Ik probeer nu al 5 maanden in contact te treden met Primeline over mijn spaarplan die om onduidelijke redenen is gestopt, ik heb totaal geen gegevens over dit plan en dit plan is bedoeld om na 15 jaar een eerdere afgesloten lening in te lossen.
Na 5 telefoontjes en 3 brieven heb ik vanaf augustus nog geen antwoord,
Wat nu te doen.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Primeline
Re: Primeline
Wat dacht je van een officiele klacht indienen bij het KiFiD in den Haag.
Je kunt het klachtenformulier downloaden op http://www.kifid.nl/consumenten/uw+financiele+klacht/
Je moet je wel aanmelden als "klant".
Succes.
Wanneer niemand klachten indient, zei men bij het KiFiD, weten hun ook niks.
En dat is zo.
Je kunt het klachtenformulier downloaden op http://www.kifid.nl/consumenten/uw+financiele+klacht/
Je moet je wel aanmelden als "klant".
Succes.
Wanneer niemand klachten indient, zei men bij het KiFiD, weten hun ook niks.
En dat is zo.