LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] PrimeLine

Een lening afgesloten of van plan dit te gaan doen? Bespreek het in dit topic.
glucan
Berichten: 5
Lid geworden op: 11 feb 2008 11:17

PrimeLine

Ongelezen bericht door glucan »

In oktober 2007 heb ik de laatste aflossing gedaan bij PrimeLine/Laserservice.
Tot mijn grote verbazing schrijven ze nog steeds elke maand € 10,- af.
Ik gebeld (à 10 cent per minuut).
Maar, u begrijpt het al, dat hebben ze niet ontvangen, zeggen ze. :shock:
De € 10,- is aflossing. Stuurt u de kopie even op en dan is het geregeld.
Dus ik van alles gekopieerd: bankafschrift en de brief van Laserservice met hun berekening en dus het laatste bedrag.
Op het bankafschrift staat(natuurlijk) heel duidelijk het rekeningnr + mijn klantnr. + het laatste bedrag.
Opgestuurd... niets gehoord.
Brief geschreven weer met een kopie van alles.. niets gehoord.
Gebeld... kunnen het niet vinden; u kunt ook faxen meneer.
Dus ik gefaxed... niets.
Een aangetekende brief..... niets.

Kan iemand mij een advies geven of maakt hetzelfde mee?

Belindo
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 apr 2008 19:01

Re: PrimeLine

Ongelezen bericht door Belindo »

Ik heb ongeveer hetzelfde.
In oktober 2007 de laatste betaling gedaan (ruim op tijd voordat de termijn verstreken was).
In januari, februari en maart schreef PrimeLine 10 euro af, die van februari en maart heb ik kunnen laten storneren (terugstorten) en de mijn rekening laten blokkeren voor afschrijvingen van PrimeLine/Laser.
Brief gestuurd, nooit wat op gehoord.
Doordat er niets meer afgeschreven kon worden, gingen ze me bellen (dat was de bedoeling) en kon ik ze eindelijk de zaak uitleggen.
Ik moest van alle(!) betalingen die ik gedaan had kopiën maken en opsturen met een brief erbij. Alles aangetekend met handtekening retour opgestuurd en een week later gebeld.
De afgelopen keer was het nog niet in orde. Men claimde dat de laatste betaling niet gedaan was en dat ik het bewijs ervoor ook niet meegestuurd had met de rest. Of ik het nog een keer wilde sturen.
Ik heb het ge-emaild en nu maar afwachten ("duurt een weekje").
Inmiddels krijg ik sinds januari nog 10 euro van ze.
Bovendien weet ik dat ik inmiddels een registratie BKR aan m'n broek heb, terwijl ik altijd netjes betaald heb!

Voor degenen met hetzelfde probleem en die dit nummer nog niet hebben: afdeling incasso: 073-6459894 (ma-vr 8.30-21.00 uur, za 8.30-13.30 uur)

glucan
Berichten: 5
Lid geworden op: 11 feb 2008 11:17

Re: PrimeLine

Ongelezen bericht door glucan »

Wat ik gedaan heb om ervan af te komen, is inderdaad de afschrijvingen van € 10,- geblokkeerd (rode kaart) EN een brief gestuurd naar LaserService. Dat is namelijk het bedrijf dat de afschrijvingen regelt.
De brief heb ik ter attentie van de heer/mevr. W.Daniëls gestuurd.
In die brief heb ik de data van afschrijvingen + het bedrag onderelkaar gezet; er dus een som van gemaakt.
Na ong. 1½ week kreeg ik netjes een brief met welgemeende excuses. :o en een eventueel teveel betaald bedrag zou teruggestort worden.
Tot op heden niets meer vernomen van ze.
Adres LaSer Services: postbus 3230 5203 DJ 'S HERTOGENBOSCH
Misschien hebben jullie hier wat aan?

cabbar
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 jul 2008 15:32

Re: PrimeLine

Ongelezen bericht door cabbar »

vorige week wou ik een bankstel+meubel kopen via primeline.De medewerker van het zaak heeft alle gegevens gevuld en naar primeline verstuurd.5 minuten later kwam een fax waarop staat dat het aanvraag werd afgekeurd.Ik helemaal telleurgesteld en naar huis gegaan.toen heeft de medewerker van het zaak gebeld dat hij een fax heeft gekregen dat mijn aanvraag toch goedgekeurd was.ik ging weer naar zaak alle papier werk opnieuw en dan krijg k te horen dat het weer word afgekeurd.ik heb gelijk primeline gebeld na 15!!! minuten krijg ik iemand aan de lijn en na het verhaal hing de sukkel de telefoon zonder een woord te zeggen.Nu dat ik al jullie verhaaltjes heb gelezen ben ik toch blij dat het is afgekeurd.

Gesloten