblad geldt dat we niet de duurste nemen, maar ook niet de goedkoopste. Dus een beetje er tussenin

- kasten zijn allemaal gelakt, hoogglans, magnolia, SM4030
- zijkanten van de kasten zijn niet hoogglans gelakt, op 1 zijkant na van een onderkast (ongeveer 70 x 60 schat ik)

Heb jij zo genoeg info voor een grove schatting?

Thanks!

Sean

Kulta
Berichten: 320
Lid geworden op: 14 apr 2006 09:24

Re: Systemat keuken

Ongelezen bericht door Kulta »

Hallo Sean,

Hoe minder duidelijk de omschrijving, hoe moeilijker het wordt om een offerte te vergelijken.

Stel het gaat om een auto;

we nemen niet de duurste, maar ook niet de goedkoopste. Dus een beetje er tussenin


Wat is dan een reele prijs voor de auto die je koopt?

keukenklepper
Berichten: 600
Lid geworden op: 16 mar 2007 17:20

Re: Systemat keuken

Ongelezen bericht door keukenklepper »

:lol:
Laatst gewijzigd door keukenklepper op 13 feb 2010 14:41, 1 keer totaal gewijzigd.

hark
Berichten: 447
Lid geworden op: 19 dec 2006 11:41

Re: Systemat keuken

Ongelezen bericht door hark »

Ik zie dat je weer goed bezig bent Keukenklepper :twisted:

ferry27
Berichten: 20
Lid geworden op: 08 aug 2007 16:40

Re: Systemat keuken

Ongelezen bericht door ferry27 »

Ga gewoon naar een systemat dealer en leg je wensen voor.. Aan het einde van het gesprek zeg je dat je voor 11000 een handtekening wil zetten als alles naar wens is. Wie weet komt ie in de buurt van jouw budget. Er hoeft maar 1 gek te zijn die het ervoor doet. Ik verkoop zelf systemat en ik denk dat 12000 lastig word.

peter248
Berichten: 27
Lid geworden op: 24 nov 2006 15:51

Re: Systemat keuken

Ongelezen bericht door peter248 »

Hallo Sean,

Onze keuken is afgelopen woensdag geplaatst. Ook een Systemat SM4030, hoogglans, magnolia en met rvs grepen. Apparatuur is van Siemens en Miele (geen instapmodellen). Granieten blad van +/-3 meter. Dat is wel iets korter als het jouwe maar de apparatuur compenseert dat ruimschoots. Ik denk dat jouw prijs wel haalbaar moet zijn. Het is wat ferry27 zegt, gewoon proberen en volhouden.

Groeten,
Peter

sean24
Berichten: 6
Lid geworden op: 14 aug 2007 00:04

Re: Systemat keuken

Ongelezen bericht door sean24 »

Bedankt voor jullie reacties!

Groeten,

Sean

Gesloten