De belastingdienst doet maar wat!
Tuurlijk gastouders betalen met KOT en dat via een schenking weer terugkrijgen, waarom niet de belastingdienst rechstreeks op de schenkingsrekening laten storten ? Dat scheelt een U-bocht.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
De belastingdienst doet maar wat!
Ik ben benieuwd of je er aan uitgekomen bent met de bl? Het beste is denk ik een betaalregeling treffen en proberen het bedrag over een meerdere jaren uit te strekken?Elisabeth7 schreef:Beste gedupeerden ik heb inmiddels een hoorzitting gehad bij de belastingdienst en heb alle bewijsstukken kunnen overhandigen en toch is mijn bezwaar ongegrond verklaart.
ik moet meer dan 11.000 euro terug betalen. Ik weet niet meer wat ik moet doen en kan dit bedrag niet terug betalen. Kunnen jullie mij helpen??
En hier probeer ik dus al 5 jaar achter te komen? Het gob heeft geld gekregen van de bel. Niet aan de go betaald en niet aan de vo. Waar is het dan? Buitenlandse rekening?davey016 schreef:Hallo,
Misschien een hele domme vraag/opmerking, maar als Appelbloesem nog €450.000 euro op de rekening had staan. Omdat ze de gastouders nog moesten betalen. Waar is dat geld nu dan? terug naar de Belasting?
De ouders moeten het volle bedrag betalen die ze (nog) niet gekregen hadden?? Terwijl de belasting het geld heeft??
Er klopt helemaal niks van.... De belastingdienst doet maar wat!