LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] zebra-keukens uit belgie

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
zebra

zebra-keukens uit belgie

Ongelezen bericht door zebra »

heeft er iemand ervaring met Zebra-keukens uit Belgie??? We zijn aan t overwegen daar een keuken te kopen. Ben benieuwd of er mensen zijn die daar al ooit eerder een keuken hebben gekocht en of dit beviel.

Gast

Re: zebra-keukens uit belgie

Ongelezen bericht door Gast »

Koop nooit uw keuken bij Zebra Keukens. Wij hebben daar tot onze grote spijt 16 januari een keuken gekocht en sindsdien is er nog niets goed gegaan. Nu is vandaag EINDELIJK de keuken geleverd, maar er klopt niets van. Torenhoge telefoonrekening en benzinekosten, en nog steeds hebben wij geen keuken. Service = 0!

keukenprinses

Ongelezen bericht door keukenprinses »

Ik sluit mij hier helemaal bij aan! Wij zijn een keer langsgweest bij Zebra Keukens in Belgie en maakten een afspraak met een Nederlandse verkoper om 2 weken later weer langs te komen, vanuit A'dam. Ze zouden dan een ontwerp en prijsopgaaf afhebben. Het ging om een zeer grote keuken met veel luxe apparatuur. Tussendoor hebben we nog een keer gebeld om iets te vragen en kregen we een Belg aan de lijn die vertelde dat die Nederlander er bijna nooit was en dat hij geen boodschap wilde doorgeven. Dat zette ons al aan het denken, maar we wilden ze toch een kans geven. Twee weken later werden we ontvangen door een zwetende Nederlandse verkoper die vertelde dat zijn ontwerp tot 5 keer toe (!) zou zijn gewist van de computer door zijn Belgische collega's. De Belgen zouden de Nederlandse verkopers geen successen gunnen en hen saboteren... Dit maakte bepaald geen goede indruk. We hebben hem toch een paar uur alleen gelaten om alsnog een ontwerp en prijsopgaaf te schetsen, maar toen wij terugkwamen had hij helemaal niets. Hij schreef alleen een prijs op een papier en zei toen: En heb ik jullie nu binnen? "Wat denk je zelf?" was ons antwoord. We hadden geen ontwerp gezien, geen opgave van apparatuur, niks. Heel bizar. We zijn vertrokken en raden iedereen aan daar nooit te kopen. Wat een prutsers!

Gast

Wij hebben ook slechte ervaringen met Zebra. Zijn er op een vrijdag geweest voor een offerte. De verkoper was duidelijk toe aan weekend. Geen service, geen initiatief, na een uur een handgeschreven prijs op een papiertje en of we even wouden tekenen, eenmalige korting....

Gast

Ik kan mij niet aansluiten bij de reacties tot nu toe. Ben zelf afgelopen januari bij Zebra Keukens in Peer geweest. Ben daar erg prettig geholpen. Men nam uitgebreid de tijd om mijn wensen door te nemen. De verkoper maakte direct een tekening van mijn wensen met de hand en men stuurde mij enkele dagen later een computertekening toe. Op mijn verzoek om terug te bellen voor het maken van een meetafspraak werd ook vrij snel gereageerd en de afspraak voor het opmeten werd ook gemaakt op een dag dat het mij goed uitkwam. Ik heb natuurlijk nog geen keuken maar de service tot nu toe was wel goed. De rest moet ik nog even afwachten want de levering vindt pas in juni plaats. Maar tot nu toe ben ik wel tevreden.

josianne

Ongelezen bericht door josianne »

Wij hebben eerder dit jaar zes keukens besteld bij Zebra Keukens voor een project 't gouden hand' te Denderleeuw en bij ons is alles perfect verlopen.

Natuurlijk was er al eens een probleempje, maar de manier hoe zij dit hebben opgelost, verdient alle lof.

Ik begrijp dat mensen nu eenmaal sneller in de pen kruipen als ze een mindere ervaring hebben dan als alles vlekkeloos verloopt. Maar in het geval van Zebra Keukens vind ik dit onterecht.

Wij hebben beslist voor ons volgend project te Laken terug beroep te doen op Zebra Keukens. :D

Gast6464

Ongelezen bericht door Gast6464 »

Dan hebben jullie geluk gehad! Zebra is WAARDELOOS! Wij hadden ook een verkoper die beweerde dat zijn tekening verloren was gegaan door toedoen van zijn Belgische collega. Hij zei dat er een strijd heerste tussen de Belgen en de Nederlanders en dat het management daar ook aan mee deed. Als werknemers van een bedrijf en hun leiding zo met elkaar omgaan, dan zegt dat wel genoeg voor de consument. Overigens bleken zij achteraf ook nog eens de duurste offerte te hebben neergelegd...

wilfried

Ongelezen bericht door wilfried »

Hallo
ik heb voor de aankoop van mijn keuken een vijftal keukenzaken bezocht om voor de beste prijs te gaan. In de maand Januari 2005 kreeg ik een folder van Zebra Keukens in de bus en besloot dan ook om eens langs te gaan. Ben dan uiteindelijk langsgegaan in het filiaal van Peer naast meubelen Heylen. De verkoper, een Belg, heeft de laptop erbij genomen en rechtstreeks een tekening van mijn keuken gemaakt. Van agressieve verkoop was bij Zebra Keukens geen sprake waarover ik bij de andere keukenzaken niet te spreken was. We hebben er uiteindelijk drie uur gezeten en moesten ook niet onmiddelijk beslissen in tegenstelling tot de andere keukenzaken. We hebben dan uiteindelijk de keuken gekocht bij Zebra tegen een heel scherpe prijs. Nu is onze keuken vorige week geplaatst en we hebben helemaal geen slecht woord te vertellen over Zebra. Van het begin tot het einde is alles perfect verlopen. Na het tekenen van de bestelling is de keuken twee weken erna opgemeten en een maand daarna had ik een tweede gesprek om de keuken te bestellen en ook dit verliep vlekkeloos. Dus ook ik heb alle lof voor de professionele aanpak die de verkoper had alsook voor de mensen van de service en ik adviseer zeker naar iedereen toe om daar eens langs te gaan als u een keuken nodig hebt.
Wilfried

P.B

Ongelezen bericht door P.B »

ik heb mijn keuken besteld bij Zebra keukens in Smeermaas een kleine maand geleden en tot nog toe verloopt alles vlekkeloos. Mijn 3D tekening had ik binnen de vijf werkdagen op email en ik moet zeggen dat hun aanpak de beste is die ik tot nog toe gezien heb. Ook naar de prijs toe was hun offerte de voordeligste.
Mijn keuken is ondertussen ook al opgemeten ik heb binnen twee weken een afspraak om mijn keuken te bestellen. ik ben vijf keer terug langsgeweest in de zaak alvorens te beslissen en de desbetreffende verkoper was altijd zeer vriendelijk en ben over het algemeen ook zeer tevreden over Zebra keukens!

pfffff

Ongelezen bericht door pfffff »

Lijkt er op dat Zebra keukens een loyale medewerker in dienst heeft,
die de negatieve berichten probeert te ontkrachten, door steeds een
positief berichtje te plaatsen .

Gast

Vervolg op het tweede bericht (6 april):

woensdag 20 april: nog steeds geen keuken...

Gesloten