LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Aanpassingen
Aanpassingen
Als je divers aanpassingen nodig heb i v m letsel ten gevolge van een ongeluk, worden deze pas vergoed door de tegenpartij als er een medische eindtoestnad is, of moeten ze zorgen dat deze aanpassingen er komen?zonder dat er een medische eind toestand is?
Re: Aanpassingen
Wanneer ze bijdragen aan het herstel en/of je kunt beter functioneren met je letsel zou ik niet wachten op een medische eindtoestand maar het direct aankaarten bij de aansprakelijke partij.
Re: Aanpassingen
de aansprakelijke partij komt woensdag hier, heb vandaag nog contact met de advocaat dus zal het eens overleggen. hewt zou voor mij enorm bijdragen in relatie tot hetgeen wat ik wil.
Aangezien ik door het ongeval mijn baan ben verloren en ik opnieuw wat moet gaan zoeken, en ook weet wat ik wil maar er dan bepaalde aanpassing voor zullen moeten komen.....
Aangezien ik door het ongeval mijn baan ben verloren en ik opnieuw wat moet gaan zoeken, en ook weet wat ik wil maar er dan bepaalde aanpassing voor zullen moeten komen.....