Bij het zoeken op internet ben ik een link tegengekomen waarop ik heb gereageerd. Snel kreeg ik een email terug met als bijlage een brochure van SBSA (RELAXED! Lenen met BKR kan echt!)
Het blijkt volgens deze brochure dat je via een instantie (SBSA) buiten de Europese Unie vrij eenvoudig legaal een lening kunt aanvragen zonder BKR toetsing. De brochure zegt dat zij leneingen aanbieden vanaf diverse buitenlandse vestigingen en voornamelijk vanuit Australie.
Voorwaarde is dat je vooraf een bedrag betaalt aan verzekeringspremie (niet in termijnen, niet bij de ontvangst van het geleende bedrag, maar vooraf een totaalbedrag). Ze doen dit , zeggen ze in de brochure, omdat bij hun veelal klanten komen die elders moeilijk een lening kunnen krijgen en er derhalve sprake is van een verhoogd risico op wanbetaling.
Heeft iemand ervaring met deze SBSA? Op Internet via Google kan ik er namelijk niets over terugvinden.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Wie heeft ervaring met lenen bij SBSA?
-
Re: Wie heeft ervaring met lenen bij SBSA?
Niet doen! Hun inkomsten bestaan uit de verzekeringspremie en de lening komt als je die eenmaal betaald hebt nooit. Een smerige vorm van oplichting omdat ze hiermee mensen treffen die het toch al moeilijk hebben.PeterPanno40 schreef:Bij het zoeken op internet ben ik een link tegengekomen waarop ik heb gereageerd. Snel kreeg ik een email terug met als bijlage een brochure van SBSA (RELAXED! Lenen met BKR kan echt!)
Het blijkt volgens deze brochure dat je via een instantie (SBSA) buiten de Europese Unie vrij eenvoudig legaal een lening kunt aanvragen zonder BKR toetsing. De brochure zegt dat zij leneingen aanbieden vanaf diverse buitenlandse vestigingen en voornamelijk vanuit Australie.
Voorwaarde is dat je vooraf een bedrag betaalt aan verzekeringspremie (niet in termijnen, niet bij de ontvangst van het geleende bedrag, maar vooraf een totaalbedrag). Ze doen dit , zeggen ze in de brochure, omdat bij hun veelal klanten komen die elders moeilijk een lening kunnen krijgen en er derhalve sprake is van een verhoogd risico op wanbetaling.
Heeft iemand ervaring met deze SBSA? Op Internet via Google kan ik er namelijk niets over terugvinden.