Hoi allemaal,
Ik heb op dit moment twee offertes voor een systemat keuken. Beide offertes zijn nagenoeg het zelfde, apparatuur is gelijk, opstelling is gelijk en het blad ook. De prijzen zijn ook ongeveer gelijk. Alleen het model keuken lijkt te verschillen. Is er iemand die mij het verschil tussen deze twee zou kunnen uitleggen?
1) Hacker Systemat Edition SM 3065 GL 781
2) Hacker Elba GL G307
Groetjes
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Welk Systemat Model kiezen?
Re: Welk Systemat Model kiezen?
Denk dat een Hacker kenner hier het beste op kan reageren.
Maar waren beide fronten ook hetzelfde? Ik neem aan dat je die hebt gezien in de showroom?
Want wat ik wel weet dat Hacker qua namen wat veranderd heeft.
Dat Hacker volgens mij als Systemat doorgaat (systemat art is volgens mij greeploze serie) En je ook nog Hacker Classic (art) hebt.
Hoop dat er een verkoper/ kenner langskomt, die kan het vast het beste uitleggen of er echt verschil is!
Maar waren beide fronten ook hetzelfde? Ik neem aan dat je die hebt gezien in de showroom?
Want wat ik wel weet dat Hacker qua namen wat veranderd heeft.
Dat Hacker volgens mij als Systemat doorgaat (systemat art is volgens mij greeploze serie) En je ook nog Hacker Classic (art) hebt.
Hoop dat er een verkoper/ kenner langskomt, die kan het vast het beste uitleggen of er echt verschil is!
-
duitse keukens
De fronten zijn precies hetzelfde. Het verschil zit in de kast. De Systemat is luxer uitgevoerd o.a. qua lade. Vriendelijke groeten, Duitse keuken Import BV Hoofddorp
Owja dat was t ook ja: de huidige systemat keukens hebben niet meer standaard glaszijkanten in de lades en antislip matjes. Of het moet duidelijk in de offerte vermeld staan.
-
germanogink
Vraag eens een offerte aan bij een Systemat dealer uit Duitsland
(Hacker is nl een duits bedrijf) Het scheelde ons duizenden euros
en ze leveren door heel Nederland. Ook zijn ze veel duidelijker in uitleg, service e.d.
Bv Möbel Faber uit Nordhorn
en ze leveren door heel Nederland. Ook zijn ze veel duidelijker in uitleg, service e.d.
grappig, daar zijn wij ook geweest..germanogink schreef:Vraag eens een offerte aan bij een Systemat dealer uit Duitsland
Systemat werkt op dit moment met 2 verschillende modellen. De systemat Active, wat de uitgeklede versie is van de "oude" Systemat, zonder oa. de glazen zijwanden in lade's. En de Systemat Emotion die een champagne kleurig korpus heeft en wel de glazen zijwanden hanteert. Daarnaast is er nog de Hacker Classic die vooral voor de budget gerelateerde keukens een wat soberdere uitvoering kent.
De Emotion uitvoering is tevens de uitvoering die het merk "Barletti" gebruikt als basis voor hun designs.
Veel succes met je aankoop.
Groeten van een keukenadviseur.
De Emotion uitvoering is tevens de uitvoering die het merk "Barletti" gebruikt als basis voor hun designs.
Veel succes met je aankoop.
Groeten van een keukenadviseur.