Hallo, vraagje van mij:
Vrijdag reed ik met mijn auto van de zaak naar een garage waar al onze auto's van de zaak in onderhoud zijn voor een onderhoudsbeurt en APK.
De onderhoudsbeurt kreeg de auto, maar voor de APK was alles in order, behalve de mistlamp. Omdat deze niet op voorraad lag kon de auto geen APK krijgen op de dag zelf, maar moest volgende week terugkomen wanneer die geleverd was. Op de terugweg van de garage naar huis ben ik verongelukt. De auto week af naar lings de vangrail in zonder enige aanleiding. Hoe hard ik ook tegenstuurde, de auto reageerde niet. Nu heeft deze auto een allrisk verzekering en is er gelukkig lichamelijk op dit moment niks met me aan de hand. Echter lees ik vaak dat wiplashklachten of nachtmerries later opkomen. Nu is mijn vraag of ik recht heb op een schadevergoeding en zoja, moet ik deze claim bij mijn verzekering neerleggen of bij de garage die mij weg liet rijden met een auto waar wel degelijk iets goed mis zit. Ik ben lichamelijk ok en ga me dan ook niet ziek melden de komende tijd als ik me zo goed blijf voelen, maar vrees wel voor eventuele gevolgen aan dit ongeluk in de nabije toekomst en weet niet precies hoe ik me het beste kan indekken. Elk advies wordt zeer op prijs gesteld. Alvast bedankt! MVG Lars
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] auto van de zaak rijd vangrail in net na onderhoudsbeurt
Re: auto van de zaak rijd vangrail in net na onderhoudsbeurt
Dan is je vraag niet relevant, eerder schokkend!Ik ben lichamelijk ok en ga me dan ook niet ziek melden
Niets mankeren maar wel alvast informeren of je schade, waarvan niet zeker is dat die ooit ontstaat, kan claimen!
STUITEND!
Dat je nog kan typen als dooie zijnde:DOp de terugweg van de garage naar huis ben ik verongelukt.
Je hebt een ongeluk gehad,das wat anders;)
Ook erg vervelend natuurlijk.
Als je nu al bang bent voor de gevolgen...dan weet ik zeker dat je die op den duur krijgt(tussen je oren).
Wees blij dat jen iets mankeerd joh!!!
Serieus
Lars wil zich alvast indekken voor gezondheids problemen die zouden kunnen optreden maar waarvan nog niet vaststaat dat ze optreden, je kan er niet vroeg genoeg bij zijn toch?. Die dromen zal hij best wel krijgen woede richting garage en baas ook want die zijn schuldig aan het ongeval, whiplash treedt in de meeste gevallen op als je frontaal van achteren aangereden wordt. Lars wees blij dat je niet daadwerkelijk verongelukt bent en laat die claim varen want dan krijg je nachtmerries en ontstaat die whiplash vanzelf, weliswaar tussen de oren maar toch. Dit is echt een gevalletje huilen voor je geslagen wordt.
als je vrijdag een aanrijding hebt gehad en zondag geen lichamelijke klachten hebt is het niet denkbaar dat je ooit nog lichamelijke klachten hebt die het gevolg van het ongeval.
Logisch dat je geschrokken bent, maar maak je gewoon geen zorgen.
Als je erg hard gaat denken of je niet toevallig hoofdopijn hebt krijg je dat vast... niet aan denken dus...
Logisch dat je geschrokken bent, maar maak je gewoon geen zorgen.
Als je erg hard gaat denken of je niet toevallig hoofdopijn hebt krijg je dat vast... niet aan denken dus...