LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Verbeter uw koopkracht ook wel bekend als Kredietshopper

Een lening afgesloten of van plan dit te gaan doen? Bespreek het in dit topic.
De Dupe
Berichten: 3
Lid geworden op: 20 jun 2007 18:39

Verbeter uw koopkracht ook wel bekend als Kredietshopper

Ongelezen bericht door De Dupe »

:evil: Goed uitkijken wanneer je gebeld wordt door Verbeter uw Koopkracht wat ook wel bekend is als Kredietshopper.Ze hebben dezelde werkwijze als Rente Kortings Centrale Nederland ook wel bekend als O en B Finance.Ze willen zogezegd je maandlasten verlagen,maar als je schulden niet tot aan de 10.000 euro komen kunnen ze niks doen en moet je geld bijlenen om tot dit bedrag te komen.Mooie praatjes en ook brutaal.Wees voorzichtig,ga er niet op in!!!!!!!!!!Tevens vermoed ik buitenlandse telefoonstemmen te horen die een Nederlandse naam verzinnen.Ben vaak lastig gevallen telefonisch ze zijn hardleers en willen je een poot uitdraaien

Jonjo
Berichten: 1485
Lid geworden op: 14 aug 2005 09:18

Re: Verbeter uw koopkracht ook wel bekend als Kredietshopper

Ongelezen bericht door Jonjo »

Aan je naam te zien ben je er zelf wel ingestonken. Toch bedankt voor de waarschuwing.

De Dupe
Berichten: 3
Lid geworden op: 20 jun 2007 18:39

Re: Verbeter uw koopkracht ook wel bekend als Kredietshopper

Ongelezen bericht door De Dupe »

Graag gedaan,ik hoop dat je er wat aan hebt en alle andere onwetende mensen in Nederland.Ze bellen graag terug en weten dan niet dat er al eerder gebeld is zogezegd dus kijk goed uit!!!!!

Luna75
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 jun 2008 16:25

Re: Verbeter uw koopkracht ook wel bekend als Kredietshopper

Ongelezen bericht door Luna75 »

Wat een onzin dat bericht over de kredietshopper! Heb onlangs lening afgesloten en itt andere kredietaanbieders ben ik keurig te woord gestaan en heb ik samen met een adviseur bij mij thuis de financiering rustig kunnen bespreken en regelen.

Dus voor mij absoluut een aanrader!

Gesloten