Ik heb al 15 jaar een geldig EHBO diploma .
Nu moet ik van de regering om dat ik oppas een kinder ehbo halen.
Is dit krom het voelt of je een mes achter in je rug krijg van mr dijkstra
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] kinder EHBO
Re: kinder EHBO
en weet jij dan het verschil tusssen het beademen van een volwassene en een kind?
Hoi
Dacht je dat je dat niet leer in die 15 jaar ik zeg al als een kind valt kan ik niet helpen ik heb geen kinder ehbo .
waar zijn we in terecht gekomen zeg toch zelf.
Dacht je dat je dat niet leer in die 15 jaar ik zeg al als een kind valt kan ik niet helpen ik heb geen kinder ehbo .
waar zijn we in terecht gekomen zeg toch zelf.
Ik heb in een ziekenhuis gewerkt en weet uit ervaring dat kinderen vaak fout beademd worden en foute hartmassage krijgen van zeer ervaren ehbo'ers.
De beademing/hartmassage van een kind verschilt sterk van die van een volwassene. Bij een gewone ehbo opleiding wordt dit verschil niet echt benadrukt.
De kinder ehbo opleiding is er niet voor niets!
Ook het percentage beschadigde huid ten opzichte van het lichaamsoppervlak van een kind verschilt sterk, een kind met twee verbrande handpalmen kan al in gevaar zijn terwijl dit voor een volwassene geen probleem is.
Ik vind die kinder ehbo dus een prima idee!
De beademing/hartmassage van een kind verschilt sterk van die van een volwassene. Bij een gewone ehbo opleiding wordt dit verschil niet echt benadrukt.
De kinder ehbo opleiding is er niet voor niets!
Ook het percentage beschadigde huid ten opzichte van het lichaamsoppervlak van een kind verschilt sterk, een kind met twee verbrande handpalmen kan al in gevaar zijn terwijl dit voor een volwassene geen probleem is.
Ik vind die kinder ehbo dus een prima idee!
Iemand die mevrouw Dijksma bestempelt als mr Dijkstra zou ik zeker geen kinderen toevertrouwen....