LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] 60.000 "slachttoffers"

Heb je letselschade opgelopen? En ben je niet correct behandeld? Laat het ons weten.
Big-V

Re: 60.000 "slachttoffers"

Ongelezen bericht door Big-V »

antonh, De opmerking bevatte 2 aspecten:
1 het schreeuwen en 2 de capslock uitzetten.

Ik maakte een opmerking over het schreeuwen en jij over het capslock uitzetten. Het is in dit stadium dus beide goed als helft van het geheel.

Een waarheid bestaat dus uit meerdere dimensies en de halve waarheid is niet de waarheid en op halve waarheden wordt door pseudologen verder gebouwd met hun fatasiën en hun "waarheid" en zo komen die op leugens en bedrog uit. Dat doen ze niet bewust /of met opzet. (Vandaar dat het spreekwoord dan ook op hen van toepassing is: De halve waarheid is ook een leugen).
Alsjeblieft zeg. Schrijven met caps-lock wordt op fora gezien als schreeuwen. Roro25 had dus helemaal gelijk.

Het is toch eigenlijk ernstig dat we in een topic waarin verhalen als dat van Willeke22 voorbij komen gediscussiëerd wordt over de interpretatie van het woord "schreeuwen" en dimensies van de waarheid.
Overigens kan ik het wel begrijpen; de onzin-reacties- en topics van Pieter Romein zijn zo nu en dan gewoon te irritant voor woorden.

paulien14

Ongelezen bericht door paulien14 »

Hallo. Hanz,

Al heb je een pc, dan wil het nog niet zeggen dat je op dit forum terechtkomt. Ik ben ook heel toevallig en heel recent hier terechtgekomen. En ik zat nog niet eens bij de 60.000. Heb het programma gedeeltelijk gezien, maar niet gereageerd.
Kom al bijna 3 jaar op de site van Radar, maar was tot voor kort nog nooit op het forum geweest.
Wat mij overigens wel nogal verbaasd, is de reacties van sommige mensen, op anderen op dit forum.
Bij de diverse verhalen die hier vermeld staan over letselschade en whiplash kom je regelmatig een reactie tegen van iemand die blijkbaar 2 namen gebruikt, en schijnbaar al een paar jaar reacties plaatst.(Je zal wel weten wie ik bedoel), en anderen reageren nogal fel op die persoon.
Verbaasde mij nogal.
Ook al reageert die persoon al enkle jaren, dan kan hij toch ook aan "ons nieuwelingen" bruikbare info verstrekken, lijkt mij.
Het kost daarnaast ook erg veel tijd als je alle opmerkingen en reacties gaat bekijken over dit onderwerp, en daar heb je vaak de tijd en vooral de energie niet voor.

Vreemd.
Maar dat wilde ik ook effe kwijt.
Zal ik misschien ook wel een negatieve reactie op krijgen (??)

Groetjes

Radar
Site Admin

Ongelezen bericht door Radar »

Geachte forumgebruikers,

Zoals u wellicht ziet zijn een aantal posts verwijderd vanwege beledigende opmerkingen naar elkaar en chatgedrag. Indien dit onderwerp zichzelf niet verbeterd, zal deze worden gesloten en verwijderd. Ergernissen over forumgebruikers kunt u naar ons mailen, niet posten op het forum.

Voor vragen en/ of opmerkingen: [email protected].

Met vriendelijke groet,

TROS Radar internet

Gesloten