LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Lenen bij Artchamae Phohon?

Een lening afgesloten of van plan dit te gaan doen? Bespreek het in dit topic.
cheloea

Lenen bij Artchamae Phohon?

Ongelezen bericht door cheloea »

Beste mensen,

Zie ook: www.internetoplichting.nl

WAARSCHUWING voor de oplichterspraktijken van het bedrijf Artchamae Phohon in Thailand. Deze oplichting is al bevestigd door de politie in Oud-Beijerland, Hoeksche Waard.

Het is dom maar ik heb het mij toch laten gebeuren: Aanbod E55000,- lenen via het internet, maandbedrag E362,04 tegen 5,2%, alleen... deze lening bestaat helemaal niet.

Leen geen geld via de volgende kanalen:
Wanneer u ooit wordt benaderd door de volgende tussenpersonen die werken voor het bedrijf Artchamae Phohon:
International Credit Consultants: Christy Stout, Intuitive Finance: Tamara Jason of een brochure die wordt toegestuurd van Efinance, NIET, ik herhaal NIET op ingaan.
Op mijn voorstel om de verzekeringspremie van E990,- in te houden op het leen-bedrag hadden zij geen boodschap, nee mevrouw, dat kan echt niet, u heeft immers geen onderpand, het staat in de polisvoorwaarden.
Ik heb wel een koopwoning, is dat geen onderpand….
Overigens, de loan-agreement is door meerdere personen in Nederland bestudeerd.

Christy Stout, Tamara Jason en het bedrijf Artchamae Phohon vanuit Thailand: Jullie zijn monsters in schaapskleding. Ondanks mijn vele mailberichten en wanhoopstelefoontjes naar Thailand... nadat ik per Western Union money transfer de verzekeringspremie van E990, - heb gestort op 1 november, heb ik nooit meer iets van jullie gehoord.

Na het verlies van mijn man eind 2000 en daardoor ook het adoptiekindje, een maand later...

Om op deze manier E990,- kwijt te raken is erg naar maar wat ik veel erger vind, is dat dit een nieuwe start had kunnen zijn...

na de fouten die zijn gemaakt tijdens het oversluiten van mijn hypotheek in 2006.

‘Monsters, leer eens voor een echt beroep ipv mensen oplichten die het toch al niet makkelijk hebben.

‘De wens is altijd de vader van de gedachte’
'nog altijd ongebroken'

tori0n

Re: Lenen bij Artchamae Phohon?

Ongelezen bericht door tori0n »

beste cheloea,

zou u misschien met mij contact willen zoeken?
het gaat over oplichting praktijken in thailand
waar ik wat meer informatie over zou willen hebben.
u kunt contact met mij opnemen via het volgden emailadres:
thierry[@]media02.com [] moet je weg halen natuurlijk..

met vriendelijke groet,
Thierry

Gesloten