LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Problemen bij Comfort Card
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 03 feb 2007 20:29
Problemen bij Comfort Card
Hallo,
Ik kreeg vandaag een brief van Comfort Card waarin ze vertelde dat ze door een technische fout zijn zij vergeten rente te berekenen, en dat hebben ze nu het even in 1 keer geincasseerd.
Mogen zij dit zomaar doen, want het is een "technische"fout van hun
Alvast bedankt voor de reacties
Groeten
Frans
Ik kreeg vandaag een brief van Comfort Card waarin ze vertelde dat ze door een technische fout zijn zij vergeten rente te berekenen, en dat hebben ze nu het even in 1 keer geincasseerd.
Mogen zij dit zomaar doen, want het is een "technische"fout van hun
Alvast bedankt voor de reacties
Groeten
Frans
-
- Berichten: 438
- Lid geworden op: 09 jun 2005 22:24
Re: Problemen bij Comfort Card
Ja, waarschijnlijk wel. In je papieren staat waarschijnlijk iets over het maandbedrag en/of rente die je moet betalen. Kortom, je had kunnen weten dat er iets verkeerd is gegaan.
Persoonlijk zou ik de lening oversluiten naar Moneyou, Ohra, FBTO of Centraal beheer. Comfort Card rekent een hoge rente. Je hebt dan wel een wat hogere kredietlimiet, waarmee je je schuld bij Comfort Card kunt aflossen. Voordeel is dat je dan een rente betaalt van 6 a 7 procent, stukken lager dus.
Persoonlijk zou ik de lening oversluiten naar Moneyou, Ohra, FBTO of Centraal beheer. Comfort Card rekent een hoge rente. Je hebt dan wel een wat hogere kredietlimiet, waarmee je je schuld bij Comfort Card kunt aflossen. Voordeel is dat je dan een rente betaalt van 6 a 7 procent, stukken lager dus.
Re: Problemen bij Comfort Card
---
Laatst gewijzigd door Hoefkade op 20 apr 2007 11:54, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Berichten: 376
- Lid geworden op: 07 feb 2006 09:13
Re: Problemen bij Comfort Card
Helaas heb ik ook een lening bij CC.
De eerste keer afgesloten in 1993, netjes afgelost, daarna nog een keer 1500 gulden geleend, ook afgelost, en vorig jaar nog wat geld geleend.
Nu zag ik echter op mijn rekeningafschrift dat ik in 4 maanden tijd met een aflossingsbedrag van 74 euro p.m. in die 4 maanden tijd maar 17 euro daadwerkelijk had afgelost!
Ik heb ze gebeld, maar de meneer aan det telefoon was ronduit onbeschoft. Hij zei doodleuk, ja maar dat heeft u al sinds 1993 dus u weet hoe het werkt.
Ik zei 'm dat we al die anderen netjes hadden afgelost dus dat dat er niets mee te maken heeft.
Er is zelfs éénmaal een rentebedrag geweest van 77,10 euro!
Ik moet nu mijn nieuw overzicht afwachten en daarop zou ik kunnen zien dat ik daadwerkelijk aflos..nou, ik ben benieuwd.
De eerste keer afgesloten in 1993, netjes afgelost, daarna nog een keer 1500 gulden geleend, ook afgelost, en vorig jaar nog wat geld geleend.
Nu zag ik echter op mijn rekeningafschrift dat ik in 4 maanden tijd met een aflossingsbedrag van 74 euro p.m. in die 4 maanden tijd maar 17 euro daadwerkelijk had afgelost!
Ik heb ze gebeld, maar de meneer aan det telefoon was ronduit onbeschoft. Hij zei doodleuk, ja maar dat heeft u al sinds 1993 dus u weet hoe het werkt.
Ik zei 'm dat we al die anderen netjes hadden afgelost dus dat dat er niets mee te maken heeft.
Er is zelfs éénmaal een rentebedrag geweest van 77,10 euro!
Ik moet nu mijn nieuw overzicht afwachten en daarop zou ik kunnen zien dat ik daadwerkelijk aflos..nou, ik ben benieuwd.
Re: Problemen bij Comfort Card
@ iedereen
Heeft u klachten over uw financieel dienstverlener? Meld het aan de AFM. De WFD is opgesteld ter bescherming van de consument. De AFM houdt er toezicht op dat deze wet wordt nageleefd. Zij hechten er grote waarde aan dat consumenten klachten over financiele dienstverleners melden, zodat zij hun taak goed kunnen uitvoeren.
Als wij willen dat deze wet ons daadwerkelijk beschermt dan moeten wij, als consument, alle zaken aan het licht brengen waar financiele dienstverleners de wet overtreden, door deze te melden.
De vergunningaanvraag bij de AFM van de 2 grootste "klantenkaart"-verstrekkers, Comfort Card en Primeline, loopt overigens nog steeds.
Heeft u klachten over uw financieel dienstverlener? Meld het aan de AFM. De WFD is opgesteld ter bescherming van de consument. De AFM houdt er toezicht op dat deze wet wordt nageleefd. Zij hechten er grote waarde aan dat consumenten klachten over financiele dienstverleners melden, zodat zij hun taak goed kunnen uitvoeren.
Als wij willen dat deze wet ons daadwerkelijk beschermt dan moeten wij, als consument, alle zaken aan het licht brengen waar financiele dienstverleners de wet overtreden, door deze te melden.
De vergunningaanvraag bij de AFM van de 2 grootste "klantenkaart"-verstrekkers, Comfort Card en Primeline, loopt overigens nog steeds.
Laatst gewijzigd door Hoefkade op 20 apr 2007 11:55, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Berichten: 2893
- Lid geworden op: 25 jan 2006 08:05
- Locatie: Almelo
Re: Problemen bij Comfort Card
AMF zal u wijzen op de voorwaarden waarin alle ins en outs nauwkeurig omschreven staan. Bij dergelijke creditcenters betaald u al snel over de 20% rente per maand wel te verstaan wanneer u achterstand heeft.
Re: Problemen bij Comfort Card
Ik ben blij dat ik van die aasgieren af ben
Re: Problemen bij Comfort Card
Ik heb ook zo'n spijt dat ik een lening bij Comfort Card heb lopen... Bij mij rekenen ze 50% rente !!! Tsja... als je 18 bent, kijk je daar niet naar, en dan moet je jaaaaaren op de blaren zitten. Ik heb nu mijn specificaties opgevraagd van de afgelopen 3 jaar want ik wil ook mijn lening oversluiten. Hoop dat ze niet moeilijk gaan doen.
50% rente is toch niet normaal meer???
Groetjes Claire
50% rente is toch niet normaal meer???
Groetjes Claire
-
- Berichten: 3097
- Lid geworden op: 11 jun 2005 20:47
Re: Problemen bij Comfort Card
50%? Daar geloof ik geen cijfer van!
Re: Problemen bij Comfort Card
is het geen 100%
gelukkig is er een maximum van 16% afgesproken.
gelukkig is er een maximum van 16% afgesproken.
Re: Problemen bij Comfort Card
Helaas heb ik ook een lening afgesloten bij Comford Card. Ik betaal per maand 75 euro af maar van die 75 euro gaat de helft rente af. Dus ik betaal niet volle 75 euro af per maand maar 35! Dat betekend dat ik dus een lening van 2500 heb afgesloten en ik 5000 in totaal aan het terugbetalen ben !! In het contract staat niet rente 50%. Dus ik baal als een stekker. Ik hoop dat ik er snel vanaf kan komen!
Re: Problemen bij Comfort Card
oversluiten naar een echte kredietverstrekken en geen finacieringsmaatschappij. Dus gewoon naar een bank stappen.
Re: Problemen bij Comfort Card
Het advies van Roro zou ik zoiezo opvolgen!
Maar je betaald geen 50% rente hoor, dat mag zelfs niet eens.
Er wordt bij dit systeem rente gerekend over het geld dat ze aan je geleend hebben. Doordat je bijvoorbeeld in januari 35 euro hebt afgelost, en 40 euro rente betaald hebt, zal het in februari misschien
36 euro aflossing kunnen zijn en 39 euro rente, en maart 37 euro aflossing en 38 euro rente, en ga zo maar door..
Ik neem aan dat er toch wel een rentepercentage genoemd wordt ergens?
Maar je betaald geen 50% rente hoor, dat mag zelfs niet eens.
Er wordt bij dit systeem rente gerekend over het geld dat ze aan je geleend hebben. Doordat je bijvoorbeeld in januari 35 euro hebt afgelost, en 40 euro rente betaald hebt, zal het in februari misschien
36 euro aflossing kunnen zijn en 39 euro rente, en maart 37 euro aflossing en 38 euro rente, en ga zo maar door..
Ik neem aan dat er toch wel een rentepercentage genoemd wordt ergens?
Re: Problemen bij Comfort Card
Niet alleen rekent deze bankrover hoge rente (18% per jaar), steelt ongebreideld van de schuldenaar.
Normaal wordt rente berekend over het openstaande bedrag, maar hier wordt iedere maand rente berekend over de totale schuld.
Tevens laten ze de automatische afschrijvingen nadat de schuld volledig is afgelost doorlopen en stellen de schuldenaar hiervan niet op de hoogte. Als deze na een aantal maanden (bij mij 4 maanden vanwege internet bankieren) erachter komt, dan wordt nog eens twee maanden afgeschreven en met moeite wordt het teveel teruggestort. En hoe??? Let wel, ondaks dat je de schuld al hebt afgelost, wordt nogmaals rente berekend onder het mom van computer fout. Bij mij is dat €9,00 en ze wten dat je voor dit bedrag niet naar de rechter gaat. Comfort Card is een plunderaar, mijn advies is contant, andere bank en als het dan toch moet....geef verkeerde bankrekening op, of zet deze negatief. Je hebt dan de betalingen in eigen hand.
Normaal wordt rente berekend over het openstaande bedrag, maar hier wordt iedere maand rente berekend over de totale schuld.
Tevens laten ze de automatische afschrijvingen nadat de schuld volledig is afgelost doorlopen en stellen de schuldenaar hiervan niet op de hoogte. Als deze na een aantal maanden (bij mij 4 maanden vanwege internet bankieren) erachter komt, dan wordt nog eens twee maanden afgeschreven en met moeite wordt het teveel teruggestort. En hoe??? Let wel, ondaks dat je de schuld al hebt afgelost, wordt nogmaals rente berekend onder het mom van computer fout. Bij mij is dat €9,00 en ze wten dat je voor dit bedrag niet naar de rechter gaat. Comfort Card is een plunderaar, mijn advies is contant, andere bank en als het dan toch moet....geef verkeerde bankrekening op, of zet deze negatief. Je hebt dan de betalingen in eigen hand.
Re: Problemen bij Comfort Card
Hallo,
Ik heb net op het forum over Comfort Card gelezen. Wat een ratten!! Dit is ook precies de reden dat ik geen creditcard wil, veel te verleidelijk.
Nu is me deze week het volgende overkomen. Ik heb een brief ontvangen van het incassobureau of ik even mijn Comfort Cart lening á ca. 3000 euro per direct terug wil betalen. En ik héb helemaal geen Comfort Cart!! Ik heb RBS gebeld en ik er blijkt inderdaad een Comfort Cart op mijn naam te zijn verstrekt. Aangevraagd via internet vanuit Almere. Vreem, ik ben nog nooit in Almere geweest. Op de vraag welke paspoortgegevens er van mij bekend zijn, had mevrouw geen antwoord. Nee, raar hè, gezien ik nooit een aanvraag heb gedaan?!
Hmmm. Ik baal er flink van. Ik heb ik mijn welverdiende vakantie wel wat anders aan mijn hoofd (ontspannen bijvoorbeeld).
Zijn er meer mensen die dit overkomen is? En zo ja, hoe is dat afgelopen. Ik heb in ieder geval een afspraak bij de politie gemaakt om aangifte te doen. Leuk, in je vakantie.
Groeten, Petra.
Ik heb net op het forum over Comfort Card gelezen. Wat een ratten!! Dit is ook precies de reden dat ik geen creditcard wil, veel te verleidelijk.
Nu is me deze week het volgende overkomen. Ik heb een brief ontvangen van het incassobureau of ik even mijn Comfort Cart lening á ca. 3000 euro per direct terug wil betalen. En ik héb helemaal geen Comfort Cart!! Ik heb RBS gebeld en ik er blijkt inderdaad een Comfort Cart op mijn naam te zijn verstrekt. Aangevraagd via internet vanuit Almere. Vreem, ik ben nog nooit in Almere geweest. Op de vraag welke paspoortgegevens er van mij bekend zijn, had mevrouw geen antwoord. Nee, raar hè, gezien ik nooit een aanvraag heb gedaan?!
Hmmm. Ik baal er flink van. Ik heb ik mijn welverdiende vakantie wel wat anders aan mijn hoofd (ontspannen bijvoorbeeld).
Zijn er meer mensen die dit overkomen is? En zo ja, hoe is dat afgelopen. Ik heb in ieder geval een afspraak bij de politie gemaakt om aangifte te doen. Leuk, in je vakantie.
Groeten, Petra.
Re: Problemen bij Comfort Card
Comfort Card & All in solo
Dat is toch mooi, mooi mee genomen, voor niks. Wordt door Comfort Card benoemd als een derde, betreft informatie van overschrijvingen aan All in solo, maar ben dan wel weer verantwoordelijk. Doordat mijn handtekening toch oorzaak is van dit feit, dat ik schijnbaar onbewust een lening heb afgesloten van E1855.- + dat na mijn {helaas} telefonische annulering aug2007 toch nog overschrijvingen zijn geweest. Ik ben hiervan niet over geïnformeerd. Nu dan, een jaar na dato is dit dus z`n E2400.- toch lekker mee genomen voor niets doen.E545.-
Het lijkt me, heb geen geld ontvangen, geen zaken gedaan met All in solo, die hebben wel geld geïncasseerd, mag aannemen dat dit gereserveerd stond, 1 jaar in mijn geval, ook rente, van een jaar omdat ik niets heb opgenomen.Comfort Card rekent wel rente per jaar.
Heb intussen een credit nota ondertekend z`n E1700.- wordt er terug gestort naar comfort card. All in solo rekent z`n E155.- voor haar omkosten. Comfort card rekent debet rente per geleend bedrag per jaar = E2400.- deze toch wat onbewust actie van even mijn handtekening zetten kost me E700.-
Kassa, Radar en de ombudsman hebben hier wel aandacht voor, ik pleit er voor dat dit soort bedrijven, met dit soort praktijken head lines worden in de landelijke pers
Dat is toch mooi, mooi mee genomen, voor niks. Wordt door Comfort Card benoemd als een derde, betreft informatie van overschrijvingen aan All in solo, maar ben dan wel weer verantwoordelijk. Doordat mijn handtekening toch oorzaak is van dit feit, dat ik schijnbaar onbewust een lening heb afgesloten van E1855.- + dat na mijn {helaas} telefonische annulering aug2007 toch nog overschrijvingen zijn geweest. Ik ben hiervan niet over geïnformeerd. Nu dan, een jaar na dato is dit dus z`n E2400.- toch lekker mee genomen voor niets doen.E545.-
Het lijkt me, heb geen geld ontvangen, geen zaken gedaan met All in solo, die hebben wel geld geïncasseerd, mag aannemen dat dit gereserveerd stond, 1 jaar in mijn geval, ook rente, van een jaar omdat ik niets heb opgenomen.Comfort Card rekent wel rente per jaar.
Heb intussen een credit nota ondertekend z`n E1700.- wordt er terug gestort naar comfort card. All in solo rekent z`n E155.- voor haar omkosten. Comfort card rekent debet rente per geleend bedrag per jaar = E2400.- deze toch wat onbewust actie van even mijn handtekening zetten kost me E700.-
Kassa, Radar en de ombudsman hebben hier wel aandacht voor, ik pleit er voor dat dit soort bedrijven, met dit soort praktijken head lines worden in de landelijke pers
Re: Problemen bij Comfort Card
Comfort Card = Santander
Heel wat gebeurt, gemaild, gebeld en betaald, uiteindelijk met de mededeling dat het geheel nu op nul stond zelfs tot mijn eigenverbazing. I week later wilden ik wel eens weten hoe de zaak ervoor stond, tenminste ik kreeg mijn mail er niet door, tot dat ik dan maar weer belden Comfort Card de collections in elk geval dan over was genomen door Santander, ik dacht het toch wel eerst zien dan geloof ik het pas, allemaal vaag weer een week later ik weet eigenlijk nog niets, heb nog steeds niets zwart op wit qua afmelding BKR, ze waren er nog mee bezig,
“Wordt vervolgt’’ het klinkt bijna dubbel zinnig
Heel wat gebeurt, gemaild, gebeld en betaald, uiteindelijk met de mededeling dat het geheel nu op nul stond zelfs tot mijn eigenverbazing. I week later wilden ik wel eens weten hoe de zaak ervoor stond, tenminste ik kreeg mijn mail er niet door, tot dat ik dan maar weer belden Comfort Card de collections in elk geval dan over was genomen door Santander, ik dacht het toch wel eerst zien dan geloof ik het pas, allemaal vaag weer een week later ik weet eigenlijk nog niets, heb nog steeds niets zwart op wit qua afmelding BKR, ze waren er nog mee bezig,
“Wordt vervolgt’’ het klinkt bijna dubbel zinnig
Re: Problemen bij Comfort Card
Ik heb deze week gebeld met Santander om informatie op te vragen. Eerst kreeg ik een meneer aan de telefoon die zich afvroeg wat ik er aan zou hebben om iets met aan de BKR registratie te doen. Ik hield hem voor dat ik recht had op informatie op grond van de Wet Bescherming Persoonsgegevens. Daarop werd ik doorverbonden met een mevrouw.
De vrouw gaf wat onwillig en maar summier informatie. Ik zei dat ik wel een brief wilde schrijven waarin ik schreef welke informatie ik precies wilde hebben en daarop zei de vrouw dat ik eigenlijk een A2 codering had moeten krijgen. Die stond er niet en die zou alsnog geplaatst kunnen worden. Het klonk alsof ze dreigde met een A2 code als ik een brief zou schrijven. Daarop vroeg ik haar naar haar naam (ik had die niet goed verstaan en wilde het noteren). Ze gaf haar naam. Ik vroeg haar daarna: bedoelt u dat u alsnog een A2 code in gaat voeren als ik een brief schrijf? Daarop zei ze: 'ja, dat kan' en dat ze trouwens ook nu gelijk een A2 code in kon voeren. Ik zei: het klinkt alsof u dreigt met het invoeren van een A2 code, omdat ik per brief om informatie wil vragen. Ze zei toen dat 'ze' dat zouden kunnen doen. Ik vroeg haar wie 'ze' zijn, want ze deed het toch net voorkomen alsof zij dat zelf direct wel even zou kunnen doen. Ze zei dat 'ze' de mensen zijn die coderingen opgeven en dat ze alsnog een A2 zouden kunnen invoeren. De 'supervisor' (haar woord) zou dat kunnen doen. Ik vroeg haar waarom ze eerst zei dat ze nu direct een code in kon voeren, maar nu zei dat anderen (de 'supervisor') dat zou kunnen doen. Daarop zei ze dat ze 'niet gaat over de codes'. Daarna noemde ze wat datums waarop verwerkinegn gedaan zijn. Ze zei dat ze het ook wel op kon sturen. Ik zei dat ik graag zo'n overzicht wil de ontvangen.
Er waren nog een aantal verdraaide en ronduit gelogen uitspraken in dit gesprek over het opgeven van codes. Zo deed ze het voorkomen alsof ze bij Santander alles afgerond hadden. Dat hadden ze niet, want ik heb vorig jaar zelf achter een eindedatum aan moeten gaan (voor een zaak die in 2004 een einddatum had moeten krijgen!).
Ik belde vorig jaar met Santander (was het toen nog RD of RBS?) voor een einddatum. Door hen werd ik doorggestuurd naar een incassobureau. Ik heb het incassobureau gevraagd of ze een eindedatum op wilden geven. Dat moest Santander doen zeiden ze. Santander zei echter dat ze geen melding van afbetaling hadden gehad (in 2004). Het incassobureau zei dat ze dat wel hadden gedaan, maar wilde het nog wel een keer doen. Daarop voerde Santander vorig jaar een eindedatum in. De mevrouw aan de telefoon zei dat ze in 2004 de eindedatum opgegeven hadden. Ik zei dat dat niet zo was, dat de eindedatum pas in 2007 opgegeven was. Dat zag ze inderdaad, zei ze daarna. Haar collega had dat gedaan, zag ze.
Ik heb haar redelijk vriendelijk bedankt en ik wacht het overzicht af. Ik vond het een vreemd gesprek.
Klopt het dat dit bedrijf mensen probeert af te schrikken door te dreigen met coderingen?
De vrouw gaf wat onwillig en maar summier informatie. Ik zei dat ik wel een brief wilde schrijven waarin ik schreef welke informatie ik precies wilde hebben en daarop zei de vrouw dat ik eigenlijk een A2 codering had moeten krijgen. Die stond er niet en die zou alsnog geplaatst kunnen worden. Het klonk alsof ze dreigde met een A2 code als ik een brief zou schrijven. Daarop vroeg ik haar naar haar naam (ik had die niet goed verstaan en wilde het noteren). Ze gaf haar naam. Ik vroeg haar daarna: bedoelt u dat u alsnog een A2 code in gaat voeren als ik een brief schrijf? Daarop zei ze: 'ja, dat kan' en dat ze trouwens ook nu gelijk een A2 code in kon voeren. Ik zei: het klinkt alsof u dreigt met het invoeren van een A2 code, omdat ik per brief om informatie wil vragen. Ze zei toen dat 'ze' dat zouden kunnen doen. Ik vroeg haar wie 'ze' zijn, want ze deed het toch net voorkomen alsof zij dat zelf direct wel even zou kunnen doen. Ze zei dat 'ze' de mensen zijn die coderingen opgeven en dat ze alsnog een A2 zouden kunnen invoeren. De 'supervisor' (haar woord) zou dat kunnen doen. Ik vroeg haar waarom ze eerst zei dat ze nu direct een code in kon voeren, maar nu zei dat anderen (de 'supervisor') dat zou kunnen doen. Daarop zei ze dat ze 'niet gaat over de codes'. Daarna noemde ze wat datums waarop verwerkinegn gedaan zijn. Ze zei dat ze het ook wel op kon sturen. Ik zei dat ik graag zo'n overzicht wil de ontvangen.
Er waren nog een aantal verdraaide en ronduit gelogen uitspraken in dit gesprek over het opgeven van codes. Zo deed ze het voorkomen alsof ze bij Santander alles afgerond hadden. Dat hadden ze niet, want ik heb vorig jaar zelf achter een eindedatum aan moeten gaan (voor een zaak die in 2004 een einddatum had moeten krijgen!).
Ik belde vorig jaar met Santander (was het toen nog RD of RBS?) voor een einddatum. Door hen werd ik doorggestuurd naar een incassobureau. Ik heb het incassobureau gevraagd of ze een eindedatum op wilden geven. Dat moest Santander doen zeiden ze. Santander zei echter dat ze geen melding van afbetaling hadden gehad (in 2004). Het incassobureau zei dat ze dat wel hadden gedaan, maar wilde het nog wel een keer doen. Daarop voerde Santander vorig jaar een eindedatum in. De mevrouw aan de telefoon zei dat ze in 2004 de eindedatum opgegeven hadden. Ik zei dat dat niet zo was, dat de eindedatum pas in 2007 opgegeven was. Dat zag ze inderdaad, zei ze daarna. Haar collega had dat gedaan, zag ze.
Ik heb haar redelijk vriendelijk bedankt en ik wacht het overzicht af. Ik vond het een vreemd gesprek.
Klopt het dat dit bedrijf mensen probeert af te schrikken door te dreigen met coderingen?
Laatst gewijzigd door Ianne op 18 okt 2008 08:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Problemen bij Comfort Card
Gek genoeg, hoe kom je er van af.
Comfort, Santander onderdeel van the Royal bank of Scotland {RBS}
Consumer Finance Benelux.B.V.
En schijnbaar nog veel meer dochter ondernemingen en daarvoor heb je alleen een nummer voor nodig van de kamer van koophandel kijk bij AFM naar de voorwaarden. Je Persoonsgegevens zijn genoeg plus een handtekening. Betreft het handelen het is hun doel u te manen tot betalingen. Voor een kort bondig advies gaat eens langs een Juridische loket.
``Naar aanleiding van uw verzoek, bevestigen wij u hierbij dat het saldo volledig is ingelost, Wij zullen het BKR te Tiel informeren over de sluiting van deze rek.~~
Weer een zorg minder.
MVG
Comfort, Santander onderdeel van the Royal bank of Scotland {RBS}
Consumer Finance Benelux.B.V.
En schijnbaar nog veel meer dochter ondernemingen en daarvoor heb je alleen een nummer voor nodig van de kamer van koophandel kijk bij AFM naar de voorwaarden. Je Persoonsgegevens zijn genoeg plus een handtekening. Betreft het handelen het is hun doel u te manen tot betalingen. Voor een kort bondig advies gaat eens langs een Juridische loket.
``Naar aanleiding van uw verzoek, bevestigen wij u hierbij dat het saldo volledig is ingelost, Wij zullen het BKR te Tiel informeren over de sluiting van deze rek.~~
Weer een zorg minder.
MVG
Re: Problemen bij Comfort Card
Probeer al 2 jaar van comford card af te komen.
Telkens wordt er 10 euro afgehouden ivm een verzekering.
Doe al gemiddeld 14 jaar geen zaken met ze.
Waarom nu dan ineens opzeggen.
Beetje nalatigheid van mij al die jaren.
Maar beslot dus 2 jaar terug deze kaart te beëindigen.
Neetjes een brief begin 2007 gestuurd en niet alleen ik maar ook mijn hypo adviseur omdat er nog steeds een BKR registratie was na een paar maanden dat ik mijn brief had verstuurd
Mag je er toch wel van uit gaan dat het dan beëindigd is.
Ha, verkeerd gedacht.
Oktober dit jaar weer een incasso geweest.
Deze terug laten boeken en een mail gestuurd dat ik het had opgezegd 2007. Wat denk je een maand later weer een incasso en nog mooier niet maar twee keer 10 euro.
Heb nu aangifte gedaan van elektronische diefstal, er was immers gen machtiging meer.
Zijn geschrokken van deze actie.
Ze proberen het nu te schikken om 10 euro van de totale 20 euro terug te boeken.
Ga hier niet akkoord mee, hebben ze weer 10 euro verdiend
Hadden geen machtiging meer dus mogen ook niet incasseren.
Het is dus diefstal
Mijn advies aan iedereen.
Indien je kunt aantonen dat je de machtiging en je account heb opgezegd met comfort card en deze toch afschrijven om aangifte te doen van elektronische diefstal van je rekening bij de lokale politie.
Meer info, mail me dan.
Gr. Marcel
PS zij handelen ook wel eens onder de naam cash service
Houd in de gaten dat zij ook niet onder deze naam incasseren.
Telkens wordt er 10 euro afgehouden ivm een verzekering.
Doe al gemiddeld 14 jaar geen zaken met ze.
Waarom nu dan ineens opzeggen.
Beetje nalatigheid van mij al die jaren.
Maar beslot dus 2 jaar terug deze kaart te beëindigen.
Neetjes een brief begin 2007 gestuurd en niet alleen ik maar ook mijn hypo adviseur omdat er nog steeds een BKR registratie was na een paar maanden dat ik mijn brief had verstuurd
Mag je er toch wel van uit gaan dat het dan beëindigd is.
Ha, verkeerd gedacht.
Oktober dit jaar weer een incasso geweest.
Deze terug laten boeken en een mail gestuurd dat ik het had opgezegd 2007. Wat denk je een maand later weer een incasso en nog mooier niet maar twee keer 10 euro.
Heb nu aangifte gedaan van elektronische diefstal, er was immers gen machtiging meer.
Zijn geschrokken van deze actie.
Ze proberen het nu te schikken om 10 euro van de totale 20 euro terug te boeken.
Ga hier niet akkoord mee, hebben ze weer 10 euro verdiend
Hadden geen machtiging meer dus mogen ook niet incasseren.
Het is dus diefstal
Mijn advies aan iedereen.
Indien je kunt aantonen dat je de machtiging en je account heb opgezegd met comfort card en deze toch afschrijven om aangifte te doen van elektronische diefstal van je rekening bij de lokale politie.
Meer info, mail me dan.
Gr. Marcel
PS zij handelen ook wel eens onder de naam cash service
Houd in de gaten dat zij ook niet onder deze naam incasseren.