Ik weet eigenlijk niet goed hoe en waar dit te plaatsen,dus probeer het maar hier.
Mijn dochter,die al samenwoont met haar vriend,is het weekend tijdens haar werk als ziekenverzorgende gebeten in arm pols door een rotweiler.
Ze was de mevr aan het verzorgen,en opeens begon de hond te bijten.
In het ziekenhuis bleek er een pees en spier te zijn doorgebeten,en wat diepe wonden,waar ze erg pijn aan heeft.
Pees en spieren groeien wel weer aan werd gezegd.
Hopen dat ze er niets aan over houdt.
Ze zat net in een verhuizing,kan nu ook niet werken,wel in de ziektewet.
Nu hoorde ik iemand over letselschade,zou ze dit ergens door moeten geven?
Zo ja waar?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Gebeten door hond (rotweiler)tijdens werk
Re: Gebeten door hond (rotweiler)tijdens werk
Hoi Briss,
Volgens mij bij de WA verzekering van de eigenaresse van de Hond.
Groet en beterschap.
Hanz
Volgens mij bij de WA verzekering van de eigenaresse van de Hond.
Groet en beterschap.
Hanz
Dank je voor de reactie,eens even informeren.
-
Gebeten door een hond.
In zulke gevallen altijd een aangetekende brief met bericht van ontvangst naar de eigenaar/eigenaresse van de hond en deze aansprakelijk stellen voor de materiele en eventueel ook de in-materiele schade.
Geef daarbij aan dat zij haar aansprakelijkheidsverzekering ervan in kennis moet stellen.
Zij zal dit met haar verzekeringsmaatschappij moeten regelen.
Grootvader
In zulke gevallen altijd een aangetekende brief met bericht van ontvangst naar de eigenaar/eigenaresse van de hond en deze aansprakelijk stellen voor de materiele en eventueel ook de in-materiele schade.
Geef daarbij aan dat zij haar aansprakelijkheidsverzekering ervan in kennis moet stellen.
Zij zal dit met haar verzekeringsmaatschappij moeten regelen.
Grootvader