LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Hollandsche Krediet Groep
Hollandsche Krediet Groep
Let op dames en heren!!!
Wie van plan is om geld te lenen via de Hollandsche Krediet Groep en een Tom Tom navigatie beloofd word, ga hier niet op in. Die Tom Tom krijg je niet, je krijgt alleen mensen die niets voor je kunnen doen of ze komen met excuses dat ze niet meer leverbaar zijn. Ik wacht er nu een jaar op en er zijn meer mensen die hiermee gelokt zijn.
Wie van plan is om geld te lenen via de Hollandsche Krediet Groep en een Tom Tom navigatie beloofd word, ga hier niet op in. Die Tom Tom krijg je niet, je krijgt alleen mensen die niets voor je kunnen doen of ze komen met excuses dat ze niet meer leverbaar zijn. Ik wacht er nu een jaar op en er zijn meer mensen die hiermee gelokt zijn.
Re: Hollandsche Krediet Groep
En een oproep voor white: trap nooit meer in die reclames die je wat beloven!
Hebben die mensen dan totaal geen integriteit meer ? Ik bedoel, ik werk nu ook zelf voor een bank en is zeker geen kleine spele op zowel nationaal als internationaal vlak. Als wij iets beloven te geven dan doen wij dit ook.
Idioten daar bij de Hollandsche Kredietgroep
Idioten daar bij de Hollandsche Kredietgroep
Ik bedoel: waarom zou die bank of verzekeraar jou iets geven? Als je daar in trapt kijk je toch alleen naar de korte termijn. Zorg liever dat je een fatsoenlijk product of advies koopt ipv te kijken naar die Tom Tom of barbeque die je krijgt!
-
Goedemiddag heer , mevrouw White 1980,
Ik heb uw reactie ontvangen over de niet nagekomen belofte van onze Tom Tom actie.
Wellicht kunt u uw gegevens doorgeven zodat ik uw levering kan nakijken.
Ik ben bereikbaar op het telefoonnummer 070-362 26 53.
Vertrouwende u hierbij voldoende te hebben geinformeerd, verblijf ik.
Met vriendelijke groet,
Paul Jonas
namens Hollandsche Krediet Groep
Ik heb uw reactie ontvangen over de niet nagekomen belofte van onze Tom Tom actie.
Wellicht kunt u uw gegevens doorgeven zodat ik uw levering kan nakijken.
Ik ben bereikbaar op het telefoonnummer 070-362 26 53.
Vertrouwende u hierbij voldoende te hebben geinformeerd, verblijf ik.
Met vriendelijke groet,
Paul Jonas
namens Hollandsche Krediet Groep
Ach, Paul Jonas! Die was eerst de manager van Het Geld Instituut in Rotterdam.
Dat is, wat de naam al doet vermoeden, een vreselijk bedrijf, dat 'goedkope leningen' aansmeert. En wel op de meest verschrikkelijke manier. Je hebt een grote lijst met telefoonnummers en namen, ontvangen van een niet nader bekend te maken bron (Lees: KPN) Je belt die mensen stuk voor stuk op, en je zegt: "Beste mevrouw Yildiriz, ik bel voor uw lening."
Op dat moment heb je helemaal geen idee óf die mensen überhaupt een lening hebben, maar daar kom je vanzelf wel achter. Als het domme mensen zijn, zeggen ze bijvoorbeeld: "Oh, mijn lopend krediet?" En dan moest je zeggen: "Ja, die mevrouw. Wist u dat u veel te veel rente betaalt?" En dan de sukkel overhalen tot een afspraak met een van onze adviseurs, aan huis, gratis en vrijblijvend. Die telefoonmensjes waren al ratten, maar de adviseurs waren natuurlijk nog 10 keer zo erg.
Maar nu is die Jonas dus de baas van de Hollandsche Krediet Groep. Onkruid vergaat niet, zoals men dan zegt.
Dat is, wat de naam al doet vermoeden, een vreselijk bedrijf, dat 'goedkope leningen' aansmeert. En wel op de meest verschrikkelijke manier. Je hebt een grote lijst met telefoonnummers en namen, ontvangen van een niet nader bekend te maken bron (Lees: KPN) Je belt die mensen stuk voor stuk op, en je zegt: "Beste mevrouw Yildiriz, ik bel voor uw lening."
Op dat moment heb je helemaal geen idee óf die mensen überhaupt een lening hebben, maar daar kom je vanzelf wel achter. Als het domme mensen zijn, zeggen ze bijvoorbeeld: "Oh, mijn lopend krediet?" En dan moest je zeggen: "Ja, die mevrouw. Wist u dat u veel te veel rente betaalt?" En dan de sukkel overhalen tot een afspraak met een van onze adviseurs, aan huis, gratis en vrijblijvend. Die telefoonmensjes waren al ratten, maar de adviseurs waren natuurlijk nog 10 keer zo erg.
Maar nu is die Jonas dus de baas van de Hollandsche Krediet Groep. Onkruid vergaat niet, zoals men dan zegt.
hollandse krediet groep, hollandse discontobank, nederlandse voorschotsbank, kredietgroep nederland etc etc
allemaal oplichters.
allemaal oplichters.
Nou mensen het heeft even moeten duren, maar ik heb een hele mooie Tom Tom gekregen die door een buitendienstmedewerker persoonlijk is afgegeven.
Radar Forum, Bedankt
Radar Forum, Bedankt
3 x raden wie die tom tom betaalt
Ik natuurlijk, maar als je ergens voor betaald hebt, dan hoor je het te krijgen. Toch ?
Hallo,
Wie kan me helpen ikheb sinds novembe 2008 een doorlopend krediet bij de hollandschekrediet groep sinds die wacht ik nog steeds op die TOMTOM europa, ik bel ongeveer 1 keer per week maar niks beloof beloof!!!!! ik ben naar rijswik geweest niemand te vinden. Kan iemand even me vertellen wat ik kan doen of is het zo erg dat ik het moet opgeven.
Bedankt
Wie kan me helpen ikheb sinds novembe 2008 een doorlopend krediet bij de hollandschekrediet groep sinds die wacht ik nog steeds op die TOMTOM europa, ik bel ongeveer 1 keer per week maar niks beloof beloof!!!!! ik ben naar rijswik geweest niemand te vinden. Kan iemand even me vertellen wat ik kan doen of is het zo erg dat ik het moet opgeven.
Bedankt
Je moet ze gewoon bellen en zeggen dat je het op tros radar hebt gezet, dan krijg je het binnen een week.
Ik weet niet of iemand de actievoorwaarden heeft gelezen, maar ze zijn te vinden op http://www.hollandschekredietgroep.nl/A ... aarden.pdf
Oftewel: de HKB geeft alleen TomToms weg, als je deze zelf gaat betalen.Deelname
1. Deelname aan deze actie staat open voor mensen die in de actieperiode een
- Persoonlijke lening van tenminste € 20.000,- sluiten;
- Doorlopend Krediet sluiten en een opname doen van tenminste € 20.000,-
...
4. Voor het Doorlopend Krediet geldt dat, indien de opname van minimaal
€ 20.000,- binnen een periode van 6 maanden teruggestort (afgelost) wordt, de
kosten van de Tom Tom Europe One worden verhaald op de kredietnemer.
Dat kan wel zo zijn, dat je er zelf voor betaald. Bij een mobiel telefoon abo. krijg je ook allemaal goed erbij en daar betaal je ook zelf voor. Het punt is dat er iets beloofd wordt en dat je het pas na heel veel moeite krijgt.