LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] gastouderbureau BerendBotje
-
- Berichten: 6
- Lid geworden op: 06 nov 2010 15:02
gastouderbureau BerendBotje
Ik wil even een verhaal kwijt over het gastouderbureau Berend Botje.
Dit gastouderbureau zit in Noord-Holland en is behoorlijk groot.
Ik maak daar anderhalf jaar gebruik van een gastouder,wat ik tot 6 maanden geleden met vol tevredenheid had gedaan.
Door alle bezuinigingen moest het gastouderbureau ook flink de hand op de knip houden,waardoor ze een aantal functies moesten schrappen.
En niet ten goede voor alle vaste klanten en de gastouders.Het is echt een regelrechte ramp geworden!
Voorheen kregen alle nieuwe klanten die gebruik wilden maken van een gastmoeder,een medewerkster langs om het een en ander door te nemen. Nu gaat dat via de mail, en moet je zelf contact leggen met diegene waar jij je kind wil plaatsen.
Als je akkoord gaat, krijg je ook weer via een mail een contract aangeboden die je zelf in 3-voud moet uitprinten.(een voor jou en een voor de gastouder,en een voor BerendBotje)
Mocht je geen printer hebben,mag je langs het kantoor komen om daar je copie's te kunnen maken.(lekker klantvriendelijk)
Je moet aardig wat moeite doen om een medewerkster via de telefoon te pakken te krijgen,en als je een medewerkster te pakken krijgt,krijg je geen duidelijk antwoord op vragen.Sterker nog,ik heb meegemaakt dat ze complete overeenkomsten(kwijtraken) Ook de urenbriefjes die ik aan hun verstuur,komen volgens hun nooit aan.
Er wordt ogenblikkelijk met de vinger naar TNT post gewezen die niet goed met de stukken omgaat.(volgens hun)
Een zeer bekend verhaal voor vele die bij dit bureau is aangesloten.
NOG EEN STERK PUNT:
De uitbetalingen en de berekeningen die ze maken kloppen van geen kant!
Zo waren ze bij mij vergeten om drie keer een bedrag van 173 euro te incasseren.Dat geld heb ik keurig appart op een rekening gezet.
Komen ze met een MAIL, of ik even 714 euro wil overmaken!
Dat is hun berekening over die 3 maanden,terwijl ik WEL in die maanden mijn eigen bijdrage had geleverd.
Hoe ze aan die bedragen komen? Ik heb geen idee!Zelfs hierover krijg ik via de telefoon of mail geen duidelijk inzicht.
Dit gastouderbureau zit in Noord-Holland en is behoorlijk groot.
Ik maak daar anderhalf jaar gebruik van een gastouder,wat ik tot 6 maanden geleden met vol tevredenheid had gedaan.
Door alle bezuinigingen moest het gastouderbureau ook flink de hand op de knip houden,waardoor ze een aantal functies moesten schrappen.
En niet ten goede voor alle vaste klanten en de gastouders.Het is echt een regelrechte ramp geworden!
Voorheen kregen alle nieuwe klanten die gebruik wilden maken van een gastmoeder,een medewerkster langs om het een en ander door te nemen. Nu gaat dat via de mail, en moet je zelf contact leggen met diegene waar jij je kind wil plaatsen.
Als je akkoord gaat, krijg je ook weer via een mail een contract aangeboden die je zelf in 3-voud moet uitprinten.(een voor jou en een voor de gastouder,en een voor BerendBotje)
Mocht je geen printer hebben,mag je langs het kantoor komen om daar je copie's te kunnen maken.(lekker klantvriendelijk)
Je moet aardig wat moeite doen om een medewerkster via de telefoon te pakken te krijgen,en als je een medewerkster te pakken krijgt,krijg je geen duidelijk antwoord op vragen.Sterker nog,ik heb meegemaakt dat ze complete overeenkomsten(kwijtraken) Ook de urenbriefjes die ik aan hun verstuur,komen volgens hun nooit aan.
Er wordt ogenblikkelijk met de vinger naar TNT post gewezen die niet goed met de stukken omgaat.(volgens hun)
Een zeer bekend verhaal voor vele die bij dit bureau is aangesloten.
NOG EEN STERK PUNT:
De uitbetalingen en de berekeningen die ze maken kloppen van geen kant!
Zo waren ze bij mij vergeten om drie keer een bedrag van 173 euro te incasseren.Dat geld heb ik keurig appart op een rekening gezet.
Komen ze met een MAIL, of ik even 714 euro wil overmaken!
Dat is hun berekening over die 3 maanden,terwijl ik WEL in die maanden mijn eigen bijdrage had geleverd.
Hoe ze aan die bedragen komen? Ik heb geen idee!Zelfs hierover krijg ik via de telefoon of mail geen duidelijk inzicht.
Laatst gewijzigd door sandraatje73 op 08 nov 2010 20:22, 5 keer totaal gewijzigd.
Re: gastouderbureau BerendBotje
Ik zou niet weten waarom u via de mail geen goed antwoord zou kunnen krijgen.sandraatje73 schreef: Een knap antwoord krijg ik niet,want alles gaat via de MAIL.
Kan het zijn dat u enige aversie heeft tegen digitale communicatie ?
Re: gastouderbureau BerendBotje
crazyme schreef:Ik zou niet weten waarom u via de mail geen goed antwoord zou kunnen krijgen.sandraatje73 schreef: Een knap antwoord krijg ik niet,want alles gaat via de MAIL.
Kan het zijn dat u enige aversie heeft tegen digitale communicatie ?
Als ik het goed begrijp gaat het niet om enige aversie van de digitale communicatie maar meer dat ze geen antwoord krijgt op vragen die ze heeft omtrend "vage rekeningen" etc.
Lijkt mij dat als er via de mail "goede" en "onderbouwde" uitleg komt, ze WEL tevreden is...maar ik kan slechts raden
-
- Berichten: 6
- Lid geworden op: 06 nov 2010 15:02
Re: gastouderbureau BerendBotje
@crazyme......bedankt voor je feedback. Ik heb mijn verhaal iets aangepast aangezien ik niet duidelijk genoeg was. Sorry hiervoor.
ik heb geen aversie tegen digitale post, maar wil gewoon duidelijk antwoord op vragen die ik heb. Ik word zat van de telefoontjes van dit bureau waarin zij mij voordurend vragen om wederom documenten toe te sturen die ik hun al eerder heb aangeleverd.Zij raken dit aldoor kwijt, terwijl ik er vanuit zou kunnen gaan dat het een profesioneel bureau is.
ik heb geen aversie tegen digitale post, maar wil gewoon duidelijk antwoord op vragen die ik heb. Ik word zat van de telefoontjes van dit bureau waarin zij mij voordurend vragen om wederom documenten toe te sturen die ik hun al eerder heb aangeleverd.Zij raken dit aldoor kwijt, terwijl ik er vanuit zou kunnen gaan dat het een profesioneel bureau is.
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 07 nov 2010 18:44
Re: gastouderbureau BerendBotje
Beste Sandra,
Ik ben zelf ook moeder van 3 kinderen en maak al meer dan 8 jaar gebruik van de diensten van Gastouderbureau Berend Botje.
In al die jaren is er bij mij ook wel eens iets fout gegaan, maar dit is altijd naar volle tevredenheid opgelost. Ik begrijp dat er papieren van je zijn zoek geraakt, natuurlijk heel erg vervelend, in mijn prive omgeving is er onlangs ook iets zoek geraakt bij TNT en is er na 3 weken nog eens een brief bij mijn schoonmoeder bezorgd. Binnen Hoorn duurt een brief bezorgen dus soms meer dan 3 weken bij de post.
Maar het kan natuurlijk heel goed dat het bij berend botje verkeerd is gearchiveerd, heel erg vervelend,, volgens mij hebben ze meer dan 2000 kinderen bij een gastouder, en antuurlijk maken ze daar ook wel eens fouten.
Ik snap heel goed dat je daar van baalt.
Wat betr. het digitaliseren, vorig jaar hebben ze de prijzen verlaagd en erbij gezegd dat ze om kosten te besparen veel meer gingen digitaliseren, waar ik blij mee ben. Er is toen ook gezegd dat je zelf je papieren zou moeten uitprinten, dat er veel meer informatie via de mail zou komen.
Sandra ik begrijp je, maar ik zou morgen de telefoon pakken en alsnog vragen om een duidelijke uitleg, ik ben altijd correct te woord gestaan.
Groeten
Erna
Ik ben zelf ook moeder van 3 kinderen en maak al meer dan 8 jaar gebruik van de diensten van Gastouderbureau Berend Botje.
In al die jaren is er bij mij ook wel eens iets fout gegaan, maar dit is altijd naar volle tevredenheid opgelost. Ik begrijp dat er papieren van je zijn zoek geraakt, natuurlijk heel erg vervelend, in mijn prive omgeving is er onlangs ook iets zoek geraakt bij TNT en is er na 3 weken nog eens een brief bij mijn schoonmoeder bezorgd. Binnen Hoorn duurt een brief bezorgen dus soms meer dan 3 weken bij de post.
Maar het kan natuurlijk heel goed dat het bij berend botje verkeerd is gearchiveerd, heel erg vervelend,, volgens mij hebben ze meer dan 2000 kinderen bij een gastouder, en antuurlijk maken ze daar ook wel eens fouten.
Ik snap heel goed dat je daar van baalt.
Wat betr. het digitaliseren, vorig jaar hebben ze de prijzen verlaagd en erbij gezegd dat ze om kosten te besparen veel meer gingen digitaliseren, waar ik blij mee ben. Er is toen ook gezegd dat je zelf je papieren zou moeten uitprinten, dat er veel meer informatie via de mail zou komen.
Sandra ik begrijp je, maar ik zou morgen de telefoon pakken en alsnog vragen om een duidelijke uitleg, ik ben altijd correct te woord gestaan.
Groeten
Erna
-
- Berichten: 6
- Lid geworden op: 06 nov 2010 15:02
Re: gastouderbureau BerendBotje
Hallo Erna,
Bedankt voor je reactie.Ik snap heel goed dat als ze meer dan 2000 kinderen in hun bestand hebben, dat het dan wel eens fout kan gaan.
In mijn omgeving(gastouders en afnemers)hoor en zie ikdat het toch wel heel vaak voorkomt dat er niet op tijd wordt uitbetaald,urenbriefjes zoek zijn of dat de cotracten niet zijn ondertekend of aangekomen.
Ze maken regelmatig hun eigen berekening,of storten het geld bij de verkeerde gastouder.En daarbij dat ze het geld nooit op tijd overmaken. Je zal maar een eenoudergezin zijn. Je weet bij BerendBotje niet waar je aan toe bent.
Dus ik denk dat je mijn verhaal dan ook wel snapt.
Bedankt voor je reactie.Ik snap heel goed dat als ze meer dan 2000 kinderen in hun bestand hebben, dat het dan wel eens fout kan gaan.
In mijn omgeving(gastouders en afnemers)hoor en zie ikdat het toch wel heel vaak voorkomt dat er niet op tijd wordt uitbetaald,urenbriefjes zoek zijn of dat de cotracten niet zijn ondertekend of aangekomen.
Ze maken regelmatig hun eigen berekening,of storten het geld bij de verkeerde gastouder.En daarbij dat ze het geld nooit op tijd overmaken. Je zal maar een eenoudergezin zijn. Je weet bij BerendBotje niet waar je aan toe bent.
Dus ik denk dat je mijn verhaal dan ook wel snapt.
-
- Berichten: 6
- Lid geworden op: 06 nov 2010 15:02
Re: gastouderbureau BerendBotje
Hallo Michel 11,
Dat klopt inderdaad ja. Ik heb ook niets tegen het digitale communiceren.
Alleen wat ik mis ,is een duidelijke uitleg over die vage rekeningen.En hoe ze tot stand komen.Ik heb het dan ook meerdere malen gevraagd, maar ze zijn nog steeds niet tot een conclusie gekomen.
Dat klopt inderdaad ja. Ik heb ook niets tegen het digitale communiceren.
Alleen wat ik mis ,is een duidelijke uitleg over die vage rekeningen.En hoe ze tot stand komen.Ik heb het dan ook meerdere malen gevraagd, maar ze zijn nog steeds niet tot een conclusie gekomen.
Re: gastouderbureau BerendBotje
Misschien eens een afspraak maken en face-to-face even een afrekening als voorbeeld doornemen ?
-
- Berichten: 6
- Lid geworden op: 06 nov 2010 15:02
Re: gastouderbureau BerendBotje
Hallo Crazyme,
Dat had ik ook al voorgesteld, face to face.
Maar zelfs daarop reageren ze niet.
Vandaar ook dat ik een forum heb geopend over dit gastouderbureau.
Normale communicatie ontbreekt enigszins.
Dat had ik ook al voorgesteld, face to face.
Maar zelfs daarop reageren ze niet.
Vandaar ook dat ik een forum heb geopend over dit gastouderbureau.
Normale communicatie ontbreekt enigszins.
Re: gastouderbureau BerendBotje
Tja, wanneer je gewoon genegeerd wordt, word het lastig.
Briefje sturen dat betalingen pas volgen nadat er een adequaat antwoord is gegeven op uw vragen.
Geld is meestal de beste motivator.
Briefje sturen dat betalingen pas volgen nadat er een adequaat antwoord is gegeven op uw vragen.
Geld is meestal de beste motivator.
-
- Berichten: 6
- Lid geworden op: 06 nov 2010 15:02
Re: gastouderbureau BerendBotje
Hier even een update namens mij.
Inmiddels heb ik wel een soort van overzicht gekregen hoe ze die kosten hebben berekend.
Maar hun overzicht geldt alleen voor de mensen die zelf bij Berend Botje werken...
Als leek moet je dat soort overzichten toch wel kunnen begrijpen??
Het schijnt dus volgens deze opvang dat ze tekort van de belastingdienst hebben ontvangen(terwijl het altijd hetzelfde bedrag is)en dat ik het verschil even mag betalen
Nu blijkt ook weer zeer duidelijk dat het vaak mis gaat met de administratie.
Er zijn zelfs gastouders die over een HEEL JAAR tekort hebben ontvangen, en dat gaat dan over behoorlijke bedragen.
Maar goed, om even terug te komen op mijn verhaal, na veel pijn en moeite word ik zelf(zo zo) door een van de medewerktser woensdag gebeld om het een en ander uit te leggen.
Beetje laat.....en schandalig dat ze het eerst op een grove manier proberen om je geld te laten betalen,en nu een beetje de zaak recht proberen te braaien.
Wordt vervolgd...
Inmiddels heb ik wel een soort van overzicht gekregen hoe ze die kosten hebben berekend.
Maar hun overzicht geldt alleen voor de mensen die zelf bij Berend Botje werken...
Als leek moet je dat soort overzichten toch wel kunnen begrijpen??
Het schijnt dus volgens deze opvang dat ze tekort van de belastingdienst hebben ontvangen(terwijl het altijd hetzelfde bedrag is)en dat ik het verschil even mag betalen
Nu blijkt ook weer zeer duidelijk dat het vaak mis gaat met de administratie.
Er zijn zelfs gastouders die over een HEEL JAAR tekort hebben ontvangen, en dat gaat dan over behoorlijke bedragen.
Maar goed, om even terug te komen op mijn verhaal, na veel pijn en moeite word ik zelf(zo zo) door een van de medewerktser woensdag gebeld om het een en ander uit te leggen.
Beetje laat.....en schandalig dat ze het eerst op een grove manier proberen om je geld te laten betalen,en nu een beetje de zaak recht proberen te braaien.
Wordt vervolgd...
Re: gastouderbureau BerendBotje
Ik kan wel een heel boek schrijven hoe slecht het gastouderbureau Berend Botje wel niet is en hoe onbeschoft de medewerkers wel niet zijn.
In 2008 heb ik me aangesloten bij het bureau ik ben prima tevreden geweest hoe het toen ging goede gastouder voor mijn dochtertje prima medewerkster [persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] bij het bureau tot ze inderdaad moesten bezuinigen!
[persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] werd tijdelijk ontslagen en kwam weer even terug omdat ze niet in vaste dienst kon worden genomen toen ging ze toch weer weg helaas!
Ik kreeg een nieuwe medewerkster genaamd [persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] daar begon de ellende. Mijn eigen gastouder zou met zwangerschapsverlof gaan ik was gewisseld van baan had op korte termijn gastouder nodig en haar oplossing was mijn kind naar 3 verschillende gastouders te brengen, als iets word afgeraden is dat het wel je kind elke dag bij een andere compleet vreemde brengen.
Contacten leggen met de gastouders moest je al zelf doen. [persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] probeerde mij zelfs op te dringen aan 1 gastouder zie mail die gastouder naar mij heeft toegestuurd hieronder
"Ik weet niet of [persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] je inmiddels heeft gesproken, en wat ze je gezegd
of beloofd heb.
Maar ik heb inmiddels al een nieuw kindje voor vast, en ben ook nood gastouder
van nog 2 kindjes, dus ik heb [persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] laten weten dat ik dat genoeg vind.
Ik werk ernaast meer bij de thuiszorg, heb mijn vaste contract gekregen.
[persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] zit er een beetje op aan te dringen, maar het spijt me,
hopelijk lost het zich wel op" (schandalig toch...)
Ik heb direct contact gezocht met andere instellingen
Ik kon direct bij Kinderdagverblijf den-helder terecht voor volledige opvang.
Bij gastouder bureau berend botje werd mij per mail gevraagd of ik een verrekening wou laten plaats vinden omdat ik recht had op meer kinderopvangtoeslag dan ik had ontvangen mijn gastouder zou hierdoor wel een grote afrekening krijgen.
Ik heb per mail bevestigd dat ik graag verrekening wou.
Waarop ik de reactie ontvang dat ze met mijn moeder die enkel gastouder is bij berend botje al hebben besproken dat er geen verrekening zou plaats vinden ik ben meerderjarig en heb mijn moeder hiervoor niet gemachtigd.
Ik heb telefonisch contact gehad met medewerkster [persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] ze vond het niet eerlijk van mij dat ik verrekening wou laten plaats vinden omdat mijn gastouder hierdoor een hoge rekening zou gaan ontvangen.
Dat is de fout van berend botje als hun administratief zoiets op orde hebben kan zoiets niet voorkomen.
[persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] dacht dat ik de verbinding had verbroken waarna ze met haar 2 andere vrouwelijke collega's mij totaal in de grond aan het trappen was zo'n jong grietje wat denkt ze wel niet met haar bijdehante bek snotaap etc etc en ze zou die verrekening echt niet laten plaats vinden.
Toen hoorde ze dat ik nog aan de lijn was en werd de verbinding snel verbroken waarna ik heb teruggebeld en een klacht heb ingediend per mail ik heb van [persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] direct deze mail teruggekregen
Allereerst wil ik u ook zelf mijn oprechte excuses aanbieden voor wat er vanmiddag is voorgevallen. Ik begrijp volkomen dat u mij niet meer wilde spreken vanmiddag. Zoals u al aangaf wilt u de verrekening met gastouder ...alsnog laten plaatsvinden. Ik heb dit voor u verder in gang gezet. Onderstaand de toelichting.
Uiteindelijk kon de verrekening dus wel plaats vinden
Maar dit is toch wel heel onproffesioneel om je zo uit te laten tegen je collegas over mij een jong grietje!
De dag nadat ik een klacht had ingediend kreeg ik een bloemtje bezorgd aan de deur van berend botje alsof je daar wat mee bereikt bij mij niet!
Per april ben ik begonnen bij kinderdagverblijf den helder waar alle communicatie wel synchroonloopt en alles tot op de cent gespecificeerd kan worden
Ik dacht dat ik van berend botje af was
Maar helaas ik ontvang vandaag van de belastingdienst een nieuwe beschikking met daarin tot mijn verbazing een wijziging ingevoerd per 01/01/2011 dat ik vanaf die datum bij gastouderburo Berend botje zit met het uurtarief van berend botje en het aantal uur wat ik daar afnam.
Belastingdienst gebeld is via uw digid aangevraagd mvr ik berend botje gebeld krijg een vriendelijke mr van de binnendienst aan de telefoon ja heel erg vervelend mvr kan ik niks aan doen de verrekening hebben we nu pas doorgevoerd u moet zelf een nieuwe wijziging indienen dit heeft de belastingdioenst niet goed gedaan belastingdienst gebeld die kijken gewoon naar de laatste wijziging en er kan geen einddatum worden aangegeven dus fout ligt wel degelijk bij berend botje
Al met al bespaar jezelf veel arrogante medewerker financiele rompslomp en ellende ga onder geen voorwaarde naar BEREND BOTJE en ik ben niet de enige hier uit de omgeving ik hoor alleen maar nagatieve verhalen! van gastouder en mensen die hun kind bij Berend botje onder brengen/ hebben gebracht
Tip KINDERDAGVERBLIJF DEN HELDER/TEXEL GRANDIOOS!
In 2008 heb ik me aangesloten bij het bureau ik ben prima tevreden geweest hoe het toen ging goede gastouder voor mijn dochtertje prima medewerkster [persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] bij het bureau tot ze inderdaad moesten bezuinigen!
[persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] werd tijdelijk ontslagen en kwam weer even terug omdat ze niet in vaste dienst kon worden genomen toen ging ze toch weer weg helaas!
Ik kreeg een nieuwe medewerkster genaamd [persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] daar begon de ellende. Mijn eigen gastouder zou met zwangerschapsverlof gaan ik was gewisseld van baan had op korte termijn gastouder nodig en haar oplossing was mijn kind naar 3 verschillende gastouders te brengen, als iets word afgeraden is dat het wel je kind elke dag bij een andere compleet vreemde brengen.
Contacten leggen met de gastouders moest je al zelf doen. [persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] probeerde mij zelfs op te dringen aan 1 gastouder zie mail die gastouder naar mij heeft toegestuurd hieronder
"Ik weet niet of [persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] je inmiddels heeft gesproken, en wat ze je gezegd
of beloofd heb.
Maar ik heb inmiddels al een nieuw kindje voor vast, en ben ook nood gastouder
van nog 2 kindjes, dus ik heb [persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] laten weten dat ik dat genoeg vind.
Ik werk ernaast meer bij de thuiszorg, heb mijn vaste contract gekregen.
[persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] zit er een beetje op aan te dringen, maar het spijt me,
hopelijk lost het zich wel op" (schandalig toch...)
Ik heb direct contact gezocht met andere instellingen
Ik kon direct bij Kinderdagverblijf den-helder terecht voor volledige opvang.
Bij gastouder bureau berend botje werd mij per mail gevraagd of ik een verrekening wou laten plaats vinden omdat ik recht had op meer kinderopvangtoeslag dan ik had ontvangen mijn gastouder zou hierdoor wel een grote afrekening krijgen.
Ik heb per mail bevestigd dat ik graag verrekening wou.
Waarop ik de reactie ontvang dat ze met mijn moeder die enkel gastouder is bij berend botje al hebben besproken dat er geen verrekening zou plaats vinden ik ben meerderjarig en heb mijn moeder hiervoor niet gemachtigd.
Ik heb telefonisch contact gehad met medewerkster [persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] ze vond het niet eerlijk van mij dat ik verrekening wou laten plaats vinden omdat mijn gastouder hierdoor een hoge rekening zou gaan ontvangen.
Dat is de fout van berend botje als hun administratief zoiets op orde hebben kan zoiets niet voorkomen.
[persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] dacht dat ik de verbinding had verbroken waarna ze met haar 2 andere vrouwelijke collega's mij totaal in de grond aan het trappen was zo'n jong grietje wat denkt ze wel niet met haar bijdehante bek snotaap etc etc en ze zou die verrekening echt niet laten plaats vinden.
Toen hoorde ze dat ik nog aan de lijn was en werd de verbinding snel verbroken waarna ik heb teruggebeld en een klacht heb ingediend per mail ik heb van [persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] direct deze mail teruggekregen
Allereerst wil ik u ook zelf mijn oprechte excuses aanbieden voor wat er vanmiddag is voorgevallen. Ik begrijp volkomen dat u mij niet meer wilde spreken vanmiddag. Zoals u al aangaf wilt u de verrekening met gastouder ...alsnog laten plaatsvinden. Ik heb dit voor u verder in gang gezet. Onderstaand de toelichting.
Uiteindelijk kon de verrekening dus wel plaats vinden
Maar dit is toch wel heel onproffesioneel om je zo uit te laten tegen je collegas over mij een jong grietje!
De dag nadat ik een klacht had ingediend kreeg ik een bloemtje bezorgd aan de deur van berend botje alsof je daar wat mee bereikt bij mij niet!
Per april ben ik begonnen bij kinderdagverblijf den helder waar alle communicatie wel synchroonloopt en alles tot op de cent gespecificeerd kan worden
Ik dacht dat ik van berend botje af was
Maar helaas ik ontvang vandaag van de belastingdienst een nieuwe beschikking met daarin tot mijn verbazing een wijziging ingevoerd per 01/01/2011 dat ik vanaf die datum bij gastouderburo Berend botje zit met het uurtarief van berend botje en het aantal uur wat ik daar afnam.
Belastingdienst gebeld is via uw digid aangevraagd mvr ik berend botje gebeld krijg een vriendelijke mr van de binnendienst aan de telefoon ja heel erg vervelend mvr kan ik niks aan doen de verrekening hebben we nu pas doorgevoerd u moet zelf een nieuwe wijziging indienen dit heeft de belastingdioenst niet goed gedaan belastingdienst gebeld die kijken gewoon naar de laatste wijziging en er kan geen einddatum worden aangegeven dus fout ligt wel degelijk bij berend botje
Al met al bespaar jezelf veel arrogante medewerker financiele rompslomp en ellende ga onder geen voorwaarde naar BEREND BOTJE en ik ben niet de enige hier uit de omgeving ik hoor alleen maar nagatieve verhalen! van gastouder en mensen die hun kind bij Berend botje onder brengen/ hebben gebracht
Tip KINDERDAGVERBLIJF DEN HELDER/TEXEL GRANDIOOS!
Re: gastouderbureau BerendBotje
Dankzij de steeds aangepaste regelingen van de afgelopen regeringen en de nieuwe medewerkers krijgt Berend Botje het ook moeilijker.
Jammer dat U pas na 31 december een afrekening kreeg.
Met een bewijs dat het een te late betaling van vorig jaar is kun je het vaak bij de belastingdienst wel regelen....
Helaas geven hun computers automatisch antwoord dus ik begrijp dat probleem.
Jammer dat U pas na 31 december een afrekening kreeg.
Met een bewijs dat het een te late betaling van vorig jaar is kun je het vaak bij de belastingdienst wel regelen....
Helaas geven hun computers automatisch antwoord dus ik begrijp dat probleem.
Re: gastouderbureau BerendBotje
Ik ben zelf ook niet tevreden over het bureau: hoge kosten, waar ze weinig voor doen. Had eerst het comfortpakket, maar als ik noodopvang nodig had moest ik maar zelf de noodopvang-gastouder bellen. En dat was pas nadat ik klaagde dat ze alweer niets voor me konden regelen. Het commentaar: 'Er staat in het contract dat we ons best doen, maar we hebben niemand'. Eigenlijk altijd gezeur over de verrekening van de kosten, slecht bereikbaar per telefoon, etc.
Het is dat we zo'n fijne gastouder hebben, anders was ik allang weg bij dit bureau.
En jammer dat op dit forum de medewerker van Berend Botje niet uit eigen naam reageert, maar als 'stofzuigertje'.
Het is dat we zo'n fijne gastouder hebben, anders was ik allang weg bij dit bureau.
En jammer dat op dit forum de medewerker van Berend Botje niet uit eigen naam reageert, maar als 'stofzuigertje'.
Re: gastouderbureau BerendBotje
@zucht... eum stofzuigertje zit al heel lang op dit forum..
dat betekend niet gelijk dat ze ook werkt bij berend botje
(voordat ik die melding ook achter mn broek krijg: ik ook dus niet)
dat betekend niet gelijk dat ze ook werkt bij berend botje
(voordat ik die melding ook achter mn broek krijg: ik ook dus niet)
Re: gastouderbureau BerendBotje
Ik Wil ook even gezegd hebben dat ik daar niet werk!
Re: gastouderbureau BerendBotje
Ik heb enige tijd bij Berend Botje gewerkt en het is werkelijk een afschuwelijk onprofessioneel, naar bedrijf. Ik kan me levendig voorstellen wat Tony (een paar forumposten boven mij) heeft meegemaakt. Klanten (en ook collega's!!) worden beroddeld en beschimpt. het "moet je is horen wat voor idioot ik net aan de telefoon had" en "die meid van 23 jaar die ik net aan de telefoon had eist wel veel, maar ik zou als ik haar was mijn bek dichthouden als ik al drie kinderen zou hebben op die leeftijd" vliegen je om de oren. Het gaat in hoofdzaak om hunzelf; klanten staan zeer op een tweede plek. Het verloop is ook zeer groot: kliekjes die bepaalde (nieuwe) collega's wegpesten, mensen zonder vast contract die om zeer gemene, flauwe dingen ontslagen worden....het is daar allemaal zeer normaal. De administratie is een grote puinhoop en de werknemers kletsen liever over de prestaties van hun kinderen dan dat ze de telefoon opnemen.
En nee, ik ben niet ontslagen. Ik heb zelf ontslag genomen. Een fatsoenlijk mens voelt zich niet prettig in zo'n werkomgeving! (chapeau voor de Turkse (??) afdelingondersteuner, die ontzettend vriendelijk en lief voor en tegen iedereen is!)
En nee, ik ben niet ontslagen. Ik heb zelf ontslag genomen. Een fatsoenlijk mens voelt zich niet prettig in zo'n werkomgeving! (chapeau voor de Turkse (??) afdelingondersteuner, die ontzettend vriendelijk en lief voor en tegen iedereen is!)
Re: gastouderbureau BerendBotje
Niet als het om zo'n groot bedrag gaat! Even bellen lijkt me dan het minste wat je doen kunt. Zoiets heet FATSOEN!!crazyme schreef:Ik zou niet weten waarom u via de mail geen goed antwoord zou kunnen krijgen.sandraatje73 schreef: Een knap antwoord krijg ik niet,want alles gaat via de MAIL.
Kan het zijn dat u enige aversie heeft tegen digitale communicatie ?
Let goed op de facturatie en contracten; ze proberen op allerlei slimme manieren zo veel mogelijk geld zelf te houden!
Re: gastouderbureau BerendBotje
Euh...., het gaat om een bericht uit 2010 waar TS later op gereageerd heeft.Lieke78 schreef: Niet als het om zo'n groot bedrag gaat! Even bellen lijkt me dan het minste wat je doen kunt. Zoiets heet FATSOEN!!
Let goed op de facturatie en contracten; ze proberen op allerlei slimme manieren zo veel mogelijk geld zelf te houden!
Aub het hele verhaal lezen wanneer u ergens op reageert.