Op 6 april heb ik Montel een bankstel gekocht, dit was een aanbieding die ook in de VT wonen heeft gestaan. Euforisch was ik over mijn aankoop. Ik zou gaan verhuizen en het kwam heel goed uit dat het maar 4 weken zou duren voordat dit bankstel geleverd zou worden. Na ruim 6 (!!) weken kreeg ik dan eindelijk een telefoontje dat mijn bankstel binnen was, dit na verschillende keren zelf contact te hebben gezocht. Hij kon geleverd worden de woensdag daarna. Dit was dus bijna 7 weken na mijn aankoop. Erg vervelend, maar het echt vervelende zou nog komen. Mijn nieuwe bankstel blijkt zo groot te zijn dat ie niet in de lift past. Ik heb naar de winkel gebeld om het probleem gezamelijk op te lossen. Helaas trof ik een medewerker die geen begrip toonde voor mijn paniek en begon direct zichzelf te verdedigen dat het allemaal mijn schuld was en ik had niet gevraagd naar de afmetingen. Ik heb hem geconfronteerd met zijn zorgplicht en dat liften in Nederland maximaal 2.20 zijn en mijn bankstel is 2.42.
Ik word nu geconfronteerd met extra kosten want er moet een verhuislift komen (kosten ca eur 200), extra bezorgkosten (eur 45,-) en opslagkosten (nog onbekend).
Weet iemand in hoeverre ik dit kan verhalen op Montel. Op de bon staat vermeld dat ik op de 5de verdieping woon en een lift heb. Op de bon staat ook geen afmeting vermeld van de bank en de verkoper heeft me ook niet gewezen op het feit dat een bankstel in de winkel kleiner lijkt.
Al met al zit in nu nog steeds op een matras voor de TV. Volgende week krijg ik eindelijk mijn bankstel 2 maanden na aankoop.
Souad Berrich
Den Haag
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] aankoop bankstel
Re: aankoop bankstel
Wat heeft dit bovenstaand bericht over een bankstel en een te kleine lift met letselschade te maken?
Plaats het in een ander topic
Plaats het in een ander topic
-
Was ook niet bestemd voor letselschade, maar was een nieuw onderwerp!
Het nieuwe onderwerp moet je natuurlijk wel in de juiste rubriek zetten, en niet in letselschade.
Hier moet je het dus even verwijderen.
Hier moet je het dus even verwijderen.