Na dik 5 jaar knokken is mijn letselschade zaak eindelijk afgesloten, achteraf gezien heeft het zich geloond door te gaan en niet op te geven en je zeker niet met een kluitje in het riet te laten sturen, door mensen die alleen maar van je af willen, door dit verhaal zul je zien dat waneer je niet opgeeft en verder zoekt er wel degelijk mensen zijn die je willen helpen met je zaak en je vertrouwen geven om door te vechten.
na een ongeval is mijn rechterarm verbrijzeld, na 9 operatie's is nu wel duidelijk dat dit nooit meer goed komt, en ik de rest van m'n leven met een koker om m'n arm zal moeten leven, en een arm die niet meer te gebruiken is.
via slachtofferhulp kwam ik toen bij een LSA advocaat te Roermond terecht, deze heeft mij in eerste instantie goed geholpen, maar toen de zaak wat te lang ging duren kreeg ik erg het idee dat m'n advocaat het op een accoortje gooide met de tegen partij, ik kreeg een eindbod van hem met de mededeling dat ik dat maar moest nemen want nu had ik niks dus moest maar tevreden zijn.
ik had hier geen goed gevoel over en het bod was belachelijk laag.
op internet ging ik zoeken of iemand mijn kon en wilde helpen, zo kwam ik bij Jeroen Terlingen van victory advies, na een lang telefoon gesprek maakte we een afspraak bij mij thuis, het voelde meteen goed, Jeroen gaf met gelijk het gevoel begrepen te worden, en er niet alleen voor te staan.
Ook Jeroen vond het bod belachelijk laag en adviseerde mij hier niet mee accoord te gaan.
Ik ben meteen overgestapt met m'n hele zaak naar Jeroen, en heb daarmee mijn lot in zijn handen gelegd.
Het heeft al met al toch nog een hele poos geduurd omdat Jeroen de hele zaak weer overnieuw moest bekijken, maar al die tijd bleef hij geduldig en stond me met raad en daad bij, ik kon hem altijd bellen met al mijn vragen en onzekerheden.
Natuurlijk was deze tijd zwaar, en natuurlijk wist ik niet of ik de juiste beslissing genomen had om de zaak weer helemaal opnieuw te laten bekijken, maar achteraf heeft het zeker geloond, en ben ik blij dat ik het bod van mijn vorige advocaat niet geaccepteerd heb.
om een lang verhaal nog langer te maken,
uiteindelijk dankzij het doorzettings vermogen en standvastigheid van Jeroen Terlingen hebben we dik het dubbele eruit gehaald.
Ik heb nu een goed gevoel over het afsluiten van de zaak en kan nu verder met m'n leven.
Van deze gelegenheid maak ik dan ook graag gebruik om Jeroen nogmaals heel erg te bedanken voor zijn eindeloze inzet en steun aan mij en mijn vrouw.
aan iedereen die dit leest wil ik nog zeggen, twijfel je of je wel goed behandeld word in een letselschade zaak of krijg je ook het gevoel dat ze je met een kluitje in het riet sturen, zet je schouders eronder en geef nooit op zolang je er geen goed gevoel aan over houd, je zult zien het loond, natuurlijk wel met de juiste begeleider en adviseur naast je zoals bv Jeroen terlingen van Victory advies.
Vriendelijke Groeten
Frank Schellekens
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Einde letselschade met dank aan Jeroen Terlingen.
-
Re: Einde letselschade met dank aan Jeroen Terlingen.
Frank Schellekens
Ook positieve ervaringen kun je hier op dit forum delen. Ik ben blij dat het voor jou goed is afgelopen. Hoewel "goed afgelopen" met zo'n arm is wat ongelukkig uitgedrukt.
Sterkte! Maxiem.
Ook positieve ervaringen kun je hier op dit forum delen. Ik ben blij dat het voor jou goed is afgelopen. Hoewel "goed afgelopen" met zo'n arm is wat ongelukkig uitgedrukt.
Sterkte! Maxiem.
ik ben nou ook bezig met mijn derde advoaat deze heb ik een beter gevoel bij
mijn 2de advocate zat er gewoon bij te lachen .maar ja dat heb je bij die advocaten van onvermogen word een beetje moeilijk en dan willen ze er weer mee ophouden en als je iets zegt .. meteen van ik hou er mee op. meende trouwens dat het een adv was van onvermogen .maar later bleek dat ze door de tegenpartij werd betaald.
heb ze op de fiets gezet en het kanaal ingeduwt. en dat was 2 heb gehoord dat anders veel beter naar europeesch hof kunt gaan dan krijg binnen een jaar of 4 ook wat je toekomt inplaats van dat je hier bijft doorsukkelen met de lage smartegeld vergoedingen.. en zoals ik nederland ken ..zal er iemand wel weer gruwelijk veel geld krijgen om die dan ook maar laag te houden..
mijn 2de advocate zat er gewoon bij te lachen .maar ja dat heb je bij die advocaten van onvermogen word een beetje moeilijk en dan willen ze er weer mee ophouden en als je iets zegt .. meteen van ik hou er mee op. meende trouwens dat het een adv was van onvermogen .maar later bleek dat ze door de tegenpartij werd betaald.
heb ze op de fiets gezet en het kanaal ingeduwt. en dat was 2 heb gehoord dat anders veel beter naar europeesch hof kunt gaan dan krijg binnen een jaar of 4 ook wat je toekomt inplaats van dat je hier bijft doorsukkelen met de lage smartegeld vergoedingen.. en zoals ik nederland ken ..zal er iemand wel weer gruwelijk veel geld krijgen om die dan ook maar laag te houden..
Goed te lezen dat je tevreden bent met de schaderegeling die tot stand is gekomen. hulp na ongeval is belangrijk