LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] creditcard aflossen met doorlopend krediet advies?

Een lening afgesloten of van plan dit te gaan doen? Bespreek het in dit topic.
anna5

creditcard aflossen met doorlopend krediet advies?

Ongelezen bericht door anna5 »

Hallo,

Door vervelende omstandigheden zijn wij de afgelopen jaren genoodzaakt geweest een creditcard te gebruiken. Zoals iedereen weet betaal je daar erg veel rente ( in ons geval 17,75 %) voor en van aflossing komt er eigenlijk maar zeer langzaam iets op gang....

nu denken wij er over om de creditcard op te heffen en het bedrag in 1x af te lossen met een doorlopend krediet met een veel lagere rente... heeft iemand daar ervaring mee en heeft iemand goede ervaring met een betrouwbare krediet verstrekker, wij willen absoluut niet bij DSB en e.d. aankloppen maar zien verder door de bomen het bos niet meer... :?:
Tips???

vriendelijke groet,
Anna

anna5

Re: creditcard aflossen met doorlopend krediet advies?

Ongelezen bericht door anna5 »

Ontzettend bedankt voor de tip!! Ik ga het eens bekijken.
vrge Anna

kweenie

Re: creditcard aflossen met doorlopend krediet advies?

Ongelezen bericht door kweenie »

Ik zou inderdaad bij zoiets als ohra of fbto kijken. En via bv. independer kun je ook zien wat voor jou handig is.

Het is overigens wel verstandig om de extreem dure credit-card lening door een minder dure lening te 'vervangen'. Ik zou daarbij ook zo snel mogelijk die nieuwe lening willen aflossen, maar ik neem aan dat je dat zelf ook wel wilt.

Gesloten