Hallo mensen,
Is er of zijn er mensen die een dezer dagen een brief van een incasso buro hebben ontvangen?
Met hierin uit naam van EC de achterstallige bedragen in 1 keer te betalen ?
Mij is het nu wel overkomen, en ben zeker niet van plan dat te gaan betalen, omdat dit toch allemaal nep is.
Ik had mijn polissen laten stoppen, vanwege de latere berichten dat EC niet rechtsgeldig bezig is, en zonder enige vergunningen hun diensten aanboden. Ik vind dat ik daar het volledige recht op heb om dit te doen, en dan nog een incassso buro op mijn dak sturen ??
Sorry, hier trek ik nu een lijn, en die gaat nu zover dat ik zelfs een aanklacht gaat indienen tegen het incasso buro, waarvan ik vermoed dat ze samen onder 1 dak spelen. Ik vind het allemaal heel toevallig dat als ik simpelweg zeg, sorry, ik wil geen polissen , en zeker ook niet als ik geen lening van die zgn oplichters kreeg, waardoor ik bepaalde zaken nu heb moeten laten staan
Elk andere verzekerings maatschappij zal niet zomaar een incasso buro op je afsturen omdat je je verzekering heb gestopt, die zal eerst vragen waarom, en dan ook nog eens eerst bekijken of er nog een restant van je verzekering moet betaald worden, aan de hand hier van zal je dan misschien iets moeten betalen. Daarbij zal de maatschappij ook je informeren over de stand van zaken.
Maar bij EC is het gewoon zo, geen zin in de polis ? Goed, dan moet je ook betalen voor de rest, ik word hier gvd (sorry) , zo laaiend om, mensen compleet uitkleden om iets wat ze nooit hebben gekregen. denk maar aan die zogenaamde leningen die iedereen zou krijgen, maar nopit hebben ontvangen.
Ik zou heel graag willen weten of en nu mensen zijn die dit nu ook zijn over komen.